Garmin navigator og PC
Fra : Carsten

Dato : 09-08-08 21:38

Har just købt en Garmin GpsMap med et BlueChart G2 over Danmark. Er der
nogen, der ved om man kan få kortet over i PCen og bruge det til
ruteplanlægning, som så kan sendes til GPS'en?

Mvh

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-08 22:44

Ja, du skal bare købe bluechart og en licens mere. Til gengæld er de blevet
billige. Knap 2000,-

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Carsten

Dato : 10-08-08 16:10

> Ja, du skal bare købe bluechart og en licens mere. Til gengæld er de
> blevet billige. Knap 2000,-
>
> --
> Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Har de knald i låget eller hva'?

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 18:17

Påvirket af lidt for meget success; tror jeg ... Da jeg startede med
Bluechart på min GPSMAP162 var det samme licens; som jeg forøvrigt købte i
Østrig til 1200,-

Ulovligt trick: Hvis du får en kode fra en anden Bluechart ejer, så kan du
faktisk godt bruge den til at up/downloade waypoint og ruter ....

Mapsource/bluechart er at super godt stykke software; så man bliver afhængig
af det!

Fra : Carsten

Dato : 10-08-08 22:45

> [...]
> faktisk godt bruge den til at up/downloade waypoint og ruter ....
>
> Mapsource/bluechart er at super godt stykke software; så man bliver

UPS - men jeg skal vel ha' kortet osse

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-08 23:00

Det findes på en milliard CD'ere. Nemt at få fingrene i. Koden låser kortet
på CD'eren op.

Fra : Carsten

Dato : 11-08-08 12:37

> Det findes på en milliard CD'ere. Nemt at få fingrene i. Koden låser
> kortet
> på CD'eren op.

Hvor ligger de og flyder ?

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-08 21:56

Ja... Alle dem der har købt en kopi har en. Og uanset alder, så kan den
opgraderes med CD'ere man (uden beregning) kan fra Garmin. Så kender du en
der bare på et eller andet tidspunkt har købt en kopi, så kan du bruge den
og opgradere til sidste nye med de gratis distribuerede CD'ere.