Rengøring af kabine , hvilket middel ?
Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 28-08-08 14:23

Hvad bruges til rengøring af kabine og omgivelser ?
Har læderstuen, men kunne være dejligt hvis der duftede af
læder bagefter og ikke brun sæbe !! LOL

Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 28-08-08 19:15

"T. Uborg Christiansen." <hh@somprut.fut> skrev i meddelelsen
> Hvad bruges til rengøring af kabine og omgivelser ?
> Har læderstuen, men kunne være dejligt hvis der duftede af
> læder bagefter og ikke brun sæbe !! LOL

Slet ikke nogen der har et par gode råd ?

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 28-08-08 20:41

> "T. Uborg Christiansen." <hh@somprut.fut> skrev i meddelelsen
>>

> Slet ikke nogen der har et par gode råd ?

Søg lidt på google :)

Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 28-08-08 20:45

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i meddelelsen
> "T. Uborg Christiansen." <hh@somprut.fut> skrev i meddelelsen

> Søg lidt på google :)

Ok gruppen er nedlagt...
Søg på Google i stedet for !! LOL

Fra : Master Fat Bastard

Dato : 28-08-08 22:39

T. Uborg Christiansen. wrote:
> "Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i meddelelsen

> Ok gruppen er nedlagt...
> Søg på Google i stedet for !! LOL

Gå på biblioteket eller ring til nogen mekanikere, læderfolk og lign.

Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 29-08-08 00:06

"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i meddelelsen

> Gå på biblioteket eller ring til nogen mekanikere, læderfolk og lign.

Sikke dog nogle gode seriøse svar
I kan vel bare sige , at i ikke ved det ? lol

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 29-08-08 05:57

> Sikke dog nogle gode seriøse svar
> I kan vel bare sige , at i ikke ved det ? lol

Prøv at kigge på www.sonax.dk - bare en af de producenter, som laver alt
inden for bilpleje.

Thansen eller andre autoudstyrsforretningen har det hele...

Mvh
Hans

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-08-08 04:20

On Fri, 29 Aug 2008 01:06:13 +0200, "T. Uborg Christiansen."
<hh@somprut.fut> wrote:

>"Master Fat Bastard" <master@fat_group.com> skrev i meddelelsen

>Sikke dog nogle gode seriøse svar
>I kan vel bare sige , at i ikke ved det ? lol

>--

Hør nu her.

For ikke så længe siden, var der en vis hr. Christiansen der købte sig
en Audi 3.0 turbodiesel og sandsynligvis også resten af alfabetet i
typebetegnelsen.

Siden da har der været en spørgen uden lige, fra denne Christiansen,
så vi kan ikke overkomme flere spørgsmål lige i øjeblikket. .o)

Kunne du ikke bare sætte en annonce i avisen om, at du har købt den
bil?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 31-08-08 02:09

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> så vi kan ikke overkomme flere spørgsmål lige i øjeblikket. .o)
>
> Kunne du ikke bare sætte en annonce i avisen om, at du har købt den

Troede kun det var Dronningen der omtalte sig selv som "Vi" ?
Vidste heller ikke det var din nyhedsgruppe , så det må du meget undskylde
Folmer ...
Kunne du ikke ved samme lejlighed fortælle mig hvor mange spørgsmål man må
stille her
i din gruppe uden at blive "sat på plads ?
ROFL

Fra : T. Uborg Christianse~

Dato : 01-09-08 20:36

> [...]
> så vi kan ikke overkomme flere spørgsmål lige i øjeblikket. .o)
>
> Kunne du ikke bare sætte en annonce i avisen om, at du har købt den

Hør nu her selv !
Mængden af indlæg fra dig overgår jeg vist ikke, vel ?
Hvad med selv at sætte en annonce i , om at du kører lastbil ?
Hvis du har en sur dag , så lad det dog gå ud over konen derhjemme

Venlig Hilsen
T.Uborg !

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-08 06:39

"> Hvad bruges til rengøring af kabine og omgivelser ?
> Har læderstuen, men kunne være dejligt hvis der duftede af
> læder bagefter og ikke brun sæbe !! LOL

Hej Til sæderne bruger jeg sæbespåner, er suverænt det bedste og biligste
jeg har prøvet, det efterlader sæderne rigtigt pæne matte, hvorimod de andre
produkter jeg har prøvet gør dem glatte og blanke.
Til plastic bruger jeg noget venyl gejl jeg har købt i en 5l dunk hos
au2parts.
Til vinduerne bruger jeg en billib psst psst fra Netto.

Mvh Ove

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 29-08-08 22:42

"> Hej Til sæderne bruger jeg sæbespåner, er suverænt det bedste og biligste
> jeg har prøvet, det efterlader sæderne rigtigt pæne matte, hvorimod de
> andre produkter jeg har prøvet gør dem glatte og blanke.

Jeps. Ssamme her. 7-8 kr. for et kg.

Fik noget sonax foræret på et tidspunkt. Det virker da fint nok, men er
noget klistret i det. Og sæbespånerne gør jobbet fint. Men det dufter
desværre ikke af en "møbelforretning" bagefter Men prøv evt. at gå i en
læderforretining / landbrugshandel, og køb noget saddel plejemiddel. Du kan
jo bare lade krukken stå i handskerummet, og udsende den velgørende duft

Mvh

Jasper