Teater i New York
Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 15-09-08 21:09

Om et par uger skal vi til New York (for første gang) og havde egentlig
troet, at vi skulle i teatret ... men vi er blevet noget overraskede over
priserne. Man kommer jo snildt til at betale kr. 1000-1500/person for en af
de mere "berømte" forestillinger.

Vi har kigget på forestillinger (og priser) via
http://www.newyorkcitytheatre.com - men kigger vi det forkerte sted?

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Fra : Sanne

Dato : 16-09-08 14:22

"Jesper Lund Stocholm" <jls2008@lundstocholm.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> af
> de mere "berømte" forestillinger.
>
> Vi har kigget på forestillinger (og priser) via

Hej Jesper.

Uhh hvor heldige er I lige??
Var selv for første gang i New York i april og siden har der bare stået NY i
hovedet på mig.
Det var den mest fantastiske ferie og jeg glæder mig vildt til at skulle af
sted igen ( april )

Vi overvejede også teater meget lige indtil jeg så priserne...så droppede vi
det.
Siden har jeg dog fundet ud af der er muligheder for at finde billetter til
fornuftige priser.
Dog kan de først købes på dagen for foretillingen og det er ikke alle
forestillingerne de har.
Kik nærmere her :

http://www.tdf.org/TDF_ServicePage.aspx?id=56/

Håber du kan bruge det til noget.
God tur!!!!!!!!!!
Sanne

Fra : Karsten Hou

Dato : 16-09-08 20:37

Hej
Her er det rigtige sted. Jeg har selv brugt det flere gange...
Print biletterne ud og tag dem med i teatret...
Jeg har fået kanon gode biletter på anden række under 500 kr...

http://www.broadwaybox.com/

Hilsen
Karsten

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 21-09-08 13:38

Karsten Hou <espensen.hou@mail.dk> wrote in

> [...]
> Print biletterne ud og tag dem med i teatret...
> Jeg har fået kanon gode biletter på anden række under 500 kr...

Det ser super ud - mange tak.

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk

Fra : Jesper Lund Stocholm

Dato : 17-10-08 10:16

> [...]

> Print biletterne ud og tag dem med i teatret...
> Jeg har fået kanon gode biletter på anden række under 500 kr...

Jeg vil blot lige sige, at det gik super godt med at købe billetter via
BroakwayBox. Vi fik 2 billetter på 11 række lidt ude i siden til Mama Mia
på Broadway for $151,-

--
Jesper Lund Stocholm
http://lundstocholm.dk