/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Røg fra dieselbiler
Fra : Niels Bengaard


Dato : 17-08-08 20:00

Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos unge
er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren til det,
sygt.
http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106

Mvh Niels



 
 
Søren (17-08-2008)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 17-08-08 20:06

Fint at man kan se nummerpladen. Er her lige en synsmand der kan kalde
bilen ind? - for det ser ud til at den lige bør chekkes.

mvh Søren

Niels Bengaard skrev:
> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos unge
> er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren til det,
> sygt.
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>
> Mvh Niels
>
>

Niels Bengaard (17-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 17-08-08 20:11


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:48a876c4$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Fint at man kan se nummerpladen. Er her lige en synsmand der kan kalde
> bilen ind? - for det ser ud til at den lige bør chekkes.
>
> mvh Søren

Han kører bare til syn med den originale chip, så er den skid slået. Mange
biler på bilgalleri er så tunede og ombyggede, at de ikke kan synes efter
reglerne, men synes på diverse steder, hvor man kan få sådanne biler synet,
det er der vist ingen hemmelighed i.

Mvh Niels



Per (17-08-2008)
Kommentar
Fra : Per


Dato : 17-08-08 20:24

Niels Bengaard wrote:
> "Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
> news:48a876c4$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Fint at man kan se nummerpladen. Er her lige en synsmand der kan
>> kalde bilen ind? - for det ser ud til at den lige bør chekkes.
>>
>> mvh Søren

Hvad havde du regnet med - en flok bonderøve fra Skjern.

>
> Han kører bare til syn med den originale chip, så er den skid slået.

Nej politiet tager bilen på stedet og med til syn - så falder hammeren.

> Mange biler på bilgalleri er så tunede og ombyggede, at de ikke kan
> synes efter reglerne, men synes på diverse steder, hvor man kan få
> sådanne biler synet, det er der vist ingen hemmelighed i.

Det lyder som en overtrædelse af Straffeloven.

/Per


Sluppermand (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Sluppermand


Dato : 20-08-08 23:55


"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:48a87b55$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Niels Bengaard wrote:
>> "Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
>> news:48a876c4$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Fint at man kan se nummerpladen. Er her lige en synsmand der kan
>>> kalde bilen ind? - for det ser ud til at den lige bør chekkes.
>>>
>>> mvh Søren
>
> Hvad havde du regnet med - en flok bonderøve fra Skjern.
>
>>
>> Han kører bare til syn med den originale chip, så er den skid slået.
>
> Nej politiet tager bilen på stedet og med til syn - så falder hammeren.
>
>> Mange biler på bilgalleri er så tunede og ombyggede, at de ikke kan
>> synes efter reglerne, men synes på diverse steder, hvor man kan få
>> sådanne biler synet, det er der vist ingen hemmelighed i.
>
> Det lyder som en overtrædelse af Straffeloven.

Jeg er nok lidt tungnem, men i følge videoen ser man en bil i en
værkstedshal. Efter lidt tid ser man at bilen ryger ret kraftigt.
På den baggrund vil nogle indkalde bilen til syn, andre have politiet til at
tage bilen på stedet, så hammeren kan falde. Er der nogen der véd om bilen
efterfølgende kørte fra værkstedet med den kraftige røgudvikling, eller er
det bare de allestedsværende selvbestaltede politibetjente der fik jag i
hæmoriderne. . . .Er der nogen af de selvbestaltede lovhåndhævere der har
set YV31277 på de danske veje med en kraftig røgudvikling?

Mvh
Kent.



Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 08:18

Tænkte nok videoen blot var en antændingsanordning
som triggede de lokale landbetjente.
Altså dem, som har ondt i røven, sansynligvis
over deres egen ikke hele rene samvittighed.

-blot et gæt, indrømmet.

"Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:48aca0ac$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:48a87b55$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Niels Bengaard wrote:
>>> "Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
>>> news:48a876c4$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> Fint at man kan se nummerpladen. Er her lige en synsmand der kan
>>>> kalde bilen ind? - for det ser ud til at den lige bør chekkes.
>>>>
>>>> mvh Søren
>>
>> Hvad havde du regnet med - en flok bonderøve fra Skjern.
>>
>>>
>>> Han kører bare til syn med den originale chip, så er den skid slået.
>>
>> Nej politiet tager bilen på stedet og med til syn - så falder hammeren.
>>
>>> Mange biler på bilgalleri er så tunede og ombyggede, at de ikke kan
>>> synes efter reglerne, men synes på diverse steder, hvor man kan få
>>> sådanne biler synet, det er der vist ingen hemmelighed i.
>>
>> Det lyder som en overtrædelse af Straffeloven.
>
> Jeg er nok lidt tungnem, men i følge videoen ser man en bil i en
> værkstedshal. Efter lidt tid ser man at bilen ryger ret kraftigt.
> På den baggrund vil nogle indkalde bilen til syn, andre have politiet til
> at tage bilen på stedet, så hammeren kan falde. Er der nogen der véd om
> bilen efterfølgende kørte fra værkstedet med den kraftige røgudvikling,
> eller er det bare de allestedsværende selvbestaltede politibetjente der
> fik jag i hæmoriderne. . . .Er der nogen af de selvbestaltede
> lovhåndhævere der har set YV31277 på de danske veje med en kraftig
> røgudvikling?
>
> Mvh
> Kent.
>



Ukendt (17-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 17-08-08 23:25

Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe: BONDERØVE,
DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.



"Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos
> unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren til
> det, sygt.
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>
> Mvh Niels
>


Ukendt (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-08-08 09:25

Slap da af !
Det er da værre med de øser, som kører rundt
og larmer med en potte som er designet til at gi' et brøl
blot fordi de købte motoren for lille dengang de handlede,
og nu vil kompensere..
Biler der ikke er chippede oser fanme også.
Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
osen i særdeleshed er tydelig.



"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48a8a54b$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe:
> BONDERØVE, DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
> Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.
>
>
>
> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
> news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
>> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos
>> unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren
>> til det, sygt.
>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>
>> Mvh Niels
>>
>



Søren (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 18-08-08 15:34

Eque skrev:
> Slap da af !
> Det er da værre med de øser, som kører rundt
> og larmer med en potte som er designet til at gi' et brøl
> blot fordi de købte motoren for lille dengang de handlede,
> og nu vil kompensere..
> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
> osen i særdeleshed er tydelig.


Er du dum eller hvad? Har du ikke set clippet? Sammenligner du en alm.
bil med den røggenerator i clippet? Er det måske din bil de vises?


>
>
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48a8a54b$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe:
>> BONDERØVE, DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
>> Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.
>>
>>
>>
>> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
>> news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
>>> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos
>>> unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren
>>> til det, sygt.
>>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>>
>>> Mvh Niels
>>>
>
>

Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 08:48


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:48a9887a$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er du dum eller hvad?

Nej da.

> Har du ikke set clippet?

Nej.

> Sammenligner du en alm. bil med den røggenerator i clippet?

Har ikke set klippet.

> Er det måske din bil de vises?

Nej. Dvs. jeg har ikke set klippet, men tror det næppe.

Jeg går ud fra, klippet er et særtilfælde, som folk reagerer over
for at komme af med deres indebrændte galde.
Jeg kommenterer blot den forurening topic
indikerer: "Røg fra dieselbiler", og ser på sagen
mere generelt end et ligegyldigt klip.
Har ikke behov for at reagere på et enekelt tilfælde,
men mere generelt. Dêt mere interessant.



Søren (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 19-08-08 10:08



Eque skrev:
> "Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
> news:48a9887a$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>> Er du dum eller hvad?
>
> Nej da.


Er du sikker. Du kæfter op om i en diskution vedr. en videoklip - som du
ikke har set. Hvis det ikke er dumt - så er det ihvertfald pænt tåbeligt.

>
>> Har du ikke set clippet?
>
> Nej.
>
>> Sammenligner du en alm. bil med den røggenerator i clippet?
>
> Har ikke set klippet.
>
>> Er det måske din bil de vises?
>
> Nej. Dvs. jeg har ikke set klippet, men tror det næppe.
>
> Jeg går ud fra, klippet er et særtilfælde, som folk reagerer over
> for at komme af med deres indebrændte galde.
> Jeg kommenterer blot den forurening topic
> indikerer: "Røg fra dieselbiler", og ser på sagen
> mere generelt end et ligegyldigt klip.
> Har ikke behov for at reagere på et enekelt tilfælde,
> men mere generelt. Dêt mere interessant.
>
>


Det er muligt, men diskutionen går på det ene videoklip. Hvis du ikke
kan forholde dig til det - så start for pokker da en ny tråd, istedtet
for at komme med indlæg der ikke har noget med sagen at gøre.

Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 20:46


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:48aa8d63$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Er du sikker. Du kæfter op om i en diskution vedr. en videoklip - som du
> ikke har set. Hvis det ikke er dumt - så er det ihvertfald pænt tåbeligt.

Topic siger "røg fra dieselbiler".
Jeg reflekterede på topic.
Siden der kun var eet klip, åbenbart,
tillod jeg mig generaliserer på baggrund af topic.
Altså røg fra dieselbiler.
Gør dêt ondt på dig siden du reagerer ??


>> Jeg går ud fra, klippet er et særtilfælde, som folk reagerer over
>> for at komme af med deres indebrændte galde.
>> Jeg kommenterer blot den forurening topic
>> indikerer: "Røg fra dieselbiler", og ser på sagen
>> mere generelt end et ligegyldigt klip.
>> Har ikke behov for at reagere på et enekelt tilfælde,
>> men mere generelt. Dêt mere interessant.
>
>
> Det er muligt,

Nej. Sådan er det bare.

> men diskutionen går på det ene videoklip.

Måske. Tråde udvikler sig, fordi de lever.
Emnet er 'røg fra dieselbiler'.
Altså generelt, og i flertal, og ikke kun ang. eet bestemt videoklip.


> Hvis du ikke kan forholde dig til det

Det kan jeg da godt.
Skulle det være svært sir' du ?
Igen, emnet hedde 'røg fra dieselbiler'.


> - så start for pokker da en ny tråd,

Hvorfor ?
Isåfald skulle den hedde "Røg fra dieselbiler".

> istedtet for at komme med indlæg der ikke har noget med sagen at gøre.

Jeg har hele vejen holdt mig til emnet "Røg fra dieselbiler".)



Ukendt (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-08-08 16:02


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48a931dd$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Slap da af !

Nej jeg vil ej!

> Det er da værre med de øser, som kører rundt
> og larmer med en potte som er designet til at gi' et brøl
> blot fordi de købte motoren for lille dengang de handlede,
> og nu vil kompensere..

Fuldstændig enig! Både når det gælder biler og knallerter. Man får fandeme
et chok og kaster sig næsten til jorden, fordi man tror der kommer et
lavtgående Messersmith, og så er det en skide 15 årig knægt på hans tunede
Puch Maxi

> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
> osen i særdeleshed er tydelig.

Det er da ikke noget med os at gøre. Det er en møgbunke med en røgmaskine i
røven.

>
>
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48a8a54b$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe:
>> BONDERØVE, DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
>> Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.
>>
>>
>>
>> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
>> news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
>>> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos
>>> unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren
>>> til det, sygt.
>>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>>
>>> Mvh Niels
>>>
>>
>
>


Jesper Hedegaard (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Jesper Hedegaard


Dato : 18-08-08 19:38

I skulle nu tage at slappe af alligevel - og så lige vende tilbage med et
lidt bedre argument; lyd fra en tunet knallert eller bil draber ikke -
uanset hvor meget den støjer.
Partiklerne i diesel-osen er igen og igen erklæret for kræftfremkaldende -
og vi får alle sammen vores del af den knallert-hjernes (han er åbenbart
ikke vokset siden knallert-dagene) idiot-tunede diesella.
Partiklerne forsvinder ikke - de spredes bare, så i også får jeres del.

Men jeg håber vi andre kan hilse på ham - vi mødes vel på kræft-afdelingen
en dag !

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder
"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48a98f14$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
> news:48a931dd$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Slap da af !
>
> Nej jeg vil ej!
>
>> Det er da værre med de øser, som kører rundt
>> og larmer med en potte som er designet til at gi' et brøl
>> blot fordi de købte motoren for lille dengang de handlede,
>> og nu vil kompensere..
>
> Fuldstændig enig! Både når det gælder biler og knallerter. Man får fandeme
> et chok og kaster sig næsten til jorden, fordi man tror der kommer et
> lavtgående Messersmith, og så er det en skide 15 årig knægt på hans tunede
> Puch Maxi
>
>> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
>> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
>> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
>> osen i særdeleshed er tydelig.
>
> Det er da ikke noget med os at gøre. Det er en møgbunke med en røgmaskine
> i røven.
>
>>
>>
>>
>> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
>> news:48a8a54b$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>> Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe:
>>> BONDERØVE, DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
>>> Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.
>>>
>>>
>>>
>>> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
>>> news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
>>>> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos
>>>> unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren
>>>> til det, sygt.
>>>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>>>
>>>> Mvh Niels
>>>>
>>>
>>
>>
>



Ukendt (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-08-08 20:16


"Jesper Hedegaard" <skrub@af.nu> skrev i meddelelsen
news:48a9c19c$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>I skulle nu tage at slappe af alligevel

Nope

- og så lige vende tilbage med et
> lidt bedre argument; lyd fra en tunet knallert eller bil draber ikke -
> uanset hvor meget den støjer.

Forstår ikke helt hvad du mener?!? Jeg taler om to forskellige ting her. Men
jo, støj dræber faktisk også. Jeg husker der var et tv program fra
København, hvor de brugte rigtig mange penge på, at udskifte asfalt. Det
vidste sig nemlig, at de folk der boede klods op af vejen blev stressede og
fik andre sygdomme af støjen fra vejen.

> Partiklerne i diesel-osen er igen og igen erklæret for kræftfremkaldende -
> og vi får alle sammen vores del af den knallert-hjernes (han er åbenbart
> ikke vokset siden knallert-dagene) idiot-tunede diesella.

Ja, desværre har du fuldstændig ret.

> Partiklerne forsvinder ikke - de spredes bare, så i også får jeres del.
>
> Men jeg håber vi andre kan hilse på ham - vi mødes vel på kræft-afdelingen
> en dag !

Hehe, det kunne godt lyde som en skjult trussel )

>
> --
> Jesper Hedegaard
>
> BMW F650ST når vejret spiller
> Suzuki Jimny når det spilder
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48a98f14$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
>> news:48a931dd$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Slap da af !
>>
>> Nej jeg vil ej!
>>
>>> Det er da værre med de øser, som kører rundt
>>> og larmer med en potte som er designet til at gi' et brøl
>>> blot fordi de købte motoren for lille dengang de handlede,
>>> og nu vil kompensere..
>>
>> Fuldstændig enig! Både når det gælder biler og knallerter. Man får
>> fandeme et chok og kaster sig næsten til jorden, fordi man tror der
>> kommer et lavtgående Messersmith, og så er det en skide 15 årig knægt på
>> hans tunede Puch Maxi
>>
>>> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
>>> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
>>> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
>>> osen i særdeleshed er tydelig.
>>
>> Det er da ikke noget med os at gøre. Det er en møgbunke med en røgmaskine
>> i røven.
>>
>>>
>>>
>>>
>>> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
>>> news:48a8a54b$0$15893$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>> Det er noget svineri. Jeg er selv jyde men får lyst til at råbe:
>>>> BONDERØVE, DET ER SGU IKKE EN TRAKTOR I KØRER I!
>>>> Nå, så er jeg faldet til ro igen, men det ER fandeme noget svineri.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Niels Bengaard" <bengaard@FJERNDETTE850r.dk> skrev i meddelelsen
>>>> news:g89sf0$1u6b$1@newsbin.cybercity.dk...
>>>>> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men
>>>>> hos unge er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet
>>>>> motoren til det, sygt.
>>>>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>>>>
>>>>> Mvh Niels
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>


Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 08:51


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48a98f14$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nej jeg vil ej!

Jo du skal !
Du larmer og sender negative signaler.

> Fuldstændig enig! Både når det gælder biler og knallerter. Man får fandeme
> et chok og kaster sig næsten til jorden, fordi man tror der kommer et
> lavtgående Messersmith, og så er det en skide 15 årig knægt på hans tunede
> Puch Maxi

Dên har jeg så tilgode.
Jeg fik godt nok et chock da jeg kom kørende en dag,
og en bil var monteret med et horn som var på niveau
med en tidligere storebæltsfærge. Chock en mass'.
Lyden og bilens ringe størrelse matchede overhovedet ikke.
Lyden var så høj og dominerende, der virkelig var tale om
'uhygge'. En ret så weird oplevelse faktisk..

>> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
>> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
>> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
>> osen i særdeleshed er tydelig.
>
> Det er da ikke noget med os at gøre. Det er en møgbunke med en røgmaskine
> i røven.

OK..fair nok. Så ikke klippet, men reagerede generelt på,
at mange nye dieselbiler også ryger kraftigt.
Går ud fra klippet var et særtilfælde.



Ukendt (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-08-08 12:32


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48aa7b72$0$56789$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48a98f14$0$15896$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Nej jeg vil ej!
>
> Jo du skal !
> Du larmer og sender negative signaler.
>
>> Fuldstændig enig! Både når det gælder biler og knallerter. Man får
>> fandeme et chok og kaster sig næsten til jorden, fordi man tror der
>> kommer et lavtgående Messersmith, og så er det en skide 15 årig knægt på
>> hans tunede Puch Maxi
>
> Dên har jeg så tilgode.
> Jeg fik godt nok et chock da jeg kom kørende en dag,
> og en bil var monteret med et horn som var på niveau
> med en tidligere storebæltsfærge. Chock en mass'.
> Lyden og bilens ringe størrelse matchede overhovedet ikke.
> Lyden var så høj og dominerende, der virkelig var tale om
> 'uhygge'. En ret så weird oplevelse faktisk..
>
>>> Biler der ikke er chippede oser fanme også.
>>> Det ses tydeligst, hvis du kikker ved et lyskryds
>>> og solen er på vej ned, og kaster et lavt lys så
>>> osen i særdeleshed er tydelig.
>>
>> Det er da ikke noget med os at gøre. Det er en møgbunke med en røgmaskine
>> i røven.
>
> OK..fair nok. Så ikke klippet, men reagerede generelt på,
> at mange nye dieselbiler også ryger kraftigt.
> Går ud fra klippet var et særtilfælde.
Se lige klippet! Det er SÅ overdrevet!


Jan Vennike (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Jan Vennike


Dato : 20-08-08 17:36



"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48ac00cd$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Se lige klippet! Det er SÅ overdrevet!

MON ikke - når bilen bliver helt væk i røg - host-host.

Og ja, jeg kører selv en "bokset" TDi - men den ryger praktisk taget ikke -
og slet ikke i sammenligning med den her - adr.

--
Jan

(Remove the cat in my mail to reach me)


** Posted from http://www.teranews.com **

Per Jensen (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Per Jensen


Dato : 18-08-08 08:19

Niels Bengaard skrev:
> Troede bare det var normalt med lidt røg fra en chippet diesel, men hos unge
> er det åbenbart sejt at ryge, og man får ligefrem stillet motoren til det,
> sygt.
> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>
> Mvh Niels
>
>

Hurra - lad os få nogle flere af de her super sunde dieselpartikler i
luften så vi alle har lidt større chance for at få lungekræft.

Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.

// Per.

Ukendt (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-08-08 09:27


"Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...

> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.

Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
"Man må ikke ose"
"Man må ikke sprøjte æblerne"
"Man må ikke dit og dat".
"Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
mindre, og Lille Lise overlever"..

Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.



Søren (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 18-08-08 15:35

Eque skrev:
> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>
>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>
> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.


Forklar dig lige nærmere. Hvor er der dobbeltmoral?


> "Man må ikke ose"
> "Man må ikke sprøjte æblerne"
> "Man må ikke dit og dat".
> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
> mindre, og Lille Lise overlever"..
>
> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.
>
>

Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 08:45

"Gigantisk bøde".
"Fandens svineri"
"Værste skuffe"
-osv.

Folk himler op om lidt røg, men kører
sjældent selv efter loven. Dvs. de færreste kører
80 men langt over !

Og netop derfor er det dobbeltmoralsk at signalerer
"gigantisk fandens svineri af værste skuffe", når eens
bremselængde ofte er al for høj, fordi man vælger at
køre for hurtigt.

Tingene hænger ikke sammen.
Dêt var blot det jeg mente.


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:48a988a6$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Eque skrev:
>> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
>> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>>
>>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>>
>> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
>> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
>
>
> Forklar dig lige nærmere. Hvor er der dobbeltmoral?
>
>
>> "Man må ikke ose"
>> "Man må ikke sprøjte æblerne"
>> "Man må ikke dit og dat".
>> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
>> mindre, og Lille Lise overlever"..
>>
>> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
>> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.



Søren (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 19-08-08 10:19



Eque skrev:
> "Gigantisk bøde".
> "Fandens svineri"
> "Værste skuffe"
> -osv.
>
> Folk himler op om lidt røg, men kører
> sjældent selv efter loven. Dvs. de færreste kører
> 80 men langt over !


"lidt røg"?

ok .. når du ikke har se klippet ved du jo ikke hvad du ævler om. At
folk kører mere end 80, er i øvrigt sagen uvedkommende.

>
> Og netop derfor er det dobbeltmoralsk at signalerer
> "gigantisk fandens svineri af værste skuffe", når eens
> bremselængde ofte er al for høj, fordi man vælger at
> køre for hurtigt.


... og dermed har du så lige beskyldt Per Jensen for at være
dobbeltmoralsk fordi han kører for stærkt og har forlænget bremselængde.

Er det noget du har belæg for at skrive?
Har det relevans for det oprindlige indlæg fra Niels Bengaard?
Skriver du indlæg blot for at holde dig varm?

>
> Tingene hænger ikke sammen.
> Dêt var blot det jeg mente.
>
>
> "Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
> news:48a988a6$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Eque skrev:
>>> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>>>
>>>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>>>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>>> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
>>> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
>>
>> Forklar dig lige nærmere. Hvor er der dobbeltmoral?
>>
>>
>>> "Man må ikke ose"
>>> "Man må ikke sprøjte æblerne"
>>> "Man må ikke dit og dat".
>>> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
>>> mindre, og Lille Lise overlever"..
>>>
>>> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
>>> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.
>
>

Klaus D. Mikkelsen (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 19-08-08 15:05

Søren skriver:
>
> Skriver du indlæg blot for at holde dig varm?

Nej, for at vise hvor intetsigende hans hjerne er....


Klaus
--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

KASO (21-08-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 21-08-08 21:40


"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:48AAD31B.7A8F0CA0@du.kan.finde.den...
> Søren skriver:
>>
>> Skriver du indlæg blot for at holde dig varm?
>
> Nej, for at vise hvor intetsigende hans hjerne er....

Nu antager du, at han har én.......????


Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 20:49


"Søren" <spammers@die.young> skrev i en meddelelse
news:48aa8ffc$0$56767$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> Eque skrev:
>> "Gigantisk bøde".
>> "Fandens svineri"
>> "Værste skuffe"
>> -osv.
>>
>> Folk himler op om lidt røg, men kører
>> sjældent selv efter loven. Dvs. de færreste kører
>> 80 men langt over !
>
>
> "lidt røg"?

Ja generelt.
Skidt med dêt latterlige klip som folk
tog til sig så det gjorde en ting.

> ok .. når du ikke har se klippet ved du jo ikke hvad du ævler om.

Jo da. Dieselbiler afgir' også røg.
Ofte er de chippet og afgir' endnu mere røg.
Folk elsker det. Altså ejerne.

> At folk kører mere end 80, er i øvrigt sagen uvedkommende.

Nej. Det har noget med folks moral at gøre.
Hvordan ? Jo. De må ikke ryge, men gerne køre
mere end 80. Dêt er dobbeltmoralks.
Man gør, hvad der findes mest komfortabelt.


>> Og netop derfor er det dobbeltmoralsk at signalerer
>> "gigantisk fandens svineri af værste skuffe", når eens
>> bremselængde ofte er al for høj, fordi man vælger at
>> køre for hurtigt.
>
>
> .. og dermed har du så lige beskyldt Per Jensen for at være dobbeltmoralsk
> fordi han kører for stærkt og har forlænget bremselængde.

Kan jeg ikke afvise.
Fortryder i såfald ikke.
Der måtte jo være end grund hvis sådan.


> Er det noget du har belæg for at skrive?

Måske.

> Har det relevans for det oprindlige indlæg fra Niels Bengaard?

Om røg fra dieselbiler ?
Tråde udvikler sig, så igen, det kan jeg ikke afvise.

> Skriver du indlæg blot for at holde dig varm?

Nej.
Har 3 ugers ferie tilgode og lidt tid kan man jo
altid bruge ved PC'en.



Ukendt (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-08-08 16:06


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48a93250$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>
>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>
> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
> "Man må ikke ose"
> "Man må ikke sprøjte æblerne"
> "Man må ikke dit og dat".
> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
> mindre, og Lille Lise overlever"..
>
> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.

Hold da k... en gang p..!

>
>


Ukendt (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-08-08 08:45

Ja.
Nærmest "Gigantisk" ikke ??
Men INTET kan nu være perfekt. Ikke engang i 2008 !
Du lever sikkert på en løgn.

"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48a98fff$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
> news:48a93250$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>
>> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
>> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>>
>>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>>
>> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
>> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
>> "Man må ikke ose"
>> "Man må ikke sprøjte æblerne"
>> "Man må ikke dit og dat".
>> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
>> mindre, og Lille Lise overlever"..
>>
>> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
>> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.
>
> Hold da k... en gang p..!
>
>>
>>
>



Ukendt (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-08-08 12:34


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48aa7a00$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Ja.
> Nærmest "Gigantisk" ikke ??
> Men INTET kan nu være perfekt. Ikke engang i 2008 !
> Du lever sikkert på en løgn.

LOL siger DU! Du er sgu da en ret speciel type.


>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48a98fff$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
>> news:48a93250$0$56794$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>
>>> "Per Jensen" <news@removethepigzapro.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:KsadnRUZb5rGvzTVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com...
>>>
>>>> Dét der er fandeme svineri fra værste skuffe. Jeg håber godt nok at
>>>> strisserne tager ham og serverer ham en gigantisk bøde.
>>>
>>> Jeg synes politiet skulle kikke på de rigtige problemer istedet for.
>>> Det andet er blot en gang dobbeltmoral.
>>> "Man må ikke ose"
>>> "Man må ikke sprøjte æblerne"
>>> "Man må ikke dit og dat".
>>> "Jeg kører ALTID 80, for så er min bremselængde
>>> mindre, og Lille Lise overlever"..
>>>
>>> Vi lever i 2008 og INTET kan være perfekt.
>>> Men vi kan bilde os selv en helvedes masse ind.
>>
>> Hold da k... en gang p..!
>>
>>>
>>>
>>
>
>


Ukendt (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-08-08 21:00


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48ac015b$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
> news:48aa7a00$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Ja.
>> Nærmest "Gigantisk" ikke ??
>> Men INTET kan nu være perfekt. Ikke engang i 2008 !
>> Du lever sikkert på en løgn.
>
> LOL siger DU! Du er sgu da en ret speciel type.

Går man i andres fodspor, finder man aldrig nye veje..



Lars [6710] (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Lars [6710]


Dato : 20-08-08 22:00

Eque skrev:

>
> Går man i andres fodspor, finder man aldrig nye veje..
>
>
Men man kan også risikere at fare vild !!

--
Venlig hilsen

Lars Hørlyck Sørensen

Ukendt (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-08-08 22:31


"Lars [6710]" <lars@hoerXXXXlyck.dk> skrev i en meddelelse
news:48ac85cf$0$15877$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Eque skrev:
>
>>
>> Går man i andres fodspor, finder man aldrig nye veje..
> Men man kan også risikere at fare vild !!

Den risiko har jeg taget op til flere gange,
og indtil nu har jeg kun haft gode, omend
et par skæve oplevelser med mellemrum.
Men sådan er eens omgivelser jo så forskellige
at man ikke kan regne med, vejen altid er ny-asfalteret..



Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 13:41


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48ac77b4$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48ac015b$0$15889$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "Eque" <-> skrev i meddelelsen
>> news:48aa7a00$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Ja.
>>> Nærmest "Gigantisk" ikke ??
>>> Men INTET kan nu være perfekt. Ikke engang i 2008 !
>>> Du lever sikkert på en løgn.
>>
>> LOL siger DU! Du er sgu da en ret speciel type.
>
> Går man i andres fodspor, finder man aldrig nye veje..

... men starter forfra hver gang / skal opfinde den dybe tallerken hver gang.

>
>


Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 20:42


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48ad627a$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> .. men starter forfra hver gang / skal opfinde den dybe tallerken hver
> gang.

Hvis man ikke har brug for en tallerken i pågældende situation,
ER det dumt at bruge tid på denne, istedet for at gå direkte
til sagens kerne og udenom nonsens..



Klaus D. Mikkelsen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus D. Mikkelsen


Dato : 21-08-08 21:29

Eque skriver:
>
> Hvis man ikke har brug for en tallerken i pågældende situation,
> ER det dumt at bruge tid på denne, istedet for at gå direkte
> til sagens kerne og udenom nonsens..

Skal han da gå udenom dig ?


Klaus

--
Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 23:15


"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
news:48ADD024.58DBE97A@du.kan.finde.den...
> Eque skriver:
>>
>> Hvis man ikke har brug for en tallerken i pågældende situation,
>> ER det dumt at bruge tid på denne, istedet for at gå direkte
>> til sagens kerne og udenom nonsens..
>
> Skal han da gå udenom dig ?

Laaaaaaangt udenom

>
> Klaus
>
> --
> Modelbane Europas hjemmeside: http://www.modelbaneeuropa.hadsten.dk
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:
> http://home6.inet.tele.dk/moppe


KASO (21-08-2008)
Kommentar
Fra : KASO


Dato : 21-08-08 21:41


> ...skal opfinde den dybe tallerken hver gang.

Dén har han med garanti aldrig opfundet!!!!!


Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 23:15


"KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
news:48add303$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> ...skal opfinde den dybe tallerken hver gang.
>
> Dén har han med garanti aldrig opfundet!!!!!

Nope! Men jeg vil væde med at han var en stjerne i specialklassen, når der
skulle findes på dumme undskyldninger )


Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 23:21


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48ade8e4$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
> news:48add303$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>>> ...skal opfinde den dybe tallerken hver gang.
>>
>> Dén har han med garanti aldrig opfundet!!!!!
>
> Nope! Men jeg vil væde med at han var en stjerne i specialklassen, når der
> skulle findes på dumme undskyldninger )

Sidder i to nu og 'nougat-hygger' fordi i håber på en reaktion af en slags ?
*S*
OK..her fik i den så, og så har i det straks meget bedre og er klar til
næste runde.)



Ukendt (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 21-08-08 23:30


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48adea55$0$56782$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48ade8e4$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>
>> "KASO" <SUK@nospam.invalid> skrev i meddelelsen
>> news:48add303$0$15876$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>>>
>>>> ...skal opfinde den dybe tallerken hver gang.
>>>
>>> Dén har han med garanti aldrig opfundet!!!!!
>>
>> Nope! Men jeg vil væde med at han var en stjerne i specialklassen, når
>> der skulle findes på dumme undskyldninger )
>
> Sidder i to nu og 'nougat-hygger' fordi i håber på en reaktion af en slags
> ? *S*
> OK..her fik i den så, og så har i det straks meget bedre og er klar til
> næste runde.)

Hehe jeg gir op. Du må siges at have dine meningers mod. Det respektere jeg,
og jeg ønsker slet ikke at svine nogen til herinde.
At dine skriverier virker som en blanding af kinesiske ordsprog og total
tomhed på øverste etage, er hvad det er. Jeg forstår dem ikke, men det er
vel også charmen ved at "mødes" med andre folk herinde.
Jeg gider ikke kommentere mere på dine indlæg, (medmindre de altså bliver
for meget for min mave, til bare at kunne oversidde dem).

God weekend til ALLE herinde

>
>


Ukendt (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-08 07:50


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48adec74$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Hehe jeg gir op.

Over for hvad dog ?
Du må jo ha' følt, du var i 'kamp' af en slags,
og modstanden var for stor.
Men OK. Du er så nok ikke den føste
som indlod sig på noget, og ikke fuldførte.
Se, dêt meget dumt. Men forventeligt.

> Det respektere jeg,

Er det nu jeg skal bukke og skrabe eller ??

> og jeg ønsker slet ikke at svine nogen til herinde.

Nej. Slet ikke.
Dum i æ' huved' er du såmænd også !

> At dine skriverier virker som en blanding af kinesiske ordsprog og total
> tomhed på øverste etage, er hvad det er.

Tror du har set for meget OL.
Men nogen medalje for dine indlæg
for di ALDRIG med hjem.

> Jeg forstår dem ikke

De er ellers meget enkle og entydige,
og JEG behøver ikke sidde og rotte mig
sammen med en anden fjols..

> , men det er vel også charmen ved at "mødes" med andre folk herinde.

Hvis du vil ha' charme, så ta' i Tivoli.

> Jeg gider ikke kommentere mere på dine indlæg,

Nej, du fik vel sagt det du ville sige (dvs. ikke ret meget..).

> (medmindre de altså bliver for meget for min mave, til bare at kunne
> oversidde dem).

Tro mig. Hvis du kan tåle mosten, og din mave ej blir'
for sur, så er det ikke sidste gang vi konfererer.

>
> God weekend til ALLE herinde

Ja. Du virker venlig, men jeg tror faktisk
du er ret rådden og folk ved ikke hvor de
har DIG. Men sê hvad de med tiden kan bruge
dêt til. Sikkert intet. En varm luft er du, der pludselig
blev kold.

God week-end til alle jer ANDRE



Ukendt (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-08 15:18


"Eque" <-> skrev i meddelelsen
news:48ae6191$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> "Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
> news:48adec74$0$15882$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Hehe jeg gir op.
>
> Over for hvad dog ?
> Du må jo ha' følt, du var i 'kamp' af en slags,

Ja, en kamp med en underbemidlet taber, som absolut tror at han er den
klogeste i verden, på trods af hva andre mener og siger.

> og modstanden var for stor.

Nej, for dum og uden for pædagogisk rækkevidde.

> Men OK. Du er så nok ikke den føste
> som indlod sig på noget, og ikke fuldførte.

Du bliver vidst heller aldrig færdig med at hælde vand ud af ørene. Men det
er vel noget du har lært gennem nederlag efter nederlag her i livet.

> Se, dêt meget dumt. Men forventeligt.

Ja du må være vant til, at folk ikke gider blive ved med at diskutere med
dig. Det er jo det samme som at lære en kørestolsbruger at danse ballet,
hvis man skulle banke lidt fornuft i din tykke knold.

>
>> Det respektere jeg,
>
> Er det nu jeg skal bukke og skrabe eller ??

Nej glem hvad jeg skrev. Jeg synes stadig du er en taber og spild af luft!!!

>
>> og jeg ønsker slet ikke at svine nogen til herinde.
>
> Nej. Slet ikke.
> Dum i æ' huved' er du såmænd også !

Kald det hvad du vil. Jeg vil have svært ved at sætte ord på din retarderede
væremåde.

>
>> At dine skriverier virker som en blanding af kinesiske ordsprog og total
>> tomhed på øverste etage, er hvad det er.
>
> Tror du har set for meget OL.

Nææ

> Men nogen medalje for dine indlæg
> for di ALDRIG med hjem.

Nå, er det det du prøver på. Så husk at handicap OL ikke er startet endnu!

>
>> Jeg forstår dem ikke
>
> De er ellers meget enkle og entydige,

Ja de viser meget tydeligt din uvidenhed.

> og JEG behøver ikke sidde og rotte mig
> sammen med en anden fjols..

Du er jo sådan et nemt offer for din egen dumhed, så det er meget
forståeligt at andre kan se det!

>
>> , men det er vel også charmen ved at "mødes" med andre folk herinde.
>
> Hvis du vil ha' charme, så ta' i Tivoli.

Ha ha hvor sjov du er...

>
>> Jeg gider ikke kommentere mere på dine indlæg,
>
> Nej, du fik vel sagt det du ville sige (dvs. ikke ret meget..).

Jep, jeg fik sagt det jeg vil sige og det var ikke ret meget (som du kunne
forstå).

>
>> (medmindre de altså bliver for meget for min mave, til bare at kunne
>> oversidde dem).
>
> Tro mig. Hvis du kan tåle mosten, og din mave ej blir'
> for sur, så er det ikke sidste gang vi konfererer.

Jo, det håber jeg rigtig nok det er. Jeg ALDRIG mere kommentere på din
dumhed.

>
>>
>> God weekend til ALLE herinde
>
> Ja. Du virker venlig, men jeg tror faktisk
> du er ret rådden og folk ved ikke hvor de
> har DIG.

Jeg er ret venlig bare ikke når folk er rådne i deres lille hoveder lige som
..... hmm DIG!!!

Men sê hvad de med tiden kan bruge
> dêt til. Sikkert intet. En varm luft er du, der pludselig
> blev kold.

Der kom det retaderede kinesiske ordsprog ind i billedet igen.

>
> God week-end til alle jer ANDRE

Det samme herfra. Gå nu en lang tur på en kort mole så bliver det en rigtig
god weekend for mig

>
>


Ukendt (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-08 21:11


"Lasse K." <lasse> skrev i en meddelelse
news:48aeca7d$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ja, en kamp med en underbemidlet taber,


Se, nu kommer de mere voldsomme udtryk
frem. Netop som et sundhedstegn på, du faktisk
blev ramt og så dig slået. Det har jeg set utallige
gange før du, og du skal såmænd ikke være så ked af din
reaktion, da du deler den med flere i samme latterlige kategori
som den du hører hjemme i :,o))

> som absolut tror at han er den klogeste i verden, på trods af hva andre
> mener og siger.

Tror ?
Jeg er ikke naiv. Modsat de fleste, som skal spille
popfyre, så udtaler jeg mig kun om noget jeg rent
faktisk har forstand på eller en dybtfølt interesse for.
Jeg ved en del, og du ved åbenbart
ikke ret meget eller har din egen personlige mening.
Dêr er forskellen tydeligst.
Og det gør ondt på dig, det mærkes.

>> og modstanden var for stor.
>
> Nej, for dum og uden for pædagogisk rækkevidde.

Se, dên sætning vil jeg nærmest kalde en floskel
efterhånden. Igen tar' du dig ord i munden, fordi
du er en popdreng som gør hvad andre siger.
Og hvad ved en narhat iøvrigt om pædagogik ?


>> Men OK. Du er så nok ikke den føste
>> som indlod sig på noget, og ikke fuldførte.
>
> Du bliver vidst heller aldrig færdig med at hælde vand ud af ørene.

Man har vel lov til at kommentere og reflektere over sine
ofte latterlige omgivelser ?

> Men det er vel noget du har lært gennem nederlag efter nederlag her i
> livet.

Jeg er ganske ubekendt med ordet nederlag.
Selv Tiger Woods vinder mig bekendt ikke hver gang.
Men et nederlag ? Det håber jeg sandelig ikke det føles som.
Hvor får du det fra ?
Noget du selv har oplevet på egen krop ?
Slog dit lave niveau heller ikke til i folkeskolen ?


>> Se, dêt meget dumt. Men forventeligt.
>
> Ja du må være vant til, at folk ikke gider blive ved med at diskutere med
> dig.

Jeg er vandt til, narhatte som dig skal spille smart, spille op,
og så holder det vand et kort øjeblik, og så løber du tør.
Det er stærkt underholdende at se, når fjolser ikke kan
leve op til det de fik startet op med.


> Det er jo det samme som at lære en kørestolsbruger at danse ballet, hvis
> man skulle banke lidt fornuft i din tykke knold.

Hvor maleriskt.
Nærmest smukt.
Iøvrigt har jeg ikke noget i mod kørestolsbrugere
eller kunne drømme om ikke at se muligheden i,
de kunne opføre et stykke kunst der kunne indeholde
en vis kvalitet.
Hvad er der galt med kørestolsbrugere ??

> Nej glem hvad jeg skrev.

Ja, for indhold, det var der jo ikke.
Emballagen havde sikkert mere værdi.

> Jeg synes stadig du er en taber og spild af luft!!!

Glædeligt.
Misundelse kan udtrykkes på mangt en måde.
Alene antallet af udråbstegn viser, du er mindre
bemidlet og kører på 'Carl Mar' niveau, selvom
jeg ikke har noget i mod Carl som sådan, blot
hans idêer om mænds lave niveau ofter er, - for lave.
Du skulle ta' et mandekursus hos ham. Ville være sundt
for din videre udvikling.

>>> og jeg ønsker slet ikke at svine nogen til herinde.

>> Dum i æ' huved' er du såmænd også !
>
> Kald det hvad du vil.

Ja. Dêt skal jo ha' et ord, dit problem.

> Jeg vil have svært ved at sætte ord på din retarderede væremåde.

Ja, du evner faktisk ikke at sætte ord på
ret meget her i livet.

> Nå, er det det du prøver på. Så husk at handicap OL ikke er startet endnu!

Nu ER det jo ikke mig, som giver den ene opvisning efter den
anden i, hvordan en mindre bemidlet prøver at begå
sig i en debat. Og om lidt er du træt. Meget træt.


>>> Jeg forstår dem ikke
>>
>> De er ellers meget enkle og entydige,
>
> Ja de viser meget tydeligt din uvidenhed.

Ja sådan bør de korrekt set opfattes af mindrebemidlede
hjernekapaciteter som det du besidder i heldigste fald.


>> og JEG behøver ikke sidde og rotte mig
>> sammen med en anden fjols..
>
> Du er jo sådan et nemt offer for din egen dumhed, så det er meget
> forståeligt at andre kan se det!

Den eneste offer pt. er dig selv.
Du lider svært under dine manglende
egenskaber i at kommunikere.
At du så har en ven i gruppen er sundt
og godt for dig, hvis du kan administrere det,
det kan du så ikke, og så kører møllen ellers.
Hvad skulle du da også sidde alene med alle
dine tanker for ??


>>> , men det er vel også charmen ved at "mødes" med andre folk herinde.
>>
>> Hvis du vil ha' charme, så ta' i Tivoli.
>
> Ha ha hvor sjov du er...

Tak.

> Jep, jeg fik sagt det jeg vil sige og det var ikke ret meget.

Du har delvist ret.
Vil næsten sige, du har helt ret.

>> Tro mig. Hvis du kan tåle mosten, og din mave ej blir'
>> for sur, så er det ikke sidste gang vi konfererer.
>
> Jo, det håber jeg rigtig nok det er.

Klart du gør.
For du er en tøsedreng som ikke har mere
varm luft at gi' af !

> Jeg ALDRIG mere kommentere på din dumhed.

Vil også være dumt. Du kunne jo
få dine beskidte øre og urinsure
barnefingre for dybt i maskinen.
Har man ingen arme, når man
sjældent kagedåsen.

>> Ja. Du virker venlig, men jeg tror faktisk
>> du er ret rådden og folk ved ikke hvor de
>> har DIG.
>
> Jeg er ret venlig bare ikke når folk er rådne i deres lille hoveder lige
> som
> .... hmm DIG!!!

haha, hvor er du sjov.
Så du udråbstegnene igen ?
Ved at være udkørt nu ?
Carl Mar om igen *S* ?
Jo flere udråbstegn er altid et tegn på
man RÅBER HØJT eller blot vil sætte
et statement, fordi man er ved at være kørt træt.
Nu ved du dêt.

> Men sê hvad de med tiden kan bruge
>> dêt til. Sikkert intet. En varm luft er du, der pludselig
>> blev kold.
>
> Der kom det retaderede kinesiske ordsprog ind i billedet igen.

Hvorfor gøre livet mere kompliceret for dig selv
end nødvendigt ? Du fik bare endnu eet af mine
entydige og klare svar, og kun komplicerede,
dog simple hjerner må jo opfatte det som
et ordsprog - ligefrem.


>> God week-end til alle jer ANDRE
>
> Gå nu en lang tur på en kort mole så bliver det en rigtig god weekend for
> mig

Med dên smiley er jeg nødt til at tro, du nu rækker
hånden frem til en form for forsoning.
Skal ? Skal ikke ?
Hmm...manden gør det sq så svært for mig..



Klaus G. (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 18-08-08 15:59

> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>
Historien bag, er jo at bilen blev chippet ved RH-Motorsport, men at manden
selv forlangte at bilen skulle ryge enormt meget... De opfyldte så kundens
ønske...

I princippet skal RH jo ikke lege politi. Ligesom en bank ikke skal lege
told&skat hvis man låner penge til at betale sorte håndværkere, vel? :)


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Dennis Hellan Peders~ (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Dennis Hellan Peders~


Dato : 18-08-08 16:19


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:g8c2nk$2n5a$1@newsbin.cybercity.dk...
>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>
> Historien bag, er jo at bilen blev chippet ved RH-Motorsport, men at
> manden selv forlangte at bilen skulle ryge enormt meget... De opfyldte så
> kundens ønske...
>
> I princippet skal RH jo ikke lege politi. Ligesom en bank ikke skal lege
> told&skat hvis man låner penge til at betale sorte håndværkere, vel? :)
>
>

Hemm..... ikke enig, de ( RH-Motorsport) må sq' da have bare en lille snert
af proffecionel stolthed, og have sagt til "brian" det ville de ikke være
med til



--
Mvh.
Dennis Pedersen
Peugeot 107 1,0
SEAT Altea 2,0 TDi



Niels Bengaard (18-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 18-08-08 17:01

>>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>>
>> Historien bag, er jo at bilen blev chippet ved RH-Motorsport, men at
>> manden selv forlangte at bilen skulle ryge enormt meget... De opfyldte så
>> kundens ønske...
>>
>> I princippet skal RH jo ikke lege politi. Ligesom en bank ikke skal lege
>> told&skat hvis man låner penge til at betale sorte håndværkere, vel? :)
>>
>>
>
> Hemm..... ikke enig, de ( RH-Motorsport) må sq' da have bare en lille
> snert af proffecionel stolthed, og have sagt til "brian" det ville de
> ikke være med til

Enig. Det er klamphuggeri af værste skuffe.
Man må da gerne have en smule forretningsmoral og være stolt af sit arbejde,
det håber jeg ikke RH er over dette.
Man udstiller jo her man er med på hvad som helst for penge, yikes.

Mvh Niels




Klaus G. (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 19-08-08 17:01

> Enig. Det er klamphuggeri af værste skuffe.
> Man må da gerne have en smule forretningsmoral og være stolt af sit
> arbejde, det håber jeg ikke RH er over dette.
> Man udstiller jo her man er med på hvad som helst for penge, yikes.
Som sagt i andet reply, vi kender ikke hele historien. Men hvis jeg nu køre
op til RH med en diesel maskine og siger at jeg vil have en chip som ryger
så meget som muligt, fordi den skal bruges til en reklamefilm om miljøet,
til bilshows, undervisning på en mekaniker uddannelse, eller hvad dælen ved
jeg. Hvorfor så ikke gøre det? At personen så vælger at smide den chip i
hele tiden, det kan RH for dælen da ikke stilles til regnskab for?

Bare fordi man vælger at bruge en genstand på en utilsigtet måde, så skal
personen som formidler denne genstand da ikke bringes til ansvar? Hvad med
våben handlere? Butikker der sælger rensebenzin, klorin, acetone osv., det
kan jo forgifte alting.

Og igen, som sagt andet steds. Ja, det er noget forbandet svineri at
forurene så unødigt meget.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Niels Bengaard (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 19-08-08 19:47

>> Enig. Det er klamphuggeri af værste skuffe.
>> Man må da gerne have en smule forretningsmoral og være stolt af sit
>> arbejde, det håber jeg ikke RH er over dette.
>> Man udstiller jo her man er med på hvad som helst for penge, yikes.
> Som sagt i andet reply, vi kender ikke hele historien. Men hvis jeg nu
> køre op til RH med en diesel maskine og siger at jeg vil have en chip som
> ryger så meget som muligt, fordi den skal bruges til en reklamefilm om
> miljøet, til bilshows, undervisning på en mekaniker uddannelse, eller hvad
> dælen ved jeg. Hvorfor så ikke gøre det? At personen så vælger at smide
> den chip i hele tiden, det kan RH for dælen da ikke stilles til regnskab
> for?
>
> Bare fordi man vælger at bruge en genstand på en utilsigtet måde, så skal
> personen som formidler denne genstand da ikke bringes til ansvar? Hvad med
> våben handlere? Butikker der sælger rensebenzin, klorin, acetone osv., det
> kan jo forgifte alting.
>
> Og igen, som sagt andet steds. Ja, det er noget forbandet svineri at
> forurene så unødigt meget.

Mig bekendt må forhandlere i Danmark kun idag sælge chips de kan dokumentere
er ok med hensyn til eks. forureningsgrad uanset havde de skal bruges til.
Dvs sælger af chips skal levere dokumentation for bilen overholder
lovgivningen med hensyn til forurening samt bilens egnethed til de ekstra hk
osv.

De andre ting du nævner er lovlige at sælge.

Mvh Niels



Klaus G. (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 19-08-08 16:55

> Hemm..... ikke enig, de ( RH-Motorsport) må sq' da have bare en lille
> snert af proffecionel stolthed, og have sagt til "brian" det ville de
> ikke være med til
Nu kender ingen af os alle siderne af den sag, men det kan jo være RH har
fået en historie og vi en anden. Hvis RH bliver bestilt til at lave en bil
som oser tosset meget, så gør de det jo. Hvis det var mig, så ville jeg nok
lige have sikret mig kundes underskrift først, så de ikke kan komme bagefter
og brokke sig.

Det kan vel bedst sammenlignes med en tømrer som skal lave et "fladt" tag
med tagrende i den ene side, hvor kunden så forlanger det kun skal have x
procent fald, fordi så passer linierne med hans bil, eller hvad dælen ved
jeg :) Hvor håndværkeren siger at det er alt for lidt. Men hvis kunden
insistere, så laver håndværkeren det jo. Men igen, jeg ville nok få mig en
underskrift hvis det var mig der skulle lave det stykke arbejde.

Jeg prøver bare at se det fra et lidt andet synspunkt. Og ja, jeg synes det
er noget forbandet svineri at en bil med vilje oser så meget...


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Kåre (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Kåre


Dato : 19-08-08 12:08


"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:g8c2nk$2n5a$1@newsbin.cybercity.dk...
>> http://bilgalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=18106
>>
> Historien bag, er jo at bilen blev chippet ved RH-Motorsport, men at
> manden selv forlangte at bilen skulle ryge enormt meget... De opfyldte så
> kundens ønske...
>
> I princippet skal RH jo ikke lege politi. Ligesom en bank ikke skal lege
> told&skat hvis man låner penge til at betale sorte håndværkere, vel? :)

En sølle sammenligning...
Banken kan jo umuligt vide hvad pengene skal bruges til.
RH ved godt at de fixer en bil så den er ulovlig at køre i.

Kåre



Klaus G. (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 19-08-08 16:50

> En sølle sammenligning...
> Banken kan jo umuligt vide hvad pengene skal bruges til.
Da jeg købte hus og vi skulle låne ekstra penge til ombygning, så sagde
bankrådgiveren at flere af deres kunder havde bygget for flere 100tusinde
sort arbejde. Så jo, de er udemærket klar over hvad deres penge går til. Når
der netop lånes penge til et hus, skal banken i langt de fleste tilfælde
også se hvad deres penge er brugt til, det er jo deres sikkerhed. Altså
kommer de ud og ser det færdige hus og står der så et hus til en værdi på
3millioner og de kun har lånt 2millioner, så kan de jo meget hurtigt regne
ud hvordan det hus er lavet til de få penge...

> RH ved godt at de fixer en bil så den er ulovlig at køre i.
Jeps, men folk får jo den originale chip med. Så den "rygende" chip kan i
princippet bare være til show når der er brændertræf i karup, DHB i vandel
osv..

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Niels Bengaard (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 19-08-08 19:49

>> RH ved godt at de fixer en bil så den er ulovlig at køre i.
> Jeps, men folk får jo den originale chip med. Så den "rygende" chip kan i
> princippet bare være til show når der er brændertræf i karup, DHB i vandel
> osv..

Mig bekendt er alt salg af ikke dokumenteret synbare chips ulovligt af
danske forhandlere.
Men jeg kan selvfølgelig huske forkert.

Mvh Niels



Klaus G. (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 19-08-08 20:51

> Mig bekendt er alt salg af ikke dokumenteret synbare chips ulovligt af
> danske forhandlere.
> Men jeg kan selvfølgelig huske forkert.
Hvordan skal man så mappe en racerbil?

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Niels Bengaard (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 19-08-08 21:02

>> Mig bekendt er alt salg af ikke dokumenteret synbare chips ulovligt af
>> danske forhandlere.
>> Men jeg kan selvfølgelig huske forkert.
> Hvordan skal man så mappe en racerbil?
>
> --
> Klaus G. // Seth-Enoch
> www.seth-enoch.dk/gallery

Reglerne gælder for biler der er indregistreret.

Mvh Niels


Nyheder

Nye regler om chiptuning 23-06-2006
Ved Meddelelse 1887 er der fastsat nye regler om chiptuning. Reglerne
skal begrænse partikeludslippet fra chiptunede dieselbiler.

For dieselbiler, der chiptunes, indføres der nu et supplerende krav om
måling af røg under belastning af motoren. Den synlige røg må ikke øges med
mere end 20% i forhold til typegodkendelsesværdierne.

Firmaer, der fremstiller chiptuning, er ansvarlige for at dokumentere,
at bilerne ikke forurener mere end tilladt. Det er kun tilladt at sælge og
markedsføre chiptuningsudstyr, der opfylder kravene til luftforurening.

Når der foretages chiptuning på en bil, skal bilen til syn, og det
skal registreres, at der er foretaget chiptuning.

Reglerne har baggrund i et fælles notat, der er udarbejdet af
Miljøstyrelsen og Færdselsstyrelsen. Notatet gennemgår problemstillingen
omkring chiptuning, og hvad der kan gøres for at begrænse chiptuning mest
muligt.

For yderligere information kan ingeniør Niels-Anders Nielsen kontaktes
på telefon 33 92 91 44.





Klaus G. (19-08-2008)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 19-08-08 22:15

> Reglerne gælder for biler der er indregistreret.
>
Okay, så skal folk jo bare tage pladerne af inden de køre den ind i
værkstedet, så kan de jo nemt chippes. Ud med bilen igen og så på med
pladerne. Så har værkstedet jo sit på det rene, hvis de vel og mærke ikke er
klar over det...


--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste