Så skal vi til det igen. :o))
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 14:23

I morgen meget tidligt kører fruen og jeg endnu engang til det sydlige
Europa.

Der er tanket V-Power. (Ny debat)

Der er skiftet luft i hjulene. (Ny debat - hvor meget skal der i?)

Vi har prøvelæsset, og nu har den s'gu sat sig i bagfjedrene.

Sneskovl og uldne tæpper er lastet. Vi kunne jo komme forbi en alp.

Derfor ligger vinterhjulene også inderst i bagagerummet. Vi skal ikke,
når vi kommer hjem, beskyldes for at have været til fare for andre.

De 3 P'er er klar.

De 3 S'er ordner vi umiddelbart før afrejse.

Flasker og dunke til at tisse , er klar.

2 Dobermænner er bestilt til at holde øje med løsøret på matriklen i
vores fravær.

Er der noget jeg har glemt, er det nu I skal minde mig om det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-08 14:38

On Sat, 30 Aug 2008 15:23:09 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>I morgen meget tidligt kører fruen og jeg endnu engang til det sydlige
>Europa.
>
>Der er tanket V-Power. (Ny debat)

Okay - du hoppede på den )

>Der er skiftet luft i hjulene. (Ny debat - hvor meget skal der i?)

Hvorfor ikke de fine ekstra store molekyler, der var fremme for et par
år siden )

>Vi har prøvelæsset, og nu har den s'gu sat sig i bagfjedrene.

Det kommer der af at købe billigt bras

> [...]
>

>Derfor ligger vinterhjulene også inderst i bagagerummet. Vi skal ikke,
>når vi kommer hjem, beskyldes for at have været til fare for andre.

Pas, Penge og Potorolie ? )

> [...]
>vores fravær.
>
>Er der noget jeg har glemt, er det nu I skal minde mig om det.

Radarscanner )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 14:57

On Sat, 30 Aug 2008 15:37:33 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Okay - du hoppede på den )

>--

Jada. Bare kald mig Olesen.

>--

>Hvorfor ikke de fine ekstra store molekyler, der var fremme for et par
>år siden )

>--

Der var udsolgt.

>--

>Det kommer der af at købe billigt bras

>--

Ja, det er noget snavs.

>--

>Pas, Penge og Potorolie ? )

>--

Ja, sådan cirka. ,-)

>--

>Radarscanner )

>--

Hvis du som den opmærksomme læser du er, ville gøre dig ulejlighed med
at læse fra begyndelsen, vil det klart fremgå af teksten, at en sådan
er monteret. Den er af mærket "Fruen".

I modsætning til stifinderen, som også er med, og som også er en
kvinde, så er min radarscannerstemme ikke lige så tålmodig og ens hele
tiden. Og så skal den, altså radarscanneren, af og til ud og
tisse.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-08 15:01

On Sat, 30 Aug 2008 15:56:39 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Jada. Bare kald mig Olesen.

Naaah, jeg er ikke limbodanser

>Der var udsolgt.

Det er da en forklaring )

>Ja, det er noget snavs.

Ryk direkte i supermarkedet og køb noget CillitBang )

<...>

>Hvis du som den opmærksomme læser du er, ville gøre dig ulejlighed med
>at læse fra begyndelsen, vil det klart fremgå af teksten, at en sådan
>er monteret. Den er af mærket "Fruen".

Det mærke er stærkt overvurderet - min af samme mærke har faktisk fået
tilsendt et billede af vores udmærkede automobil )

> [...]
>kvinde, så er min radarscannerstemme ikke lige så tålmodig og ens hele
>tiden. Og så skal den, altså radarscanneren, af og til ud og

Det skal vi vel alle, alt det kaffe for at køre så langt )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 15:11

On Sat, 30 Aug 2008 16:01:28 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>On Sat, 30 Aug 2008 15:56:39 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

Det sker ikke så sjældent, når jeg holder ved en terminal el.lign., at
der kommer et par hvepse hen foran forruden, for at sige farvel til de
afdøde. De er ikke venligtsindede. Sådan et par stykker op i dit ene
bukeben, vil gøre dig til limbodanser hurtigere end du aner.

>--

>Det er da en forklaring )

>--

Jeg vil jo ikke lyve for dig, vel?

>--

>Ryk direkte i supermarkedet og køb noget CillitBang )

>--

Ikke tale om. Det giver bilkabuler.

>--

>Det mærke er stærkt overvurderet - min af samme mærke har faktisk fået
>tilsendt et billede af vores udmærkede automobil )

>--

Det har min s'gu ikke præsteret. )) Og havde hun, ville der blive
meget stille.

>--

>Det skal vi vel alle, alt det kaffe for at køre så langt )

>--

Det er vel ikke værre end at det kan ordnes i.fb.m. tankning?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-08 15:30

On Sat, 30 Aug 2008 16:10:42 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

<...>

>Det er vel ikke værre end at det kan ordnes i.fb.m. tankning?

Med omkring 1000 km mellem optankningerne bliver jeg sq grøn i øjnene
af den øvelse )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 15:54

On Sat, 30 Aug 2008 16:29:46 +0200, Ivan Madsen
> [...]

><folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
><...>

>Med omkring 1000 km mellem optankningerne bliver jeg sq grøn i øjnene

Det er s'gu da kun fordi, du som sædvanligt, er for længe om det.

Hvis du tilstræber at få kål på de 1000 km. i en ruf, så vil du også
til din store forbavselse se, at der ikke er diesel til de sidste 300
km.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-08 16:02

On Sat, 30 Aug 2008 16:53:37 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>Hvis du tilstræber at få kål på de 1000 km. i en ruf, så vil du også
>til din store forbavselse se, at der ikke er diesel til de sidste 300

Se det kan du have nogenting ret i - men så oser Pluto, så de grønne
tyskere kommer efter mig )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 16:08

On Sat, 30 Aug 2008 17:01:49 +0200, Ivan Madsen

>Se det kan du have nogenting ret i - men så oser Pluto, så de grønne
>tyskere kommer efter mig )

>--

Nej nej. De kommer kun efter dig inde mellem de høje huse. Ude på
betonstiautobahnmotorvejen, må du godt ryge.

Kan du ikke få din radarscanner til at sidde med en kanyle og sprøjte
Add-Blue ind i den store lydpotte? Så ryger den slet ikke, og så må du
endda med en tuschpen skrive Euro-5 hen over hele siden på Pluto.

Du finder sikkert en tæring i vognbunden, så hun kan komme til
indefra, så du ikke skal have hende hængende ud af vinduet under
kørslen. .o))) det kunne godt risikere at vække en smule opsigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 30-08-08 16:19

On Sat, 30 Aug 2008 17:07:44 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>indefra, så du ikke skal have hende hængende ud af vinduet under
>kørslen. .o))) det kunne godt risikere at vække en smule opsigt.

Især hvis Pluto bevæger sig med små 190 ned ad autobahn ) (jow, jow
- den kan godt, men jeg ville nødig køre bag ved ))) Er afprøvet,
jeg kørte netop til Tyskland for samme øvelse (eller også husker jeg
ikke så godt)

Fra : KASO

Dato : 31-08-08 07:40

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> indefra, så du ikke skal have hende hængende ud af vinduet under
> kørslen. .o))) det kunne godt risikere at vække en smule opsigt.

Hmm "Add-Blue" er svjh. et såkaldt "urinstof". Hvis radarscanneren alligevel
skal indsprøjte urinstof, var der måske en mulighed her for at kombinere
tingene, så de ekstra stop kan undgåes? To fluer med eet
smæk.......!!!!

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-08-08 16:19

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Hvis du tilstræber at få kål på de 1000 km. i en ruf, så vil du også
> til din store forbavselse se, at der ikke er diesel til de sidste 300
> km.

Og så er det at det kommer til at tage rigtig lang tid at nå de 1000km ;)

Fra : Claus Frørup

Dato : 30-08-08 21:00

Isang tao pinangalanan, Folmer Rasmussen nagsulat:

>I morgen meget tidligt kører fruen og jeg endnu engang til det sydlige
>Europa.
klip

>Er der noget jeg har glemt, er det nu I skal minde mig om det.

Tec 2000?

--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Mogens

Dato : 31-08-08 21:01

>I morgen meget tidligt kører fruen og jeg endnu engang til det sydlige
> Europa. Er der noget jeg har glemt, er det nu I skal minde mig om det.

At tyskernes ferie slutter i denne week-end !!!

Jeg kom hjem kl. 18 idag efter 5.800 km på de europæiske veje. Vi var IKKE
alene skal jeg hils' å' sig', så det blev ikke til mange mil med +300 km/t.

Venstresporet på motorvejene i Tyskland er fyldt op med 130 hk's
dieselpotter. Desuden er alle de store biler er stort set væk Det er aldrig
sket før, at vi ikke har mødt en Mercedes S-klasse - vi mødte ikke een
eneste denne gang. BMW 700-serien mødte vi 2 stk af - den ene en 760 V12,
som måtte vige ventsresporet i en mindre dyst (150 -> 285 km/t). Dét blev
han ikke glad for

Fra : Leif

Dato : 01-09-08 19:21

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> V12, som måtte vige ventsresporet i en mindre dyst (150 -> 285 km/t). Dét

Hvad dytter du da i?

Mon ikke også FolFoen var begrænset til de mærkelige 250?

Mvh, Leif

Fra : Mogens

Dato : 01-09-08 19:35

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad dytter du da i?

Jeg har en '01 Porsche 996 bi-turbo...

> Mon ikke også FolFoen var begrænset til de mærkelige 250?

Jow jow, men jeg gik forbi inden da
BMW'en klarer iflg. Bilrevyen 0-100 km/t på 5,5 sek., men den har åbenbart
ikke kræfterne til det hurtige seje træk højere oppe i fartregistret - viste
det sig...

Fra : Leif

Dato : 01-09-08 21:14

> "Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en '01 Porsche 996 bi-turbo...

Fedest!

> Jow jow, men jeg gik forbi inden da
> BMW'en klarer iflg. Bilrevyen 0-100 km/t på 5,5 sek., men den har åbenbart
> ikke kræfterne til det hurtige seje træk højere oppe i fartregistret -
> viste det sig...

Overså lige du skrev BMW - troede 760 var svensk.......

Har du også været omkring det sydlige München - der hvor vejene bliver
flere-sporede. Synes der var en masse af de dyre øser, der absolut ikke
holdt sig
tilbage, da jeg kom forbi frem og tilbage fra syden. Men de kan heller ikke
lide at
man forfølger dem - selvom min Primera ikke kunne følge med - det vidste jeg
da også godt, men sjovt at prøve op til dens max på omkring de 210. Mange så
lidt tvivlende i bagspejlet, når jeg bare hang på.

/Leif

Fra : Mogens

Dato : 01-09-08 21:23

> Fedest!

Jow jow - den kører godt :)

> Overså lige du skrev BMW - troede 760 var svensk.......

Ja, jeg forstod heller ikke helt din betegnelse af dytten...

> Har du også været omkring det sydlige München - der hvor vejene bliver
> flere-sporede. Synes der var en masse af de dyre øser

Jeg kørte denne gang gennem de dyre områder som Hamborg og Bremen:
www.tamsen.de

> [...]
> Primera ikke kunne følge med - det vidste jeg da også godt, men sjovt at
> prøve op til dens max på omkring de 210. Mange så lidt tvivlende i

Ja, de spotter gerne bilen for at se, om det er noget de gider "køre" på