Cadiz sydspanien, ferielejlighyed
Fra : Annemette

Dato : 07-09-08 13:38

Hej
Er der nogen, der ved, hvor man kan finde en lejlighed til leje i 1 uge
i selve byen Cadiz. Jeg har prøvet flere steder på nettet, men de ender
med at tilbyde et hus på landet eller en lejlighed i en anden by.
HJÆLP.

Hilsen Annemette

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 17:56

On Sun, 07 Sep 2008 14:38:21 +0200, Annemette
<annemette@fremad-data.dk> wrote:

> Hej
> Er der nogen, der ved, hvor man kan finde en lejlighed til leje i 1 uge
> i selve byen Cadiz.

Søg på: casa de vacaciones cadiz
Det er mest feriehuse.
Så får du bl.a.
http://casas.trovit.es/alquiler-casa-vacaciones-cadiz

Søg på: apartamentos de vacaciones cadiz
Lejligheder:
http://cadiz.locanto.es/apartamentos-de-vacaciones/309/

Er der noget specielt der, ja man kan jo sejle til Tenerife derfra

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-08 18:11

> [...]
<annemette@fremad-data.dk> wrote:

> Hej
> Er der nogen, der ved, hvor man kan finde en lejlighed til leje i 1 uge

Det kan ofte betale sig at søge efter en pension: pensiones

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLH,GGLH:1970-01,GGLH:en&q=pensiones+cadiz

Engang jeg skulle til Madeira var et umuligt at finde noget der ikke
lignede et SKOD skyskraber hotel.
Efter flere måneder kom jeg i tanke on at søge på pension

Dengang lå denne øverst på google
http://www.madeira-caferustico.com/
og den kan anbefales når det gælder Madeira.
Det er en flink tysker der ejer butikken.