bankelyde ved tænding af Megane
Fra : Ole Boesen

Dato : 24-08-08 15:50

Jeg er ejer af en Megane 1,6 fra 2002. Når jeg drejer nøglen og sætter strøm
på systemet - unden at motoren går igang, kommer der nu nogle underlige
bankelyde 3-4 stk, som jeg kan lokalisere til at kommer et sted fra under
viskeren i førersiden. Lydene holder op af sig selv efter 4-5 sek. De kommer
ikke fra viskermotoren og de kommer som sagt uden at motoren er tilsluttet!
Hvad kan det være?

mvh

Ole Boesen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-08-08 15:53

"Ole Boesen" <ole.boesen@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> sek. De kommer ikke fra viskermotoren og de kommer som sagt uden at
> motoren er tilsluttet! Hvad kan det være?

Benzinpumpen ?

mvh

Andreas M. Hansen