Arne
Fra : Anders Vinther

Dato : 22-07-01 17:41

Hvad hed den e-aktiehandelsside i Luxembourg?

Jeg har lige regnet ud at hvis jeg omlægger mit lån i lejligheden kan jeg få
150K udbetalt og sidde for samme månedlige ydelse....

Har du fået pakket?

Anders

--

---

Anders Vinther
Øresundsvej 102, 2. th.
2300 København S
Tel: +45 32 55 00 42 Mobile: +45 40 33 68 93
Email: Anders.Vinther@GreatDanes.Com (Permanent)

Fra : Anders Vinther

Dato : 22-07-01 17:43

Uuuupppppsss...

Sådan går det når man ikke er vågen...

Fra : Armand

Dato : 22-07-01 21:32

Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en
> Uuuupppppsss...
>
> Sådan går det når man ikke er vågen...

Trøst dig med at der ikke kom noget "boy-toy" med

--
Armand.
(der refererer til en af D.F.M.'s allerstørste ups'er)

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-07-01 22:34

> --
> Armand.
> (der refererer til en af D.F.M.'s allerstørste ups'er)

Og hvad går/gik den ud på?

(Bare af ren og skær nysgerrighed *S*)

Fra : Armand

Dato : 23-07-01 09:32

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en

> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote in message
> Og hvad går/gik den ud på?
> (Bare af ren og skær nysgerrighed *S*)

Det var noget med nogle meget hede og indforståede erklæringer fra en
sjællandsk ungersvend (= Boy-toy'en) til hans elskede i den anden ende i
landet

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 23-07-01 23:39

Armand skrev:

> Det var noget med nogle meget hede og indforst�de erkl�inger fra en
> sj�landsk ungersvend (= Boy-toy'en) til hans elskede i den anden ende i
> landet

Saa var der jo ogsaa den der, med ham som opsagde sit abonnement til en...
erotisk webside, men liiiige sendte den herind
Rart med separat newsreader og mailklient

--
mvh Jes Vestervang - hvis newsreader hader det danske tegnsaet
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : MikkelFJ

Dato : 24-07-01 01:12

> Anders Vinther <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> skrev i en

> Trøst dig med at der ikke kom noget "boy-toy" med

ROTFL - nej den er vist svær at glemme

Mikkel

Fra : Allan jørgensen

Dato : 22-07-01 17:46

> Hvad hed den e-aktiehandelsside i Luxembourg?
>
> Jeg har lige regnet ud at hvis jeg omlægger mit lån i lejligheden kan jeg

> 150K udbetalt og sidde for samme månedlige ydelse....
>
> Har du fået pakket?

ups forkerte modtager )

Allan(fzr600us)

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-07-01 18:30

"Anders Vinther" <anvi-ANTI-SPAM@worldonline.dk> wrote in message
> Hvad hed den e-aktiehandelsside i Luxembourg?
>
> Jeg har lige regnet ud at hvis jeg omlægger mit lån i lejligheden kan jeg

> 150K udbetalt og sidde for samme månedlige ydelse....

Det lyder da vældig spændende!!

Lad lige høre noget om det, måske lkan vi andre dybt forgældende danske
individer få noget ud af det også?

> Har du fået pakket?

Jeg er i fuld gang
(Hvordan kunne du vide, at jeg skulle pakke?)
Hmmm....

> Anders

Aaarh, er det dig der kører på den blå SV'er, der altid står på hjørnet, når
jeg kommer forbi til og fra job? *S*

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Anders Vinther

Dato : 22-07-01 20:49

> Lad lige høre noget om det, måske lkan vi andre dybt forgældende danske
> individer få noget ud af det også?

Sådan er det når man har optaget lån, der er alt for dyre

> Aaarh, er det dig der kører på den blå SV'er, der altid står på hjørnet,
når
> jeg kommer forbi til og fra job? *S*

Desværre, har set den, men det er ikke min.

Hvis alt går vel får jeg pappet på onsdag, og så kan du vel godt forestille
dig hvad den snart udbetalte friværdi skal formøbles på )

Mvh.

Anders