Hjælp jeg vil hjem - Antalya lufthavn
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 09:58

Hejsa,
Min svigerdatter står lige nu (10:56 - 24/8) i Antalya lufthavn og har
misset sit fly (tog fejl af afgangstiden/datoen) og kan derfor ikke komme
hjem - hun er på grådens rand.

Har I et godt og hurtigt råd?

/Bo

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-08-08 10:12

"Bo" <bosnabelpcdk> writes:

> Min svigerdatter står lige nu (10:56 - 24/8) i Antalya lufthavn og har
> misset sit fly (tog fejl af afgangstiden/datoen) og kan derfor ikke komme
> hjem - hun er på grådens rand.

Tyrkiet Eksperten, der har opgivet forkert tidspunkt?

> Har I et godt og hurtigt råd?

Det eneste jeg umiddelbart kan se på travellink.dk er med British
Airways over Gatwick i aften - 11.200 kroner.

Har hun en forsikring der dækker?

Det ser ud til at Sterling har et fly 12.25 til Kastrup, men det er
sikkert et charterfly. Men hun kan da prøve at snakke med dem. Det går
fra terminal 1.

SAS har vist et 12.45.

Sky Airlines har et til Hamborg 15.50 og igen 16.55

Der ankommer fire fly til Billund fra Antalya i løbet af dagen.
SK7754, NB235, OHY7583, NB2344 og JTG574.

Der ankommer tre flyt til København i løbet af dagen: NB3254, SK7752
og FHY481.

NB er Sterling, SK er SAS. OHY er Onur Air og JTG er Jet Time. Mit
bedste bud er at kontakte dem og spørge om de kan hjælpe hende.

Mvh Trine

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 11:24

> Tyrkiet Eksperten, der har opgivet forkert tidspunkt?

Nej :(

> Det eneste jeg umiddelbart kan se på travellink.dk er med British
> Airways over Gatwick i aften - 11.200 kroner.
>
> Har hun en forsikring der dækker?

Tror jeg ikke, men det skal da undersøges.

> NB er Sterling, SK er SAS. OHY er Onur Air og JTG er Jet Time. Mit
> bedste bud er at kontakte dem og spørge om de kan hjælpe hende.

> Mvh Trine

Tak - jeg kontakter hende og prøver dine forslag.

Mvh. Bo

Fra : Bjarne

Dato : 24-08-08 11:45

Bo skrev:
> [...]
> Min svigerdatter står lige nu (10:56 - 24/8) i Antalya lufthavn og har
> misset sit fly (tog fejl af afgangstiden/datoen) og kan derfor ikke komme

Et hurtigt bud:
Prøv at tjek fly til f.eks. Tyskland og tag toget videre.
F.eks. Berlin med Turkish Airline eller Frankfurt

vh
Bjarne

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 24-08-08 12:17

On Sun, 24 Aug 2008 10:57:59 +0200, "Bo" <bosnabelpcdk> wrote:

> [...]
>Min svigerdatter står lige nu (10:56 - 24/8) i Antalya lufthavn og har
>misset sit fly (tog fejl af afgangstiden/datoen) og kan derfor ikke komme

Du kan se afgange fra Antalya lufthavn her:
http://www.celebi-ic.com/en/flight_departure_list.asp

/Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-08 12:40

> Du kan se afgange fra Antalya lufthavn her:
> http://www.celebi-ic.com/en/flight_departure_list.asp

Nemlig

> /Hans

Jeg tror vi har fundet en løsning. Hun er ved at book fly til Oslo (lykkes
forhåbentlig) og derfra er det jo ingen sag at komme til Kastrup - tak for
hjælpen.

Mvh. Bo