Amsterdam - bil - hotel - hva man skal se
Fra : Grinz

Dato : 27-08-08 06:54

Hej.

Vil gerne til Amsterdam, men kan ikke lige finde et godt hotel i udkandten
af byen så parkering og overnatningsprisen er acceptabel. Pt. kan jeg kun
finde hoteller til 100Euro per nat og jeg vil gerne ned i ca. 65-70Euro før
det bliver svoj for mig og hustru.

Ligeledes må i gerne anbefale ting at se i byen/landet.

Fra : Bjarne K.

Dato : 27-08-08 14:00

"Grinz" <agaaga@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> før det bliver svoj for mig og hustru.
>
> Ligeledes må i gerne anbefale ting at se i byen/landet.

Alternativt en hytte her måske. http://www.campingzeeburg.nl/prices.html

Skal lige siges, at der er mange unge mennesker og at der råryges. På
teltpladsen er der en del larm om dagen, mener det døede hen om aftenen.

Bjarne K.

Fra : oz3bto

Dato : 27-08-08 19:15

"Grinz" <agaaga@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
før
> det bliver svoj for mig og hustru.
>
> Ligeledes må i gerne anbefale ting at se i byen/landet.

Søg efter "The flying pig" nok mest henvendt til back packers men dejlig
billig

Normalt der vi bor når vi er der nede og råryge :D

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-08-08 21:12

"Grinz" <agaaga@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> før det bliver svoj for mig og hustru.
>
> Ligeledes må i gerne anbefale ting at se i byen/landet.

http://www.hotels.nl/schiphol/valk/
Ligger vest for Amsterdam lige efter lufthavnen og lige op til motorvejen,
så det tager ikke lang tid at køre ind til byen.
Kender ikke hotellets standard, da vi kun er kørt forbi nogle gange, men det
ser umiddelbart udemærket ud.
Jeg kan se, at de p.t. har tilbud på dobbeltværelser til 75 euro mod
normalpris på 275.
Amsterdam har jo sine mange kanaler og broer, og en kanalrundfart kan
anbefales. De koster så vidt jeg husker 5-7 eúro.
Vi er gerne der nede i blomstersæsonen, så det er mest de områder vi kører
efter. De er ikke så spændende på denne tid af året.

Kurt