Andet multimedie
bentjuul 3670
ukendt format
Fra : X - Dude

Dato : 22-07-01 22:05

Hey jeg har en film som jeg har optaget fra et digitalt camera via et matrox
g200 marvel og ind på computeren men jeg kan ikke se
filmen....................

Den siger at den ikke kan finde den codes der høre til, men jeg har
installeret alle de codes som man normalt bruger.....

Hvilken skal jeg bruge ????

Det der står om filen er ::::: = 352 x 288, 483 billeder, 24.968
billeder/sek, 793 KB/sek, ukendt format

/Rasmus
ICQ Me @ 83695446

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-07-01 22:10

On Sun, 22 Jul 2001 23:05:24 +0200, "X - Dude" <razmuz@teenz.dk>
wrote:
> [...]
>
>Hvilken skal jeg bruge ????
>
>Det der står om filen er ::::: = 352 x 288, 483 billeder, 24.968
Har du prøvet at åbne den i quicktime? Det er ret almindeligt at
kamerare gemmer i det format.

Fra : X - Dude

Dato : 22-07-01 22:19

TAK det hjalp men hvordan for jeg lavet dem om til Avi/DivX

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-07-01 23:08

I artikel <3b5b4334$0$829$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "X -
Dude" <razmuz@teenz.dk>:

> TAK det hjalp men hvordan for jeg lavet dem om til Avi/DivX
Du host host køber QuickTime Pro.

Fra : emj

Dato : 23-07-01 08:37

X - Dude skrev i <3b5b4334$0$829$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>TAK det hjalp men hvordan for jeg lavet dem om til Avi/DivX

Ved at eksportere som *.avi fra Quicktime
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på

Fra : X - Dude

Dato : 23-07-01 08:43

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at eksportere som *.avi fra Quicktime
JA men jeg kan ikke finde ud af det og der må være en anden vej ud af det i
stedet for at købe QuickTime Pro

/Rasmus

Fra : emj

Dato : 23-07-01 10:40

X - Dude skrev i <3b5bd552$0$4885$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>JA men jeg kan ikke finde ud af det og der må være en anden vej ud af det i
>stedet for at købe QuickTime Pro

Prøv at kikke på den cd-rom med software, som fulgte med dit digitale
camera via stifinder. Der må være noget anvendeligt software.
Hilsen emj
--
- www.enterpol.dk/foto/
- få prøveabonnement på