Fejlbesked under bestilling v. Ryanair
Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 14-09-08 22:43

Hjælp.
Vi har lige bestilt 4 billetter ved Ryanair. I første omgang ser det
ud som om transaktionen lykkedes - men den efterfølgende besked, som
kommer frem viser at der er et "confirmationnumber" - men i "status"
står der "not confirmed" - ligeledes fremsender de heller ikke den
sædvanlige mail, som bekræfter.....
Har nogen af jer prøvet det. Mest logisk er traksaktionen ikke
gennemført - men hvorfor F***** får man så et
"confirmationnummer"???

hjælp
vh
Jørn

Fra : Michael Knudsen

Dato : 14-09-08 19:24

On Sep 14, 2:43 pm, Jørn N. Andersen <j...@QN98Ac.dk> (slet QN98A)
wrote:

> Mest logisk er traksaktionen ikke
> gennemført - men hvorfor F*****  får man så et
> "confirmationnummer"???

Mon ikke det bedste er at kontakte Ryanair så hurtigt som muligt?

--
Michael

Fra : Armand

Dato : 16-09-08 01:29

Jørn N. Andersen (slet QN98A) skrev:
> [...]
> sædvanlige mail, som bekræfter.....
> Har nogen af jer prøvet det. Mest logisk er traksaktionen ikke

Kan du ikke forsøge dig at logge dig på v.h.a. dit conf.# og derved se
om Ryanair genkender dig eller ej :-/

--
Armand.

Fra : Ulvir

Dato : 16-09-08 10:39

> Kan du ikke forsøge dig at logge dig på v.h.a. dit conf.# og derved se om
> Ryanair genkender dig eller ej :-/

Logge på? Hvor skal man/kan man logge på?

Fra : Michael Andersen

Dato : 16-09-08 12:52

"Jørn N. Andersen (slet QN98A)" <jna@QN98Ac.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sædvanlige mail, som bekræfter.....
> Har nogen af jer prøvet det. Mest logisk er traksaktionen ikke

Hej Jørn!

Har selv prøvet det samme. Der er ganske rigtigt et eller andet sted, hvor
man kan logge sig ind via sit reservationsnummer - og derinde kunne jeg se,
at min reservation var "Pending".
Jeg ventede 5-6 dage - og den dag, hvor jeg havde bestemt mig for at lave en
ny booking, kom den "sædvanlige" bekræftelsesmail - og bookingen var
gennemført. Der var ingen forklaring på (og jeg har heller ikke nogen nu)
hvorfor det tog så lang tid at fuldføre bookingen.

Med venlig hilsen
Michael

Fra : Sanne

Dato : 16-09-08 14:24

"Michael Andersen" <michael@stifinder-rejser.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> gennemført. Der var ingen forklaring på (og jeg har heller ikke nogen nu)
> hvorfor det tog så lang tid at fuldføre bookingen.

Jeg har også lige booket billetter med Ryanair, hvor jeg også troede, at der
var sket en fejl.
Og så lige pludselig kom mailen MEGET forsinket efter min mening..

Mvh
Sanne

Fra : Jørn N. Andersen

Dato : 05-10-08 08:14

Kære alle
Tak for alle svarene. Jeg har booket en del gange ved Ryanair -
og bekrætelses-mailen har altid kommet promte. Dog ikke denne
gang. Vi tjekkede i banken - og der var ikke trukket penge -
bookingen var ikke gennemført, så vi lavede en ny - men "træls"
at det giver "bøvl".
vh
Jørn