Forhandlerside med kommentarer
Fra : Carsten Andersen

Dato : 07-08-08 08:17

Hej,

For et stykke tid siden kom der i gruppen et link til en bilforhandler der i
flere af annocerne havde skrevet kommentarer som: "Lorteæske", og en Vectra
hvor der stod noget om at det var en god bil lige indtil den gik i stykker?

Kan nogen huske hvad jeg mener, vil jeg gerne have linket igen.

mvh

Carsten Andersen

Fra : Jesper

Dato : 07-08-08 02:58

Er det ikke denne side http://www.renes-biler.dk/

Fra : Carsten Andersen

Dato : 07-08-08 17:32

>Er det ikke denne side http://www.renes-biler.dk/

Det tror jeg nok, men de sjove kommentarer er væk

mvh

Carsten

Fra : Evo Light

Dato : 08-08-08 00:02

On Thu, 7 Aug 2008 18:32:29 +0200, "Carsten Andersen"
<dublinx@yahoo.dk> wrote:

>Det tror jeg nok, men de sjove kommentarer er væk

Siden har da garanteret været hacket
--
Evo Light Aka TFugl etc

1993 Lancer V (CB) 1600 "SemiDefekt"