Bagagerumsdækken Mazda6
Fra : Ukendt

Dato : 14-08-08 11:03

Bagagerumsdækkenet i min Mazda6 stc. er gået i stykker - det kan ikke
længere rulle ind, fjederen er åbenbart knækket. Jeg har haft det
skilt ad, det er ikke noget der umiddelbart kan repareres? Et nyt
koster næsten 8.000,- danske kroner!
Har andre haft held med at reparere denne tilbagerulsmekanisme? Eller
har nogen tilfældigvis en liggende, hvor f.eks. stoffet er revnet...

Fra : jens

Dato : 14-08-08 14:05

"Henning" skrev i meddelelsen
> [...]
> Har andre haft held med at reparere denne tilbagerulsmekanisme? Eller
> har nogen tilfældigvis en liggende, hvor f.eks. stoffet er revnet...

Jeg kan ikke hjælpe dig med noget brugt, men ender du med at skulle købe et
nyt vil jeg anbefale dig at prøve i tyskland da stort set alle Mazdadele er
½ pris i tyskland eller billigere.
Jeg kan anbefale www.autohaus-ebsen.de
Men prøv da først ved en autoophugger på www.dataophug.dk eller
http://www.faelleslager.dk/
iflg den sidste skulle Sjelle Autogenbrug I/S have sådan et på lager
TELEFON:
TELEFAX: 8695 4344
8695 4181
E-MAIL:
POST:
sjelle@autoophug.org
Stationsvej 9
8464 Galten

EKSPEDITION: man - tor: 07.30-16.30
fredag: 07.30-15.30
lørdag: lukket

Mvh
Jens

Fra : Henning

Dato : 14-08-08 15:16

>Men prøv da først ved en autoophugger på www.dataophug.dk eller
>http://www.faelleslager.dk/
>iflg den sidste skulle Sjelle Autogenbrug I/S have sådan et på lager

Tusind tak, den er reserveret 1.000,- er trods alt mindre en
8.000,-!