Automobilpriser.dk
Fra : sammenlign.campingpl~

Dato : 10-08-08 13:26

Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
Danmark. Se

www.automobilpriser.dk

Med venlig hilsen

Morten

Fra : Bo

Dato : 10-08-08 14:43

On 10 Aug., 22:25, sammenlign.campingpladspriser...@gmail.com wrote:
> Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
> Danmark. Se
>
> www.automobilpriser.dk
>
> Med venlig hilsen
>
> Morten

virker ikke ?

Fra : Martin Bak

Dato : 10-08-08 22:04

<sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
Danmark. Se

www.automobilpriser.dk

Du godeste et arbejde for noget der virker ret ubrugeligt. Hvis ikke jeg kan
søge på mærke, men kun på udstyr, ydelse osv. så er det aldrig noget jeg vil
kunne bruge til noget fornuftigt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-08-08 22:11

Morten skrev

> Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
> Danmark. Se
> www.automobilpriser.dk

1) Uønsket reklame (brug dk.opslag.internet)
2) Uoverskueligt
3) Kræver Microsoft Office Web Components
4) Ringe søgemuligheder

Alt i alt: En ommer!

- Peter

Fra : apollo14

Dato : 11-08-08 07:37

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skrev:
-en masse rekvalme, som ingen nytte har overhovedet-

Som de andre skriver, så er det meget dårlige lavet. Mac-folket kan ikke
bruge siderne overhovedet, så se at komme igang med at lave noget der
overholder normerne der er udstukket.

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 11-08-08 10:44

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com wrote:
> Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
> Danmark. Se
>
> www.automobilpriser.dk

Der er vist meget, som ikke virker på den side, med FireFox i Debian.
Jeg kan komme frem til en meget (bred) uoverskuelig side, som ved
nærmere eftersyn har det samme stående 4 gange, dvs. det er samme liste
gentaget i 4 lodrette kolonner, uden antydning af adskillelse.

Måske er det beregnet til Vista og IE7 / IE8 ?

Fra : Søren

Dato : 11-08-08 16:10

sammenlign.campingpladspriser.dk@gmail.com skrev:
> Det er nu muligt, bla. at finde og sammenligne priser på nye biler i
> [...]

Idéen er måske nok udemærket - men udførslen knap så heldig ... og det
totale overdrev af reklamer får de fleste til at stoppe allerede ved
forsiden.

<OT>

Jeg har også lavet et par autosites:

www.streetclassics.net (.eu)
www.torino-ranchero.dk

Giv dem høvl hvis I vil, eller brug dem som de er.

</OT>

mvh Søren

Fra : Tom

Dato : 11-08-08 16:39

[...]

Enig med de andre, jeg var også klar til at lukke vinduet længe før jeg kom
til tabellen ene og alene baseret på et overdrev af reklamer og for mange
klik før man kommer frem til sagens kerne

--
Tom

Fra : sammenlign.campingpl~

Dato : 07-09-08 12:50

Priserne på nye biler fra Hyundai og Kia, er nu lagt ind på

www.automobilpriser.dk

Med venlig hilsen

Morten

Fra : obak

Dato : 08-09-08 18:09

Priserne på nye biler fra Hyundai og Kia, er nu lagt ind på

www.automobilpriser.dk

Med venlig hilsen

Morten

Jeg har selv lige fået et Statoil kort gennem, LOplus kortet. Her får man 21
øre på pumpeprisen.