Vaskeægte batmobil
Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 07:45

Denne skønhed har netop været til salg på E-bay. En af de 5 originale
batmobiler, inklusive Cassette-player

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&item=290254442824

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 17:07

> Denne skønhed har netop været til salg på E-bay. En af de 5 originale
> batmobiler, inklusive Cassette-player
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&item=290254442824

Gad vide hvorfor der egentlig er kassettespiller i bilen. Den første
Batman-film, som er den bilen er lavet til, blev lanceret i 1989. Hvis det
også er årgangen for batmobilen så er den kun 3 år ældre end min Mazda...
Hvornår kom der cd-spillere til biler på markedet?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 17:28

> Denne skønhed har netop været til salg på E-bay. En af de 5 originale
> batmobiler, inklusive Cassette-player
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&viewitem=&item=290254442824

kokpittet giver mig mindelser om det min far lavede med sin Saab 96. Den var
også fyldt med ure og stærkt lysende kontrollamper.
Men hvad er det egentlig der er i Batmobilen?
Jeg kan se Speedometer, omdrejningstæller, olietryksmåler,
vandtemperaturmåler, voltmeter og så 3 vaccummetere (er der nogen fornuftig
grund til det, hvis man kan tale om noget fornuftigt i denne indretning?) og
så et par instrumenter som jeg ikke kan gennemskue funktionen af, men mon
ikke der er et amperemeter?

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 28-08-08 17:40

Martin Bak skrev:
> Denne skønhed har netop været til salg på E-bay. En af de 5 originale
> batmobiler, inklusive Cassette-player

Det vildt overdrevne runde indsugning ind i bagskærmene ser nu ret fed
ud

Men tror du at det er en autentisk fra filmen?
Det undrer mig at den står til salg underreplica/kit-car.

--
Mvh. John

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 17:49

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> Det vildt overdrevne runde indsugning ind i bagskærmene ser nu ret fed ud
>

> Men tror du at det er en autentisk fra filmen?
> Det undrer mig at den står til salg underreplica/kit-car.

Det er det. De lavede 5 biler, og denne er den 5te. Om den nogensinde var i
brug i filmen ved jeg dog ikke, men den er original nok.
"Being that this car originally was owned by Warner Bros productions it is
important to note that the buyer will have to sign a contract with Warner
Bros. If you would like to know more about this contact me and I will give
you all the details."

Den har forøvrigt kørt imponerende 58 miles

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : -= JF =-

Dato : 28-08-08 18:25

Martin Bak skrev:

> "Being that this car originally was owned by Warner Bros productions...
Arrgh... Nu fandt selv jeg også beskrivelsen

> Den har forøvrigt kørt imponerende 58 miles
Ja, den har sgutte været mange gange rundt om hjørnet
Gad vide om den overhovedet er til at køre i det virkelige liv.

--
Mvh. John

Fra : Martin Bak

Dato : 28-08-08 20:08

> Arrgh... Nu fandt selv jeg også beskrivelsen

> Ja, den har sgutte været mange gange rundt om hjørnet
> Gad vide om den overhovedet er til at køre i det virkelige liv.

Sikkert ikke, køreegenskaberne lader nok noget tilbage at ønske. Men nu jeg
var inde på det med instrumeterne, så havde det været rimeligt om den havde
en timetæller, ligesom traktorer. For V8' eren har garanteret snurret
lystigt og jævnligt, uden at skroget har flyttet sig en meter

--
Martin
www.martinbak.dk/