Saudi Arabia has to treat Christians with ~
Fra : Patruljen

Dato : 29-08-08 17:01

FAITH UNDER FIRE
Muslim father burns Christian daughter alive
Man slices out girl's tongue, ignites her after 'heated debate on
religion'

9:54 pm Eastern

© 2008 WorldNetDaily

A Saudi Arabian Muslim father cut out his daughter's tongue and lit
her on fire upon learning that she had become a Christian.

The child became curious about Jesus Christ after she read Christian
material online, the Gulf News reported.

Her father read of her Internet conversation, detached her tongue and
burned her to death "following a heated debate on religion," according
to an International Christian Concern report.
http://www.worldnetdaily.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=72273

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-08 03:54

"Patruljen" skrev i en meddelelse:

> Muslim father burns Christian daughter alive
> Man slices out girl's tongue, ignites her after 'heated debate on
> religion'

Tja. Saudi Arabien er USA's og dermed DK's kæledægge,
fordi de sidder på olien. Så ingen kritik af dette grusomme
land, uha!
Men forlyder der noget om, hvorvidt hanaben blev spærret
inde, eller om han blev hyldet som kulturens sande forkæmper?

V.h. -- Ib

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-08-08 09:22

Ib Baagøe <ib-baagoeSNABELprivat.dk> declared in:
48b8b64d$0$56795$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk :

> [...]
> Men forlyder der noget om, hvorvidt hanaben blev spærret
> inde, eller om han blev hyldet som kulturens sande forkæmper?

Nej.
Og dermed er titlen på dette indlæg decideret latterligt.
Det er jo ikke "Saudi Arabien", der har skåret noget af eller
brændt noget.

Der er masser af andet at kritisere Saudi Arabien for, så hvad
med at holde sig til det, i stedet for sådan noget useriøst
bavl som dét her.

Det var jo heller ikke "Danmark", der stod bag Muhammed tegningerne.

Fra : Ivannof

Dato : 30-08-08 09:56

"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> bavl som dét her.
>
> Det var jo heller ikke "Danmark", der stod bag Muhammed tegningerne.

Så latterlig er titlen heller ikke.

Der er lang vej til at hvemsomhelst i Saudiarabien vil behandle kristne med
samme respekt som de ønsker vi behandler muslimer med i andre lande!

Hilsen Ivan

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-08-08 15:58

Ivannof <ivannof@hotmail.com> declared in:
48b90af1$0$90265$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
>
> Der er lang vej til at hvemsomhelst i Saudiarabien vil behandle
> kristne med samme respekt som de ønsker vi behandler muslimer med i

Der er vist også rimelig lang tid til at hvemsomhelst i Danmark vil
behandle muslimer med samme respekt, som vi ønsker at de behandler
kristne med i andre lande.

.... Kævnfør f.eks. denne tråd.
- Ja, endog jævnfør stort set hele dk.politik gruppen.

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-08 10:05

> [...]
> kristne med i andre lande.
>
> ... Kævnfør f.eks. denne tråd.
> - Ja, endog jævnfør stort set hele dk.politik gruppen.

Det er noget vrøvl.

Prøv at tage en bibel med til S.A. Prøv at være i en kristen forsamling
mennesker i S.A. Prøv at være muslim, der konverterer til kristendom i S.A.

Ivan

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 31-08-08 10:50

Ivannof <ivannof@hotmail.com> declared in:
48ba5ea3$0$90269$14726298@news.sunsite.dk :
> "Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i meddelelsen

> Det er noget vrøvl.

Nej, det er sandheden.

> Prøv at tage en bibel med til S.A. Prøv at være i en kristen
> forsamling mennesker i S.A. Prøv at være muslim, der konverterer til
> kristendom i S.A.

Hvad i alverden har det med mit indlæg at gøre?

Saudi Arabien har nogle forventninger til hvordan muslimer skal
behandles andre steder, som ikke indfries af hvemsomhelst i DK.

Det er fakta.

At det omvendte også er tilfældet, gør det ikke mindre sandt.
Prøv nu bare at se splinten i dit eget øje, i stedet for at
fokusere på kæppen i din broders.

Fra : Ivannof

Dato : 31-08-08 11:47

> [...]
>
> At det omvendte også er tilfældet, gør det ikke mindre sandt.
> Prøv nu bare at se splinten i dit eget øje, i stedet for at
Saudi Arabien har forventninger om hvordan muslimer skal behandles i andre
lande. De behandler ikke kristne på den måde i Saudiarabien. Og nej jeg vil
ikke sammenligne de småting, der sker her med de overlagte grove ting, der
sker i Saudi Arabien.

Hilsen Ivan

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 31-08-08 16:11

Ivannof <ivannof@hotmail.com> declared in:
48ba767c$0$90262$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
> nej jeg vil ikke sammenligne de småting, der sker her med de
> overlagte grove ting, der sker i Saudi Arabien.

Det vil jeg sandelig da heller ikke.

Fakta er jo at både handlingerne du taler om OG forventningerne
er forskellige fra de to sider.

Præcis som der er forskel på en splint og en kæp...

Fra : @

Dato : 31-08-08 23:32

On Sun, 31 Aug 2008 12:46:47 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> skrev i meddelelsen

>Saudi Arabien har forventninger om hvordan muslimer skal behandles i andre
>lande. De behandler ikke kristne på den måde i Saudiarabien.

klart

de religions-racistiske saudere forventer naturligvis positiv
særbehandling af pædoftens udvalgte folk overalt i verden

og

de ser slet intet forkert i at "vantro" undermennesker behandles som
det værste skidt

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : @

Dato : 31-08-08 23:20

On Sun, 31 Aug 2008 11:05:01 +0200, "Ivannof" <ivannof@hotmail.com>
wrote:

>Prøv at tage en bibel med til S.A.

det kan man godt

blot må man IKKE vise sig offentligt med den

>Prøv at være i en kristen forsamling mennesker i S.A.

det vil ikke være tilrådeligt, da politiet kan finde på at en sådan
forsamling er lig med et kristent hvervemøde

>Prøv at være muslim, der konverterer til kristendom i S.A.

det dør man af

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : kaz

Dato : 30-08-08 13:47

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
[...]
> Nej.
> Og dermed er titlen på dette indlæg decideret latterligt.
> Det er jo ikke "Saudi Arabien", der har skåret noget af eller
> brændt noget.

Jo, USA snakket med Frankrig stod der i avisen.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-08-08 15:56

kaz <kazai@yahoo.de> declared in:
48b9414a$0$90263$14726298@news.sunsite.dk :
> Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> [...]
>>
> Jo, USA snakket med Frankrig stod der i avisen.

Der stod også at JR havde fortjent det...

Fra : Cyril Malka

Dato : 30-08-08 22:33

In article <0329db60$0$11392$c3e8da3@news.astraweb.com>,
"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

> [...]
>
> Der er masser af andet at kritisere Saudi Arabien for, så hvad
> med at holde sig til det, i stedet for sådan noget useriøst

Nu er det altså sådan, at ingen muslimsk land er demokratisk, ingen
muslimsk land respekterer andre religioner og jo, Saudi arabien tillader
absolut ingen andre religioner end Islam (som i alle de lande, hvor
Islam er hovedreligionen).

Før i tiden, indtil engang i august sidste år, advarede endda det saudi
arabiske flyselskabet de rejsende imod:

"Customs Regulations

A number of items are not allowed to be brought into the Kingdom due to
religious reasons and local regulations. These include alcoholic
beverages, pork and pork products, prohibited drugs and narcotics,
firearms, explosives, edged weapons and pornographic materials.

Items and articles belonging to religions other than Islam are also
prohibited. These may include Bibles, crucifixes, statues, carvings,
items with religious symbols such as the Star of David, and others."

Dette var at se på
<http://www.saudiairlines.com/services/travelguide.jsp>

Indtil den 24 august 2007, hvorefter den anden paragraf blev fjernet så
vi stopper ved pornoen

Den kan dog genfindes i internetarchive:

<http://web.archive.org/web/20070824191735/http://www.saudiairlines.com/s
ervices/travelguide.jsp>

--
Venligst,

Cyril

Viden om sekter: http://www.sekter.org
Nyheder om sekternes verden: http://www.etsectera.com

Fra : Vidal

Dato : 30-08-08 10:26

Patruljen skrev:
> [...]
> Muslim father burns Christian daughter alive
> Man slices out girl's tongue, ignites her after 'heated debate on

Jeg tror, det er en løgn, noget urban legend-agtigt
noget. Jeg har heller ikke kunnet finde en troværdig
kilde til historien. Er der nogen, der har det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-08-08 11:47

On Sat, 30 Aug 2008 11:25:50 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg tror, det er en løgn, noget urban legend-agtigt
>noget. Jeg har heller ikke kunnet finde en troværdig
>kilde til historien. Er der nogen, der har det?

Hvad vil du kalde "troværdig"...???

Skal der en videooptagelse af forbrydelsen til, før du godkender
historien...??? Eller er det heller ikke nok...???

Fra : Vidal

Dato : 30-08-08 13:27

S. A. Thomsen skrev:

> Hvad vil du kalde "troværdig"...???

Politiken, BBC, Washington Post, DR ...

> Skal der en videooptagelse af forbrydelsen til, før du godkender
> historien...??? Eller er det heller ikke nok...???

Kun en troværdig kilde.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-08-08 13:59

On Sat, 30 Aug 2008 14:27:01 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Politiken, BBC, Washington Post, DR ...

>Kun en troværdig kilde.

Er nogen af dem her troværdige...???

http://www.israeltoday.co.il/default.aspx?tabid=178&nid=16907
http://jihadwatch.org/archives/022201.php
http://spiritualeyes.servantsofjesuschrist.com/muslim-father-burns-christian-daughter-alive/
http://xrdarabia.org/2008/08/13/saudi-kills-daughter-for-leaving-islam/

Specielt den her virker da rimeligt seriøs...

http://gulfnews.com/news/gulf/saudi_arabia/10236558.html

Men måske mener du, at alt der ikke bliver nævnt i de medier, som DU
kalder seriøse, slet ikke er sket...

Historien virker ellers meget sandsynlig, da lignende tilfælde ofte
refereres i "dine" medier...

Fra : Vidal

Dato : 30-08-08 14:57

S. A. Thomsen skrev:

> [...]
> kalder seriøse, slet ikke er sket...
>
> Historien virker ellers meget sandsynlig, da lignende tilfælde ofte

Ingen af medierne giver nogen form for detaljer, ingen
navne, ikke et ord om, hvor det har fundet sted. Det
bliver nævnt, manden er taget i forvaring af politiet
under anklage for en æresforbrydelse.

Det er meget vagt, derfor minder det om en vandrehistorie.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 30-08-08 15:41

On Sat, 30 Aug 2008 15:57:10 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>under anklage for en æresforbrydelse.
>
>Det er meget vagt, derfor minder det om en vandrehistorie.

Altså...

Uanset hvilken dokumentation der kommer, så tror du ikke på det
alligevel, med mindre der er nævnt navne, sted, et farvefoto af
historien, samt en edsvoren erklæring fra en højtstående imam...

Fra : Vidal

Dato : 31-08-08 10:48

S. A. Thomsen skrev:

> [...]
> alligevel, med mindre der er nævnt navne, sted, et farvefoto af
> historien, samt en edsvoren erklæring fra en højtstående imam...

Nej, det er ikke det, jeg siger. Jeg vil blot
se det fra en seriøs kilde, før jeg sætter min
lid til historien.

Jeg tror historien ender her:

http://urbanlegends.about.com/

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-08-08 11:06

On Sun, 31 Aug 2008 11:47:49 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej, det er ikke det, jeg siger. Jeg vil blot
>se det fra en seriøs kilde, før jeg sætter min
>lid til historien.

Problemet er DIN definition af "seriøs"...

>Jeg tror historien ender her:
>
>http://urbanlegends.about.com/

Om historien er sand eller ej, VED jeg ikke, men lignende historier
har før været sande...

Fra : Vidal

Dato : 31-08-08 13:44

S. A. Thomsen skrev:

> Problemet er DIN definition af "seriøs"...

Nej.

> Om historien er sand eller ej, VED jeg ikke, men lignende historier
> har før været sande...

Og usande eller uverificerbare. Husk de 12 muslimske mænd
på jagt efter en syvårig pige på en dansk folkeskole.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-08-08 16:34

On Sun, 31 Aug 2008 14:43:59 +0200, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Nej.

Jo.... "Seriøs" er en subjektiv definition...

>Og usande eller uverificerbare.

Da ikke dem der var sande...

>Husk de 12 muslimske mænd
>på jagt efter en syvårig pige på en dansk folkeskole.

Totalt irrelevant...

Vi taler om drab på muslimske (arabiske) døtre, der ikke "opfører sig
ordentligt"... Det sker da beviseligt med jævne mellemrum, for langt
mindre end konvertering til kristendommen...