Jyde på Københavner-tur
Fra : helle

Dato : 05-09-08 03:07

Har arrangeret en familie-tur til København - har fundet overnatning,
teaterbilletter m.m. - men kunne godt tænke mig at høre, om nogen
kender et dejligt og afslappet brunch-sted gerne med mulighed for
afkrydsning af hvilke retter, man ønsker èns brunch skal bestå af.

Fra : Nina

Dato : 05-09-08 18:11

Som jyde bosat i Kbh. kan jeg da komme med et forslag eller to.

Skal det være smart og centralt er der jo altid Café Norden, hvor man
kan se (og blive set) ud over Strøget og nyde en lækker brunch. Det er
efterhånden 1½ år siden jeg har været der, men der var både lyst og
mørkt brød også friskbagt, og alt super lækkert! Koster ca. 130 kr. pr.
person mindes jeg.

Derudover kan jeg anbefale Café Sommersko, der også ligger centralt.
Rimelig afslappet, og brunchen er lækker Der er bl.a. salat med
røget laks og selvfølgelig lækre pandekager.

Sidste bud må være Café Bankeråt, hvor jeg dog ikke selv har spist
brunch, men fortæret en frokost eller to. Brunchen har dog et RIGTIG
godt ry (så det kan være svært at få bord i weekenden). Desuden er
indretningen noget for sig selv! Stemningen er super afslappet, og der
er mange stamgæster.

Alle kan findes på www.aok.dk, hvor der nok også er mange andre gode bud.

- Nina

Fra : SEJ

Dato : 06-09-08 20:45

hej
Det burde handel om i nærhden af hvor i skal bo eller ?
Det burde være opfyldt i alle områder af KBH.
ER det ikke vhad buffet er ?

mvh
Sejprv