Vandland "Tropical Island" nær Berlin
Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 25-08-08 06:20

26. august

Hej gruppe

Til jul skal familien og jeg til Berlin. Jeg ved, at der syd for Berlin
findes et KÆMPE vandland, der hedder "Tropical Island". Vi er tidligere kørt
forbi og har set en kæmpe kuppel.

Jeg vil så høre, om nogen af jer har været der, og hvordan det var.

Hilsen Allan

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-08-08 06:49

> Jeg vil så høre, om nogen af jer har været der, og hvordan det var.

Vi snakkede om det på arbejdet for leden, een af kollegerne havde været der
i sommerferien med familien, og de var meget skuffede - hvorfor kan jeg ikke
rigtigt huske.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 25-08-08 06:52

Du kan læse mere her: http://www.tropical-islands.de/

> Jeg vil så høre, om nogen af jer har været der, og hvordan det var.

Har ikke været der, så kan ikke hjælpe her.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Jes

Dato : 25-08-08 07:07

On 25 Aug., 07:20, "Tina & Allan Fosborg" <tull...@vip.cybercity.dk>
wrote:
> [...]
> forbi og har set en kæmpe kuppel.
>
> Jeg vil så høre, om nogen af jer har været der, og hvordan det var.

Jeg mener at huske en artikel i (så vidt jeg husker) Politiken. Det
virker som om det er et sted hvor de mindre bemidlede tyskere holder
ferie. De sover på liggestolene flere nætter, og har madpakke til
mange dage med.

Men jeg har aldrig prøvet på egen krop....

Jes

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-08-08 17:42

[...]

Jeg har heller ikke prøvet, men har læst en debat på campingferie.dk hvor
den betegnes som super-super.
http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?postGuid=333806

Kurt