Respekt for lastbilerne.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-08-08 18:28

Sent i aften, eller tidligt i nat sendes "Duellen" på DR1.

Så kan I selv se, hvad der sker, hvis I ikke opfører Jer ordentligt
overfor os som kører lastbil. )

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-08-08 20:29

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Sent i aften, eller tidligt i nat sendes "Duellen" på DR1.

> Så kan I selv se, hvad der sker, hvis I ikke opfører Jer ordentligt
> overfor os som kører lastbil. )

Er det ik den der ender med at lastbilchaufføren omkommer? ;)

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 16-08-08 21:16

[Default] On 16 Aug 2008 19:28:32 GMT, Henrik Stidsen

hæ hæ

PS: Det er en spændende film

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 17-08-08 05:40

Martin Mose Larsen skrev:
> [Default] On 16 Aug 2008 19:28:32 GMT, Henrik Stidsen

> hæ hæ
>
> PS: Det er en spændende film
>
> sayonara
> Martin Mose Larsen

Er det den gamle med Dennis Veawer hvor der er 2534 fremadgående gear i
lastbilen?
Kai

Fra : Allan F

Dato : 17-08-08 05:43

"Martin Mose Larsen" <martin.mose.larsen@NOSPAMmail.dk> skrev i en
meddelelse news:75dea41odt6gt634ka4eolisakeea4d4i1@4ax.com...
> [Default] On 16 Aug 2008 19:28:32 GMT, Henrik Stidsen

> hæ hæ
>
> PS: Det er en spændende film
>
> sayonara
> Martin Mose Larsen

Er det ikke en af Steffen Spillebergs første?

Fra : Stig Mogensen

Dato : 17-08-08 18:41

> Er det ikke en af Steffen Spillebergs første?

Lidt info, for interesserede;

http://www.imdb.com/title/tt0067023/

/Stig
--
* Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*

Fra : André S Hansen

Dato : 17-08-08 11:07

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Sent i aften, eller tidligt i nat sendes "Duellen" på DR1.
>
> Så kan I selv se, hvad der sker, hvis I ikke opfører Jer ordentligt
> [...]

Hold kæft det var en dårlig film, men så den da til slutningen

Mvh
André S Hansen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-08-08 21:58

> Sent i aften, eller tidligt i nat sendes "Duellen" på DR1.
>
> Så kan I selv se, hvad der sker, hvis I ikke opfører Jer ordentligt
> overfor os som kører lastbil. )

Folmer for pokker.
Uden at jeg havde gjort noget blev jeg her til aften udsat for en lignende
lastbil (forvogn).
Skal hilse og sige at det ikke er sjovt at have sådan et monster 3-4-5m bag.

Så Folmer, please ikke give den slags ideer videre til dine kolleger.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i