Billigst til Dubai - via Billund eller Ham~
Fra : GSX750F

Dato : 07-09-08 22:12

Min søster flytter til Dubai i efteråret og planlægger derfor et besøge
hende dernede i uge 7.
Er der nogen, der har erfaring for, om det kan betale sig at køre til
Hamburg og flyve derfra til Dubai eller er det ligeså billigt, hvis man
tillægger benzinen til Hamburg billetten, at flyve via Billund?

Pft.
Jørgensen

Fra : oz3bto

Dato : 07-09-08 22:34

"GSX750F" <noname@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hamburg og flyve derfra til Dubai eller er det ligeså billigt, hvis man
> tillægger benzinen til Hamburg billetten, at flyve via Billund?

En bekendt har lige taget turen..

Det var betydeligt billigere for ham at køre på MC til hamborg også flyve
derfra som at tage til Billund og flyve derfra .. Og han bor altså kun 12km
udenfor Billund

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 08-09-08 09:48

Turkish Airlines har billige billetter fra CPH og HAM (lidt billigere fra
HAM). Da vi undersøgte det, kunne vi ikke købe en sammenhængende billet med
SAS fra AAL, men kun 2 løsrevne rejser. Det turde vi ikke løbe an på, men da
SAS og Turkish begge er medlem af Star Alliancen, så burde det kunne lade
sig gøre. Hvis man kan det, er det måske et endnu billigere alternativ, da
AAL har gratis parkering.

Vi flyver ud fra Hamborg, da det er billigere end at køre til CPH.

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : jimmi1311

Dato : 08-09-08 03:39

On 7 Sep., 23:11, "GSX750F" <non...@post.cybercity.dk> wrote:
> [...]
> Hamburg og flyve derfra til Dubai eller er det ligeså billigt, hvis man
> tillægger benzinen til Hamburg billetten, at flyve via Billund?

Det koster ca. 1200 mere at flyve fra billund, men tilgengæld tager 4
timer længere fra billund. I hvertfald lige med de eksempler jeg fandt
ved hjælp af momondo.dk

Hvis du ikke skal sove ved din søster, men også skal bruge et hotel
kan det svare sig at købe en pakkerejse, der kan findes på
http://www.lastminute.de/

MVH
Jimmi

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-08 18:24

On Mon, 8 Sep 2008 02:39:00 -0700 (PDT), jimmi1311 <wolff13@gmail.com>
wrote:

> [...]

Det er en udbredt misforståelse at det kun koster benzinen at køre
bil.
eng med 2 kr pr kilometer, mindst, ellers snyder du dig selv!

Uanset vil jeg altid køre til hamburg og flyve derfra.

http://www.billig-flieger-vergleich.de/flug/

http://www.reiseexperten.com/