Efterlysning: Fartpilot med div features..~
Fra : Thore Jensen

Dato : 23-08-08 17:23

Hej

Jeg har en fartpilot i man bil, som var monteret da jeg købte bilen, og
den er da også ok, meeen..

Den har et par mangler og jeg vil derfor have en anden (bedre)
Er der nogen som har kendskab til en fartpilot/cruisecontrol som kan
opfylde følgende:

- hastigheden skal reguleres op og ned i 2 forskellige intervaller,
f.eks i 1 og 5 km/t
- Den skal kunne huske min. 2 forskellige hastigheder
- ikke et ultimativt krav - den kan huske hastighederne og selvom bilen
har været slukket

Thore

Fra : Klaus G.

Dato : 23-08-08 20:24

> [...]
> - Den skal kunne huske min. 2 forskellige hastigheder
> - ikke et ultimativt krav - den kan huske hastighederne og selvom bilen
Du kan jo starte med at fortælle hvad bil skidtet skal monteres på, ikke
ligegyldigt om det er en gammel Sierra eller en ny A4 jo.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thore Jensen

Dato : 23-08-08 20:31

Klaus G. skrev:
> Du kan jo starte med at fortælle hvad bil skidtet skal monteres på, ikke
> ligegyldigt om det er en gammel Sierra eller en ny A4 jo.

Nuvel.. En Citroen Xsara Picasso 2,0 HDI fra 2002..

Thore

Fra : Brian

Dato : 23-08-08 20:51

Thore Jensen wrote:
> [...]
> - Den skal kunne huske min. 2 forskellige hastigheder
> - ikke et ultimativt krav - den kan huske hastighederne og selvom

De eneste jeg kender til med nogdet der minder om det du beder om, er
Lite-On modellerne. Du er dog nok først nød til at finde ud af om din bil er
med speederkabel eller e-gas.

En løsning kunne være (siden er taget udfra en google søgning, jeg har intet
med dem at gøre) et af disse moduler http://kortlink.dk/5p6f, kombineret med
den fartpilot der passer til din bil.

/Brian

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-08-08 16:56

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> De eneste jeg kender til med nogdet der minder om det du beder om, er
> Lite-On modellerne. Du er dog nok først nød til at finde ud af om din bil
> er med speederkabel eller e-gas.

Lite-on navnet bruges sjældent på danske sider, her hedder den ofte bare
modelnavnet fx AP500.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-08-08 21:55

"Brian Axelgaard" <brianaxelgaard@GOOGLEmail.com> skrev i meddelelsen
> "Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Lite-on navnet bruges sjældent på danske sider, her hedder den ofte bare
> modelnavnet fx AP500.

Vi har en installeret i en Ford Puma her i huset. Den fungerer særdeles fint
udemærket.

Vi blev frarådet gearstangsknobben med knapperne på, fordi ledningerne
knækker. Ved dog ikke om det passer.

Vi har en ekstra arm monteret til knapperne ...

--
Per