Et par dage i Manila
Fra : Carl Dragert

Dato : 14-09-08 03:47

Hej Gruppe
Jeg er i Manila fra onsdag til fredag, skal bo på hotel Makati Shangri
La, bliver kørt fra og til lufthavnen. Der bliver ikke meget fritid
til at komme rundt :(

Vejret angives på dmi som regn og spredt torden 27 grader 77% fugt,
hvor meget kan jeg regne med denne udsigt?

Hvor i Makati dikstriktet skal jeg tage på powershopping, og hvad kan
med fordel købes?

Er der noget i området jeg bør se/opleve, med de få timer jeg får til
rådighed?

Jeg vil det meste af tiden være i aircon lokaler, som myg jo ikke kan
trives i, men er disse små søde væsener ellers et problem?

Fra : Jowi

Dato : 15-09-08 08:25

Hej Carl.

Her er et sted hvor du kan få det meste ud af dit korte ophold herude
http://en.wikipedia.org/wiki/SM_Mall_of_Asia

Med hensyn til myggene skal du ikke være nervøs. Jeg har boet i Filippinerne
af to omgange og denne gang i ni år uden problemer med myggene, så du
overlever somænd også

Iøvrigt kan du med fordel købe kinesiske kopitelefoner med stor fordel.
Kvaliteten er fuldt på højde med originale mærker.

mail mig gerne hvis du behøver yderligere info.

Yours truly
Mr. Willy B. Stellander
www.afro-asia.xaper.com
Foundation Co-founder &