Andet multimedie
bentjuul 3670
AVI til SCR ???
Fra : Torben F@rum

Dato : 22-07-01 18:26

Hej

Kan det lade sig gøre at konvertere videofilm f.eks. *.avi til windows
screensaver *.scr ???

Torben Farum

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-07-01 20:46

On Sun, 22 Jul 2001 19:25:56 +0200, "Torben F@rum" <farum@city.dk>
wrote:

>Hej
>
>Kan det lade sig gøre at konvertere videofilm f.eks. *.avi til windows
>screensaver *.scr ???
Nej. En .scr er en exe fil med et andet efternavn og et par andre
ændringer.

Fra : Peter

Dato : 22-07-01 23:38

> Kan det lade sig gøre at konvertere videofilm f.eks. *.avi til windows
> screensaver *.scr ???

Ja.
Jeg har gjort det med programmet "Axialis"
Deres format hedder dog *.ssp

--
Venlig hilsen

Peter Heinzl

Cgi Shop
Mail: peter@cgi-shop.dk
web: www.cgi-shop.dk

Fra : Torben F@rum

Dato : 23-07-01 07:49

"Peter" <peter@cgi-shop.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.
> Jeg har gjort det med programmet "Axialis"
> Deres format hedder dog *.ssp
>
> --
> Venlig hilsen
>
> Peter Heinzl

Jeg er ikke så heldig, det er free/shareware ????

Torben