Engels købekontrakt?
Fra : Klaus H

Dato : 14-08-08 03:04

Hejsa.

Er der en der kan hjælpe med en engelsksproget købekontrakt til båd?

mvh

Klaus H

Fra : Klaus H

Dato : 14-08-08 03:05

Hejsa.

Fra : Finn

Dato : 18-08-08 19:47

Hej Claus,

Du kan se en her: http://www.ybdsa.co.uk/buying.htm

Den er noget "fyldig" men måske kan du bruge noget derfra.

Sejlerhilsen Finn

Fra : Torben Bach

Dato : 19-08-08 08:04

Klaus H wrote:
> Hejsa.
>
> Er der en der kan hjælpe med en engelsksproget købekontrakt til båd?
>
> mvh
>
> Klaus H

Jeg har en liggende i pdf-format på min computer.
Kan jeg sende den til dig privat?

Mvh
Torben

Fra : Klaus H

Dato : 19-08-08 15:41

cut> Jeg har en liggende i pdf-format på min computer.
> Kan jeg sende den til dig privat?
>
> Mvh
> Torben

Jatak.

Klaus H

Fra : Torben Bach

Dato : 19-08-08 16:51

Klaus H wrote:
> cut> Jeg har en liggende i pdf-format på min computer.

> Jatak.
>
> Klaus H

Så må du lige sende en mail til mig, så jeg får en, der virker til dig.

tsbachFJERN@nyka.dk

FJERN skal fjernes