Max værdi ved skrotning af bil
Fra : Morten

Dato : 28-08-08 08:52

Hej gruppe

Jeg har en bil der ikke går igennem syn i den nuværende tilstand og
det kan ikke svare sig at reppe på den pga. omfattende rust i bærende
dele.

Så vidt jeg har forstået så er skrotpræmien fast og den eneste måde
jeg kan hive den sidste værdi ud af min vogn er at finde den hugger,
der skal have midst for at ophugge og skrotte bilen - eller hvad?

Mvh
Morten

Fra : Kåre

Dato : 28-08-08 17:39

[...]

Hvis du er heldig er der en der vil købe den til reservedele, og give mere
end skrotprisen.

Ellers smid cyklen bagi, aflevere den her www.skrotbil.dk, og kør derfra med
1500 på lommen.
Det er hurtigt, nemt og de stiller ikke spørgsmålstegn ved bilen.

Kåre

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 18:03

"Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers smid cyklen bagi, aflevere den her www.skrotbil.dk, og kør derfra
> med 1500 på lommen.
> Det er hurtigt, nemt og de stiller ikke spørgsmålstegn ved bilen.

Nej, hvor skulle de få det fra? *sorry*

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Kåre

Dato : 28-08-08 18:50

> "Kåre" <kaare@megajam.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Nej, hvor skulle de få det fra? *sorry*

Ja undskyld, det må du squ nok sige !
Jeg brugte ADSKILLIGE gennemlæsninger og grublerier inden jeg fattede den...
Gå i seng, du virker træt

Kåre