Sikke et morgenhumør
Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 21-08-08 20:40

Hej

Møderrmister morgen sur her til morgen, han burde være kørt 5 min. før
hjemmefra.

På en afkørsel holder der en lang kø der skal til venstre (dog ikke længere
end den mere end kan tømmes når der bliver grønt)

jeg holder til højre med højre hjul ved stregen da jeg selv skal til højre.

Nu er det så bare lige det at "mister morgen sur" åbenbart var kommet for
tæt på mig da han sikkert regnede med at jeg tog den ind i nødsporet for at
komme ind i den højre bane hvor der kun holdt 1 bil. (der var rødtlys i
lysreguleringen i krydset), nå men nu kører jeg aldrig i nødsporet men
venter pænt på at højre svingsbanen kan tilgåes den rigtige vej, men "mister
morgen sur" ja han dyttede og gjorde fagter fordi jeg ikke ville smutte ind
i nødsporet, jeg havde mere plads til det fordi ham foran holdt til venstre.

Da vi så efter et par sving skulle skilles da jeg skulle til venstre blev
han endnu engang nød til at vente på mig da der kom modkørende, og også der
ville han bestemme hvornår jeg skulle køre, jeg køre gladeligt når jeg mener
der er plads til det er jeg det mindste i tvivl venter jeg hellere specielt
når det er en lastbil jeg ville komme op og slås med.

Men hold kæft hvor det ærger mig at jeg ikke havde tid til at se hvilket
firma hans bil var fra for så havde de godt nok lige fået et opkald, reklame
på blien forpligter, sådan er det i hvert fald i det firma jeg arbejder for,
og hans opførsel ville få store konsekvenser for en ansat der hvor jeg
arbejder. Det er så endnu en grund til ikke at bruge nødsporet som kørebane.

Hilsen

Johnny

Fra : Morten

Dato : 21-08-08 22:04

Johnny Kjeldsen skrev:
> [...]
> arbejder. Det er så endnu en grund til ikke at bruge nødsporet som kørebane.

lyder som Odense SV afkørslen, der er tit meget kø der selv ned på
motorvejen, fordi folk ikke vil køre ind i nødsporet for at komme op til
den højre sving bane!!! hvad er mest farligt at holde midt på motorvejen
i 1 spor eller trække ind i nød sporet og bruge den som rampe!!! jeg ved
hvad jeg ville ind i nødsporet... jeg skal f*** ikke holde midt på motor
vejen og der så kommer en søvning lad os bare kalde ham polsk lastbil
chauffør, og brage ind bag i 25 biler... Nej ellers tak...
skal lige sige jeg er på forældreorlov og konen har bilen, så det kan
ikke være mig der har dyttet ;0)

Hygge og god weekend
Morten

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 21-08-08 22:22

"Morten" <salg-FjernDette-@dyre-FjernDette-bjerg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> chauffør, og brage ind bag i 25 biler... Nej ellers tak...
> skal lige sige jeg er på forældreorlov og konen har bilen, så det kan ikke

Det er det så ikke, men med 60.000 - 70.000 km har jeg ikke lyst til bøder
og klip i kortet desuden var rampen ikke fyldt op, og han kunne jo bare have
kørt ud i nødsporet hvis han mente det kunne bruges til det man behøver jo
ikke brokke sig over andre ikke vil bryde lóven

Fra : Morten

Dato : 21-08-08 23:02

Johnny Kjeldsen skrev:
> [...]
> kørt ud i nødsporet hvis han mente det kunne bruges til det man behøver jo
> ikke brokke sig over andre ikke vil bryde lóven

Det er jeg helt enig med dig i, jeg er begyndt at møde ca. 30 min før
arbejdstid, da jeg så slipper for den trafik, den trækker jeg så bare
fra og køre den halve time før, kan godt forstå din vrede, og at du ikke
har lyst til bøder osv, og vil give dig ret i at det var idiotisk af ham
at opføre sig sådan, hvis de fik en opringing der hvor jeg arbejder tror
jeg også at jeg ville få en koloenorm skideballe, eller det der var
værre, så jeg køre altid ordentligt, man har som regel ikke mere travlt
end man sagtens kan gøre det... :0) Go' Weekend