Vs.: Uploade fotos til internettet så andr~
Fra : Torben Bach

Dato : 26-08-08 21:47

Jeg har periodisk set links til et site, hvor man kan oploade fotos.

Tidligere har jeg "gemt" linket under favoritter, men i mellemtiden har jeg
måttet genindlæse styreprogrammet og har dermed mistet mine favoritter.

Jeg har knækket et lukkehængsel til en topluge, men kan ikke finde en
relevant erstatning i div. marinekataloger og har derfor behov for at
uploade et foto, så andre her i gruppen kan se, hvad et drejer sig om.

Lykkes det håber jeg på at kunne få nogle oplysninger fra jer om, hvor jeg
kan købe en ny.

På forhånd tak.

TORBEN

Fra : HH

Dato : 26-08-08 16:29

Jeg bruger Picasaweb, hvor man kan lægge billeder - også fra det
udmærkede billedhåndteringsprogram Picasa.
Se mine billeder på: http://picasaweb.google.com/hhmcsv

Hans-Henrik

Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-08-08 09:17

On Tue, 26 Aug 2008 22:47:19 +0200, Torben Bach <tsbach@FJERNnyka.dk>
wrote:

> Jeg har periodisk set links til et site, hvor man kan oploade fotos.

Der findes mange forskellige, http://bayimg.com/ og http://imageshack.us/
er to jeg har brugt før

//michael

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-08-08 11:32

"Torben Bach" <tsbach@FJERNnyka.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har periodisk set links til et site, hvor man kan oploade fotos.

Hej

Det nemmeste, og på dansk:

http://www.myupload.dk/

Men lav din egen mappe (øverst i højre side), så har du styr på hvad du har
på sitet og hvornår du vil slette hvad!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Torben Bach

Dato : 27-08-08 20:34

Torben Bach wrote:
> Jeg har periodisk set links til et site, hvor man kan oploade fotos.

Tak for hints
Jeg har valgt at bruge Myupload.

Og håber, at dette link kan ses af andre, så jeg kan få en tilbagemelding
om, hvor jeg kan skaffe mig et nyt lukkehængsel.

http://www.myupload.dk/showfile/834343cee0.JPG

Tværpinden er opmålt til 8 mm

På forhånd tak for en masse gode tilbagemeldinger.

Mvh
Torben

Fra : Torben Bach

Dato : 27-08-08 20:41

Torben Bach wrote:
> [...]

Et andet foto på Myupload: http://www.myupload.dk/showfile/834343cee0.JPG

På en eller anden måde anser jeg hængslet som værende mere eller mindre
standard, og at det *må* kunne anskaffes et eller andet sted.

I øvrigt fint, at man sådan kan uploade gratis til Internettet, så andre kan
se dette eller hint - tak til Langgaard også for tippet med et oprette en
mappe, man kan styre !) og til Hans Henrik (hvis link
sikkert virker lige så godt )
Mvh
Torben

Fra : Torben Bach

Dato : 27-08-08 20:46

Torben Bach wrote: Beklager - nye briller kunne måske have hjulpet, men her
er samme hængsel på en anden måde

http://www.myupload.dk/showfile/83436d95fa.JPG

Torben