Gud forærer tydeligvis ingen blå stempler ~
Fra : Cyril Malka

Dato : 04-09-08 17:30

Så er tiden kommet til at udsende et nyt nummer af et-sect-era.

Det er, endnu en gang, et temanummer. Denne gang er det et-set-era nr.
32 - Worldwide Church of God.

I dette nummer vil du kunne bl.a. læse om:

Leder
Gud forærer tydeligvis ingen blå stempler bort...

Guds Verdensvide Kirke (Worldwide Church of God)
Henrik Blunck har været medlem af guds Verdensvide Kirke mellem 1990 og
1993. Han opridser her bevægelsens historie og læresætninger.

Garner Ted Armstrong - søn af legenden
Det er ikke altid ligetil for en søn at gå i sin faders fodspor. Garner
Ted Armstrong er et eksempel.

Worldwide Church of God i dag
Worldwide Church of God er ikke den samme i dag, som den var i går. Man
kan notere sig mangen en forandring.

Living church of God - en gruppe med mange afhoppere
Worldwide Church of God har en del grene rundt omkring. en af dem er
Living

Church of God, som dog ikke har formået at holde tropperne samlet.
Philadelphia Church of God - hvilken vej blæser trompeten?

Du kan downloade det gratis nummer af et-sect-era herfra:
<http://www.etsectera.com/dokumenter/>

God læsning.

--
Venligst,

Cyril

Viden om sekter: http://www.sekter.org
Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-09-08 18:04

Cyril Malka skrev i

> Så er tiden kommet til at udsende et nyt nummer af et-sect-era.

[ ... ]
> Henrik Blunck har været medlem af guds Verdensvide Kirke

Et komplot mellem Cyrill Malka og Henrik Vestergaard Blunck er da den
største garanti man kan få for at blive præsenteret for en stærkt forvrænget
og totalt misvisende info.

Og så fik Henrik Vestergaard Blunck slet ikke noget ud af sit forsøg på at
tilsvine mig over for menighedsråd og præst i Ravsted Sogn. Han må have en
meget flov smag i munden, hvis der da altså blot er den mindste smule
samvittighed i hans overvægtige krop.

--
Med venlig hilsen Andreas Falck
http://bibeltro.dk/ + *DebatForum*

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-08 03:50

"Andreas Falck" skrev i en meddelelse:

> Og så fik Henrik Vestergaard Blunck slet ikke noget ud af sit forsøg på at
> tilsvine mig over for menighedsråd og præst i Ravsted Sogn.

Har der været rav i den i Ravsted? Fortæl, fortæl, så vi andre
også kan være med til at grine.
Og bor både du og Plonk i Ravsted? Det er godt nok langt væk.

Nysgerrig -- Ib

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-08 07:07

Ib Baagøe skrev i

> Har der været rav i den i Ravsted? Fortæl, fortæl, så vi andre
> også kan være med til at grine.
> Og bor både du og Plonk i Ravsted? Det er godt nok langt væk.

Nope, det har der absolut slet ikke. Men Henrik Blunck Vestergaard håbede
vel at han kunne skabe rav i den og få mig smidt ud af Kirkebladets
redaktionsudvalg fordi jeg også er engageret i frikirkeligt arbejde. Men da
jeg jo naturligvis hele tiden har spillet med helt åbne kort over for
menighedsrådet i Ravsted var der ikke noget at komme efter.

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-09-08 13:42

In article <48c0cd20$0$90263$14726298@news.sunsite.dk>,
"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.dewnull> wrote:

> [...]
> jeg jo naturligvis hele tiden har spillet med helt åbne kort over for
> menighedsrådet i Ravsted var der ikke noget at komme efter.

Er det derfor du har lige pludseligt fjernet "ravsted.dk" m.m. fra dit
underskrift?

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
Følg mig på twitter: http://twitter.com/cyrilmalka
.... Catholic - which I was until I reached the age of reason.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-08 17:15

Cyril Malka skrev i

[ ... ]

Du har mig jo i dit killfilter, har du sagt flere gange, så du kan jo slet
ikke læse mine indlæg. Eller var det også bare en Malka-smovse-løgn?

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-09-08 17:38

In article <48c15dc0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk>,
> [...]

> [ ... ]
>
> Du har mig jo i dit killfilter, har du sagt flere gange, så du kan jo slet

Jf.

<http://groups.google.com/group/dk.livssyn.kristendom/msg/56e4074fa6af13f
9>

hvor jeg skriver:

"Jeg læser som regel ikke dine poster, de er jo blot en gentagelse af
hinanden "malkanesere, malka, semijøder der hader kristendommen". "

Jeg kan ikke tage ansvar for, at du ikke forstår, hvad der står.

> Eller var det også bare en Malka-smovse-løgn?

Nej, det er din had igen, min gode Andreas.

Jeg vil tillade mig dog at spørge igen, fordi som sædvanligt, har du
svært ved at holde dig til emnet:

Du skriver:

hvorfor jeg spørger:

Er det derfor du har lige pludseligt fjernet "ravsted.dk" m.m. fra dit
underskrift?

Må vi så høre?

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-08 18:41

Cyril Malka skrev i

[ ... ]
> Jeg kan ikke tage ansvar for, at du ikke forstår, hvad der står.

Du har så tit sagt at jeg er kommet i dit killfilter. Men det er jo ikke
første gang at du fyrer løgn af. Det er jo åbenbart en livsstil for dig.

Fra : Cyril Malka

Dato : 05-09-08 18:57

In article <48c16f2d$0$90276$14726298@news.sunsite.dk>,
"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.dewnull> wrote:

> Cyril Malka skrev i
>
> [ ... ]
>
> Du har så tit sagt at jeg er kommet i dit killfilter.

Du kan nøjes med at se på mit indlæg her:

> [...]

> Men det er jo ikke
> første gang at du fyrer løgn af. Det er jo åbenbart en livsstil for dig.

Nej, det er igen din had og det må du selv tage ansvar for.

Alle gode gange tre og det er underligt at bemærke at du foretrækker at
bruge tid på at blive ved med at svine folk til i stedet for at svare et
ganske enkelt spørgsmål, som ikke burde være så svært at besvare.

Jeg spørger så igen

Du skriver:

> [...]
> frikirkeligt arbejde. Men da jeg jo naturligvis hele tiden har
> spillet med helt åbne kort over for menighedsrådet i Ravsted var der

hvorfor jeg spørger igen igen:

Er det derfor du har lige pludseligt fjernet "ravsted.dk" m.m. fra dit
underskrift?

Har du en forklaring på det? (eller prøv i det mindste at finde på
opfindsomme fornærmelser denne gang, fordi du går lidt i ring)

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-08 19:20

Cyril Malka skrev i

[ ... ]
> Har du en forklaring på det? (eller prøv i det mindste at finde på
> opfindsomme fornærmelser denne gang, fordi du går lidt i ring)

Din mening rager mig en papand.

Fra : Cyril Malka

Dato : 07-09-08 10:37

In article <48c1a413$0$90264$14726298@news.sunsite.dk>,
"Andreas Falck" <dewnull@dewnull.dewnull> wrote:

> Cyril Malka skrev i
>
> [ ... ]
>
> Din mening rager mig en papand.

Det ved jeg godt. Ikke bare min mening, men alle andres mening rager dig
en papand, det er derfor du nøjes med at rakke ned på alt og alle. Du
deltager hverken for at debattere, udveksle idéer eller argumenter, men
for at forsøge at tromle dine besynderlige igennem, uanset hvad andre
mener og siger.

Det er en offentlig hemmelighed, Andreas.

Men for at komme tilbage til emnet og for at konkludere, så vil jeg
mene, man kan sige at du har rent faktisk besvaret det spørgsmål :

Hvorfor vi kan konkludere: Du lyver og derfor har du fjernet
"ravsted.dk" m.m. fra dit underskrift.

Tak for svaret.

Fra : kaz

Dato : 07-09-08 10:52

"Cyril Malka" <malka@nytestamente.org> skrev i en meddelelse

> [...]
> deltager hverken for at debattere, udveksle idéer eller argumenter, men
> for at forsøge at tromle dine besynderlige igennem, uanset hvad andre

Så mangler vi bare svaret på, kære Cyril, hvorfor DU deltager her?

Fra : Vidal

Dato : 07-09-08 10:58

Cyril Malka skrev:

> [...]
> deltager hverken for at debattere, udveksle idéer eller argumenter, men
> for at forsøge at tromle dine besynderlige igennem, uanset hvad andre

Sjovt nok, kan man sige nøjagtigt det samme om dig.
Du besvarer aldrig på nogen indvendig på dine
efterhånden mere og mere besynderlige indlæg, af
hvilken natur de så end måtte være. De kilder, du
støtter dig til, er som oftest hemmelige, apokryfe
tekster, som besynderligt nok kun du kender til og
hvis kilder, du ikke vil, eller nok snarere, ikke
kan afsløre.

Det er en offentlig hemmelighed, Cylle. Du praler
af din arrogance, men arrogance er jo kun et dække
for selvusikkerhed. Jo mere arrogance, jo dybere
usikkerhed/mindreværd. Det må du jo også vide med din
baggrund.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-09-08 12:36

Cyril Malka skrev i

[ ... ]
> Hvorfor vi kan konkludere: Du lyver og derfor har du fjernet
> "ravsted.dk" m.m. fra dit underskrift.
>
> Tak for svaret.

Igen fordrejer og lyver du som sædvanligt.

http://ravsted.dk har da ikke noget med Ravsted Kirkeblad at gøre - det kan
enhver jo forvisse sig om.

Men nu har sandhed jo aldrig været din stærke side.

Vil du vide noget om min forbindelse til Ravsted Kirkeblad da gå ind på
Ravsted Kirkes egen hjemmeside. Og har du ikke viden og forstand nok til
selv at finde den, kan du blot følge dette link: http://kirke.ravsted.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-09-08 07:17

Ib Baagøe skrev i

> Og bor både du og Plonk i Ravsted? Det er godt nok langt væk.

Nej, Henrik Blunck Vestergaard bor ikke i Ravsted, men i Dianalund,
Sjælland. Og efter dette, tror jeg heller ikke at ret mange ville ønske ham
velkommen her.

Fra : Vidal

Dato : 04-09-08 18:58

Cyril Malka skrev:

> Henrik Blunck har været medlem af guds Verdensvide Kirke mellem 1990 og
> 1993.

Så er Henriks underlige kristne synspunkter måske
ikke så underlige endda.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-09-08 19:17

Vidal skrev i

> Så er Henriks underlige kristne synspunkter måske
> ikke så underlige endda.

Hans underlige opfattelser kommer i al fald ikke fra den kirke, men fra den
forkvaklede opfattelse han har fået via sin oplæring i Malka-sektens
intention om at tilsvinde kristne og kristendommen mest mulig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-09-08 10:23

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Så er Henriks underlige kristne synspunkter måske
> ikke så underlige endda.

Næ. Tankevækkende, at halvjøderne Les Malkas og Henrik Blunck Vestergaard
har en fortid som krafttroende kristne. Nu er de så krafttroende "jøder".
Religiøst vanvid er åbenbart en blivende lidelse.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Malte Runz

Dato : 08-09-08 17:07

> [...]
> har en fortid som krafttroende kristne. Nu er de så krafttroende "jøder".
> Religiøst vanvid er åbenbart en blivende lidelse.

Plejer du ikke at mene, at vi alle er født sådan? Med en religiøs tro på
guder...

FUT dk.livssyn

--
Malte Runz