God skrædder i Hua Hin
Fra : Connie Toft

Dato : 12-09-08 21:59

Vi skal til Thailand til vinter, slutter i Hua Hin området, så hvis
nogen kan anbefale en god skrædder, vil vi meget gerne høre om den.
Mvh. Connie

Fra : jk

Dato : 13-09-08 13:16

On 12 Sep 2008 20:59:10 GMT, Connie Toft <ct-hl@mail.dk> wrote:

>Vi skal til Thailand til vinter, slutter i Hua Hin området, så hvis
>nogen kan anbefale en god skrædder, vil vi meget gerne høre om den.

Milano er en god een. Den ligger bag havnefornten af restauranter. De
kom og hentede mig på hotellet. Ved 4. besøg fik jeg tøjet med, så det
tog et par dage.

For 3500 kr. købte jeg et 'Hugo Boss' habit, 1 jakke m. 3 bukser, 3
skjorter og 3 slips. I 2001. Bruger det stadig. Knaldtilbud koster det
halve, men jeg vil fraråde dem.
Det var så herretøj, som de er vældig gode til. Dengang var de ikke så
meget med på smart snit til damer. Det kunne gå til filmen Casablanca.
Måske har det ændret sig.

mvh

John

Fra : Elmer Fjort

Dato : 13-09-08 21:59

"jk" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det var så herretøj, som de er vældig gode til. Dengang var de ikke så
> meget med på smart snit til damer. Det kunne gå til filmen Casablanca.

Stjæler lige lidt plads i tråden.

Hvad så med Phuket?? Nogle gode skræddere der??

Elmer

Fra : evh

Dato : 14-09-08 18:36

Tror ikke du vil fortryde at besøge Saga Tailor som ligger på
hovedstrøget,(ikke nede i byen) der har vi fået syet flere ting , helt ok
service.

Vh
Ernst V H

Fra : Connie Toft

Dato : 16-09-08 09:48

Tak for svar. Jeg har planer om at få syet efter noget jeg har,
men de er ikke lige gode til det alle sammen. Fik for flere år
siden syet noget på Phuket, hvor kjolen + jakke bare var fine,
men bukserne var noget hø.
Men jeg kan jo kigge forbi de nævnte steder for at lure

Mvh. Connie

Fra : Steen Johansen

Dato : 22-09-08 15:21

> [...]
> men bukserne var noget hø.
> Men jeg kan jo kigge forbi de nævnte steder for at lure

Fineste Kasmere kvali Of London OSV. det hele er fup det er lavet af den
samme materiale som en indkøbspose fra Netto
spundet i speciel vat-- varmt om sommeren og iskoldt om vinteren-- når
vattet slides væk bliver det hele blank
Men hvis det kun bruges et par gange om året er det OK Pris for et sæt
højest 500 kr

Tag en snip Netto pose med-- få en lille stof prøve-- sæt en lighter til og
Wupti så er den ged barberet
Alt stof er made in Thailand der er ingen import når en skrædder har solgt 1
sæt tøj er hele rullen så rigeligt betalt
Skrædderen betaler 150 Bath for at få der syet lokalt og alle forretninger
bruger stort set de samme skræddere
Så det snak med at den og den skrædder er så og så god er det rene sludder--
Hvergang de får nye ruller er der skiftet navn
og de får det alle sammen fra den samme fabrik der er lidt uden for Chiang
Mai
Det er ikke første gang jeg skriver om det og jeg har fået en del skænd for
det men ikke desto mindre er der rigtigt
Det stof er fremstillet ved næsten samme teknik som goritex men af langt
billigere materialer

Mvh Steen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-09-08 22:28

Connie Toft <ct-hl@mail.dk> wrote:

> Vi skal til Thailand til vinter, slutter i Hua Hin området, så hvis
> nogen kan anbefale en god skrædder, vil vi meget gerne høre om den.
> Mvh. Connie

Jeg er ked af at sige det, men du kan altid ikke få lavet en habit
derude, som er noget værd.

Det er elendige metervarer og pasformen er jammerlig.

Jeg har set mange såkaldte "Hugo Boss" habitter og de er ikke en skid
værd.

Der er så mange penge at spare på udsalg i DK, så hvis du vil have den
ægte vare, så får du en god habit for ca. 2.000 - 2.500 her.

Det er muligt at du kan få en dér for 500,-, men jeg kan garantere dig
at du ikke kan få en super 120 uld fra Italien syet til en habit for en
plovmand.

Glem det.
--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling