Undervisningsbog til speedbådskørekort
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 24-08-08 19:26

Hej Derude

Jeg står overfor at skulle undervise en flok personer i vores dykkerklub
så de kan bestå prøven i speedsbådskørekort. Egentlig har jeg nok
rimelig styr på hvad det er de skal lære osv. men tænkte at det jo nok
stadig vil være nemmere (både for mig selv og dem) at have en god lærebog.

Jeg har været inde på bla. weilbach.dk for at se hvad der findes af
bøger, og sørme om de ikke har hele 3 forskellige :-/

Men er der nogen derude som kan anbefale en bog som for det forklaret
godt og effektivt for folk som nødvendigvis ikke før har prøvet at sejle?

(kravet til speedbådskortet kommer af vores 5m RIB med 70hk motor)

Mvh
Thomas