Jesus i telegrafpælen
Fra : Cyril Malka

Dato : 05-08-08 17:01

Mirakel i Kalifornien!

Jesus er dukket op i en telegrafpæl!

Pilgrimer har valfartet og flokkedes om stedet. De har tændt stearinlys
og bragt blomster for at mindes dette smukke syn af deres herre.

Og så kom der en hjerteløs hærværker som tegnede et overskæg på ham med
en sort tush!

Ak ja!

Nyheden er her (på engelsk):
<http://www.knbc.com/news/16945024/detail.html>

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => http://www.nytestamente.org
Følg mig på twitter: http://twitter.com/cyrilmalka
.... Catholic - which I was until I reached the age of reason.

Fra : Vidal

Dato : 05-08-08 20:57

Cyril Malka skrev:
> [...]
> og bragt blomster for at mindes dette smukke syn af deres herre.
>
> Og så kom der en hjerteløs hærværker som tegnede et overskæg på ham med

Sidste år var der nogen, der fandt Jesus i en tomat.
Den blev solgt på Ebay. Sådan noget sker hele tiden
for os kristne. Vi er lykkelige folk.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-08 21:29

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan noget sker hele tiden
> for os kristne. Vi er lykkelige folk.

I modsætning til wannabe-jøderne, der må nøjes med at fantasere om messias.

Rønnebærrene er sure, sagde ræven...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-08 05:00

"Vidal" skrev i en meddelelse:

> Sidste år var der nogen, der fandt Jesus i en tomat.
> Den blev solgt på Ebay.

Undgik den at rådne, inden auktionen var slut?
Jeg ville ønske, at der var mere Jesus i de tomater,
jeg køber i Brugsen...

Hej -- Ib

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-08-08 15:19

Cyril Malka <malka@nytestamente.org> declared in:
malka-E897E9.18011905082008@old-sunsite.dk :
> [...]
> herre.
>
> Og så kom der en hjerteløs hærværker som tegnede et overskæg på ham

Er det bare mig, eller ligner det mere Muhammed? :)

Iøvrigt var der brandtale på et af torvene i Næstved i dag.
Hold da op, hvor var det en rigtig gammeldags dommedagsprædikant.
Er der nogen der har hørt om lignende andre steder? Er Jehovas
vidner (han virkede nu lidt for aggresiv til at være fra den
samling fredelige lam) eller andre gået igang med en rednings-
kampagne for os ulyksagelige syndere?
Eller er det blot en enkelt psykisk syg person? - Det var ellers
et fint plakatskilt han havde lavet - i fine farver og med tegninger
af Jesus samt slogans om at alle har syndet.

(Hvilket er sandt, men det er for sent at redde mig.
Marcipanbrødene ER spist.)

Fra : Cyril Malka

Dato : 06-08-08 16:04

In article <005db655$0$4700$c3e8da3@news.astraweb.com>,
"Thomas Hejl Pilgaard" <pilgaard@tele2adsl.dk.dk> wrote:

> Er det bare mig, eller ligner det mere Muhammed? :)

Tænk, jeg syntes, det lignede Freud?

Nå ...

> [...]
> vidner (han virkede nu lidt for aggresiv til at være fra den
> samling fredelige lam) eller andre gået igang med en rednings-

Nu er det ikke Jehovas Vidners metoder og de har nu droppet at sætte
datoer for verdens ende siden Gud ikke kunne forstå Sine egne profetier.

Ud fra det, du fortæller, lyder det mere som en evangelist-kristen. Han
kan komme fra en evangelist-kirke eller en af disse frikirker, men han
kan sagtens også have fået den idé at redde verden (og hvorfor så ikke
starte i Næstved - Der går dog lang tid, før han når os andre i Tours).

Jeg vil dog mere tro, når manden var alene, at der er tale om et enkelt
eksemplar.

Efterhånden så har man i kristendommen næsten begrebet: One man - One
church.

Det kan du se på fx tagryggen.dk som er et godt eksempel på den slags:

"Vi er nogle kristne som ikke er medlem af nogen menighed. Vi har været
nødt til at gå ud af diverse menigheder, på grund af de ting som sker i
dem i dag. Laodikeas (Åb. 3:14-22) lunkenhed som Gud hader, har, som
Bibelen forudsagde, gjort sin dominerende indtræden også i Danmarks
kirker, uafhængig af benævnelse. Derfor står vi i den situation, at vi,
da vi har set dette frafald, har en længsel for at advare og forsøge at
møde mennesker med et budskab og med informationer, som evt. kan hjælpe
dem til at se, at frafaldet vidner om Jesu nært forestående genkomst. "

Det kan sagtens være en af disse eksemplarer, du har set i Næstved

> (Hvilket er sandt, men det er for sent at redde mig.
> Marcipanbrødene ER spist.)

Allerede ?