4 spor ved Greve
Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 19:04

Så gik man her og glædede sig til 4 spor ved Greve og nu fik vi dem. 5
spor ved Greve N skal blive til 4 spor og 4 spor skal så ved Greve S
blive til 3. Og hvordan gik det så? Jow, jow....20 km/t fra ca.
sammenfletning til Greve S - wow, hvilken forbedring. Det kan da godt
være det gik nogle lidt hurtigere end i gamle dage - men jævn fart,
glem det!
Og til Folmers orientering - opgaven går på at komme fra A til B
hurtigst muligt - og når man nu er landet i den kø er der ikke andre
alternativer ) (i morges kørte jeg den modsatte vej på 50 minutter
- nu tog hjemturen 1 t 20 min - godt der er ferie på mandag )

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 19:36

On Fri, 08 Aug 2008 20:03:32 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

> [...]
>alternativer ) (i morges kørte jeg den modsatte vej på 50 minutter
>- nu tog hjemturen 1 t 20 min - godt der er ferie på mandag )

Hvorfor har jeg gjort mig fortjent til at blive særskilt informeret om
sædvanligheder?

Der hvor lyksalighederne får ende, (læs færre spor), vil der i DK
uvægerligt blive kaos. Sådan er det bare.

Har du lagt mærke til, at på selve M3, er man tæt på at være færdig
med det meste, MEN der er et fuldstændigt urørt stykke ved
Jyllingevej. Dvs. at trængslerne vil fortsætte i årevis.

Ligeledes har jeg bemærket, at selve belægningen på
Helsingørmotorvejen også er ved at være af en sådan beskaffenhed, at
der snart må gøres noget.

Det er skidt at arbejde i Hørsholm og bo i Viby S.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 19:43

On Fri, 08 Aug 2008 20:36:27 +0200, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hvorfor har jeg gjort mig fortjent til at blive særskilt informeret om
>sædvanligheder?

Fordi du med en irriterende regelmæssighed påpeger jeg har misforstået
en opgave )

>Der hvor lyksalighederne får ende, (læs færre spor), vil der i DK
>uvægerligt blive kaos. Sådan er det bare.

Jow, se det kan vi ikke blive uenige om.

>Har du lagt mærke til, at på selve M3, er man tæt på at være færdig
>med det meste, MEN der er et fuldstændigt urørt stykke ved
>Jyllingevej. Dvs. at trængslerne vil fortsætte i årevis.

Se, det er nok årsagen til at både Roskilde, Slangerup og flere andre
uskyldige småbyer må finde sig i Puntoens ufiltrerede os når den får
lidt at leve af.

>Ligeledes har jeg bemærket, at selve belægningen på
>Helsingørmotorvejen også er ved at være af en sådan beskaffenhed, at
>der snart må gøres noget.

Se det har jeg også bemærket. Men jeg har alternativer, har du?? )

>Det er skidt at arbejde i Hørsholm og bo i Viby S.

Næh, man skal bare køre den rigtige vej - og iøvrigt bliver Viby S
fornærmet hvis du påstår jeg bor der. Du skal en aning mod syd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-08-08 20:11

On Fri, 08 Aug 2008 20:43:27 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Fordi du med en irriterende regelmæssighed påpeger jeg har misforstået
>en opgave )

>--

Og fordi jeg med irriterende regelmæssighed har ret.

>--

>Jow, se det kan vi ikke blive uenige om.

>--

Alene det er jo imponerende.

> [...]

>Se, det er nok årsagen til at både Roskilde, Slangerup og flere andre
>uskyldige småbyer må finde sig i Puntoens ufiltrerede os når den får

Det må de jo leve med.

>--

>Se det har jeg også bemærket. Men jeg har alternativer, har du?? )

>--

Det kan du bide spids på. Bro-Bizz!

>--

>Næh, man skal bare køre den rigtige vej - og iøvrigt bliver Viby S
>fornærmet hvis du påstår jeg bor der. Du skal en aning mod syd

>--

Gør det nogen forskel?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 20:19

<...>

>Og fordi jeg med irriterende regelmæssighed har ret.

Ikke altid, du har det med at tage din ret, ligesom du og dine
kolleger gør ude den virkelige verden )

>Alene det er jo imponerende.

Næh, det er trist. At fjolserne, der skulle styre den proces åbenbart
skulle have frokost, da man nåede til Jyllingevej. Og der er vist et
par politikere, der bør med på en tur, især sydfra hvor man skal
flette fra 3 til 2 samtidig med Roskildevej pumper biler ind ca. 200 m
før og samtidig med sammenfletningen. Hold da kæft, de er gode )

>Det må de jo leve med.

Yep

>Det kan du bide spids på. Bro-Bizz!

Jeg har beskrevet mine alternativer og det går faktisk fint, bare ikke
for mange finder fidusen )

For dem i Viby? Ja!!

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-08-08 19:54

On Fri, 08 Aug 2008 20:36:27 +0200, Folmer Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Har du lagt mærke til, at på selve M3, er man tæt på at være færdig med
> det meste, MEN der er et fuldstændigt urørt stykke ved Jyllingevej. Dvs.

Nænej de er skam i gang der også. Problemet er p.t. at finde afkørslerne
og opdage tilkørslerne.... Alting er afmærket med pæle hvoraf nogen er
strivrede. Inde på den anden side af pælene kører der så indimellem en bil
som skal ud mellem pælene et uforudsigeligt sted....

> Ligeledes har jeg bemærket, at selve belægningen på Helsingørmotorvejen
> også er ved at være af en sådan beskaffenhed, at der snart må gøres
> noget.

Ja den er slem, især lige når man drejer fra M3, og hvad værre er: Det er
garanteret ikke en del M3 ombygningen, så der sker sikkert intet de næste
mange år.

> Det er skidt at arbejde i Hørsholm og bo i Viby S.

Så flyt da, Øh, nånej...

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-08-08 20:01

On 08 Aug 2008 18:53:59 GMT, Peter Dalgaard <p.dalgaard@biostat.ku.dk>
wrote:

> [...]
>strivrede. Inde på den anden side af pælene kører der så indimellem en bil
>som skal ud mellem pælene et uforudsigeligt sted....

Det var måske derfor vi holdt i kø ved Jyllingevej i morges, fordi
nogle benyttede "nødsporet" og andre tog den rigtige vej - i hvert
blokerede et par biler med højre blink tændt højre spor lige der - og
gæt selv hvilken betydning det havde for os i "magnetsporet" )

> [...]
>garanteret ikke en del M3 ombygningen, så der sker sikkert intet de næste

Huspriserne omkring 2970 er rimeligt hidsige ) Du kan lige
nøjagtigt få en byggegrund med ret til at nedrive/genopføre en bygning
på 150 m² for ca. 3 mille - hvilket er lidt mere end OES-hytten er
værd )

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 08-08-08 22:05

On Fri, 08 Aug 2008 21:01:10 +0200, Ivan Madsen wrote:

> Huspriserne omkring 2970 er rimeligt hidsige ) Du kan lige nøjagtigt
> få en byggegrund med ret til at nedrive/genopføre en bygning på 150 m²
> for ca. 3 mille - hvilket er lidt mere end OES-hytten er værd )

Ja, det var det jeg mente. Det er også blevet temmelig absurd her i 2720.
Dog knap så absurd som for et par år siden -- gassen er på godt og ondt
ved at gå af ballonen. Og vi købte jo i 1989, da boligmarkedet sidst var
på vej i bund.

NÃ¥, tilbage til bilerne....