ATT Karsten Madsen"
Fra : oz3bto

Dato : 03-09-08 11:10

Har fundet et billede på nettet der ligner den ret godt .. kik
http://lh5.ggpht.com/_PMlVpcEBcvM/SA6Qh44D_7I/AAAAAAAAAs0/a0BVwc37i8g/p4050012.jpg

Fra : Per Kaaber

Dato : 03-09-08 15:34

oz3bto skrev den 03-09-2008:
> Har fundet et billede på nettet der ligner den ret godt .. kik
> http://lh5.ggpht.com/_PMlVpcEBcvM/SA6Qh44D_7I/AAAAAAAAAs0/a0BVwc37i8g/p4050012.jpg

Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det en Hobie cat 17 med forsejl.

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 04-09-08 19:33

"Per Kaaber" <per.k.joergensenslet@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det en Hobie cat 17 med forsejl.

Nope det er en Getaway

-Leon

Fra : Per Kaaber

Dato : 04-09-08 19:48

Leon Hulstrøm forklarede:
> "Per Kaaber" <per.k.joergensenslet@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nope det er en Getaway
>
> -Leon

Jamen du har da ret. og jeg er blind :'(

--
Venlig hilsen

Per A Lot
Helmsman 35

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-08 15:55

> Hvis jeg ikke tager meget fejl, er det en Hobie cat 17 med forsejl.

Najn ! Det er en getaway - (hint : kig ved den skaldede mands ben)

(http://www.hobiecat.com/sailing/all_models.html)

Men det er ikke en skidt kat.... Glæder mig til at se den "live"

/karsten