Hul i gummibåd
Fra : OZ3BTO

Dato : 14-08-08 14:10

Uheldet ville at vi har været imod en sten e.l. så gummibåden er punkteret
og taber luften ret hurtig

Hvor kan man få lappet sådan en ?

Det er ikke en legetøjs gummibåd men en med motor på hækken og træbund

Fra : Torben Bach

Dato : 14-08-08 15:05

OZ3BTO wrote:
> [...]
> punkteret og taber luften ret hurtig
>
> Hvor kan man få lappet sådan en ?
>
> Det er ikke en legetøjs gummibåd men en med motor på hækken og

Du skriver ikke noget om fabrikat, men du kan prøve af kontakte Pro Safe,
der forhandler al verdens løsdele til gummibåde incl. lappegrej.

http://www.pro-safe.dk/index.shtml

Mvh
Torben

PS: Jeg har ikke aktier i firmaet, men har selv indkøbt lidt småting til
vedligeholdelse af en gummibåd. En del af den slags er jo uafhængig af
fabrikat (specillim mv.)

Fra : OZ3BTO

Dato : 14-08-08 17:08

"Torben Bach" <tsbach@FJERNnyka.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> PS: Jeg har ikke aktier i firmaet, men har selv indkøbt lidt småting til
> vedligeholdelse af en gummibåd. En del af den slags er jo uafhængig af

Intet navn på den umiddelbart .. Men den er også ret gammel :P