thailand i april
Fra : nojonopi

Dato : 24-08-08 16:14

Vi, de 2 gamle og vores 2 sønner sidst i 20rne, vil på en tur til Thailand i
april, vi vil ikke have en charter. vi vil være væk 16-17 dage, er der nogen
i gruppen, der ka give os nogle gode ideer, hva øer, der super, og ska det
være mod vest eller øst, vi vil gerne være på mere end 1 ø. Vores rådigheds
beløb, er selvfølgelig indenfor rimelighedens grænser. Håber der er nogen
der har nogle ideer, vi vil gerne bo noget af tiden i en bungalows ved
stranden, feks 4 dage.

Fra : Me&My

Dato : 27-08-08 18:03

Hej

Thailand i April, er meget varm, nok den varmeste månede. De holder også
"Songran" der, og der er gang i den med vandpjaskeri, alle steder... Men
det er også starten på regntiden.
Skulle jeg tage til thailand i april, ville jeg tage til koh samui, Hua
hin,det skulle være der ,det regner mindst... måske Phuket (men det er kun
fordi jeg elsker phuket) men vandet i phuket er ikke så lækkert i regntiden,
men det er jo lige i starten, så det går vel an...

Bungalows finder i alle steder hvor der er strand... I kan da lige få et par
links.

http://www.husihuahin.dk/index.html

http://www.samui.org/map/

http://www.phuket.com/index.html

http://www.phuket.com/index.html

Håber det kan bruges.... God rejse

Me&My

Fra : Steen Johansen

Dato : 08-09-08 20:40

"Me&My" <mojito2670@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Thailand i April, er meget varm, nok den varmeste

Thailand i April ikke om jeg fik rejsen gratis- det er simpelt hen for
varmt og for varmt til at være tourist
2 timers regn og så sol = sauna Jeg er Thailand fan men ikke fra 15 Marts
til Juni

Fra : kim

Dato : 27-09-08 14:21

DER er så varmt at det ikke er for mennesker , 50 grader fugtig varme , der
er masser af ledige billige hoteller , for der er næsten ingen
turister.......

kim

( har været der en gang i april - maj ) menrejser nu nov - marts .

Fra : Steen Johansen

Dato : 28-09-08 10:04

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> turister.......
>
> kim
>
> ( har været der en gang i april - maj ) menrejser nu nov - marts .

http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/index/verden/verdensvejr.htm?country=Thailand&city=800066001

Har DMI fået kolde fødder???