Rengøring af fendertov
Fra : sailor99

Dato : 08-08-08 15:19

Jeg har tænkt mig, når sæsonen slutter, at lægge mine fendertove i et
dynebetræk og så i vaskemaskinen.

Er der noget, der taler imod at benytte denne fremgangsmåde, eller er der
bedre idéer?

Mvh
Georg

Fra : Steen Andreasen

Dato : 08-08-08 21:55

Vi plejer at vaske alt toværk i vaskemaskinen...uden dynebetræk....og uden
problemer!!

mvh Steen

Fra : Peter Laursen

Dato : 10-08-08 17:01

sailor99 <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev:
> [...]
>dynebetræk og så i vaskemaskinen.
>
>Er der noget, der taler imod at
>benytte denne fremgangsmåde, eller er der

Som supplement til dit forslag vil jeg tilføje: "Møntvaskeri"!

mvh Peter Ingsø Laursen

Fra : sailor99

Dato : 10-08-08 18:47

"Peter Laursen (slet 1D1CX)" <psil@1D1CXpbhome.dk> skrev i en meddelelse

> Som supplement til dit forslag vil jeg tilføje: "Møntvaskeri"!
>
> mvh Peter Ingsø Laursen

Tak, Peter - det havde jeg ikke lige tænkt på. God idé!

Mvh
Georg