Teater i London - alternativ til Stomp?
Fra : Alex Jensen

Dato : 24-08-08 19:45

Hej alle

Vi var sidste år i teater i London for at se Stomp - et fantastisk rytmisk
og underholdende show, hvor udøverne spillede på alverdens instrumenter lige
fra tændstikæsker, koste, tønder m.v.

I år skal vi afsted igen og er lidt splittet mellem at se det samme show
eller et andet. Vil gerne se et lignende show eller alternativt et show med
masser af god musik/gang i den. Har søgt på diverse sider, men alle shows
roses til skyerne på hjemmesiderne. Derfor vil jeg høre, om nogle her kan
anbefale show de selv eller venner/bekendte har set og kan anbefale?

På forhånd tak!

AJ

Fra : Søren Blom

Dato : 25-08-08 13:46

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev

> Vi var sidste år i teater i London for at se Stomp - et fantastisk rytmisk
> og underholdende show, hvor udøverne spillede på alverdens instrumenter
> lige fra tændstikæsker, koste, tønder m.v.

Hvorfor rejser dansker til England for at se et Amerikansk show

Undskyld, jeg kunne ikke lade være

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Flinkesen

Dato : 25-08-08 14:08

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> shows roses til skyerne på hjemmesiderne. Derfor vil jeg høre, om nogle
> her kan anbefale show de selv eller venner/bekendte har set og kan

Jeg synes helt sikkert, at I skal se "We will rock you" på Dominion Theatre
ved Tottenham Court Road. Jeg har gennem årene set Fame, Phantom of the
Opera, Chicago og Cats, men ovennævnte er min klare favorit, og især nu da I
søger noget med god musk/gang i den.

Mvh.

JK

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 25-08-08 19:24

Alex Jensen wrote:

> [...]
> roses til skyerne på hjemmesiderne. Derfor vil jeg høre, om nogle her kan
> anbefale show de selv eller venner/bekendte har set og kan anbefale?

Hvis de stadig spiller forestillingen med musik af Queen, så skal I se det.
(Jeg mener at det er det samme JK også anbefaler.)

Utroligt!!

Mvh. Jørgen