Attn.: Finn Guldmann
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 15:17

Bare til orientering, så kan jeg fortælle dig, at når jeg kommer
tilbage fra ferie, så står der en spritny DAF XF105/460 4X2 og venter
på mig.

Og spritny trailer også. ))

Og for ikke at tale om ny rute.

København - Jönköping - Göteborg - København.

Jeg klagede simpelthen til min vognmand over, at du og dine kumpaner
holdt i vejen på min soveplads i Stockholm. Han var meget forstående,
og afgav straks tilbud på denne nye tur.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 30-08-08 18:04

Folmer Rasmussen skrev:
> Bare til orientering, så kan jeg fortælle dig, at når jeg kommer
> tilbage fra ferie, så står der en spritny DAF XF105/460 4X2 og venter
> på mig.
> Og spritny trailer også. ))

Holder du farverne?

> Og for ikke at tale om ny rute.
> København - Jönköping - Göteborg - København.

Jamen så bliver det jo ikke til at holde styr på hvornår man skal passe
på.

Er det meningen du skal køre den tur engang om dagen? (Jeg kan lige få
den til at være indenfor en 10 timers dag, hvis der ikke går noget galt.)

> Jeg klagede simpelthen til min vognmand over, at du og dine kumpaner
> holdt i vejen på min soveplads i Stockholm. Han var meget forstående,
> og afgav straks tilbud på denne nye tur.

Mine to sidste aflæsninger på mandag er ellers der oppe.

--
MVH Finn Guldmann

www.guldfinn.dk
www.danskvejbruger.dk