Beskadiget bagage ved Sterling
Fra : Janner

Dato : 20-08-08 14:20

Ja ikke fordi ret meget gik efter planen på vores ferie til Frankrig når man
ser på det Sterling bidrog med. Min bagage var 1 døgn forsinket på hjemturen
og fruens 2 døgn.

Nå men min kuffert + indhold havde åbenbart fået en ordentlig tur. Selv om
min gode gamle Samsonite plast kuffert har stået mig bi på måske 100
flyvninger havde de denne gang formået at smadre alle 3 låse samt knække et
stort stykke af bunden (foden) samt udstyre den med dybe ridser .. Ridser er
jo blot slidtage men det her var sgu godt lavet

Nu kommer pointen på historien. Hvor længe kan forvente at det tager inden
Sterling nosser sig samme til svare på min klage og udbetale penge til ny
kuffert?

Der er selvfølgeligt optaget PIR rapport på kufferten i lufthavnen og en
røvfuld papirer er udfyldt.

Hvad siger folket?

Hygge

Jan

Fra : Bo

Dato : 20-08-08 16:00

On 20 Aug., 16:20, "Janner" <notvalid@notvalid> wrote:
> [...]
> kuffert?
>
> Der er selvfølgeligt optaget PIR rapport på kufferten i lufthavnen og en

Sterlings sagsbehandlingstid 3-4 måneder, mindre kan det ikke gøres,
der selv har prøvet fra Canaria af vh Bo

Fra : Janner

Dato : 21-08-08 09:53

"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jan

Sterlings sagsbehandlingstid 3-4 måneder, mindre kan det ikke gøres,
der selv har prøvet fra Canaria af vh Bo

Havde faktisk tænkt mig at give dem 14 dage, herefter tror jeg sgu de
trænger til lidt omtale i aviser eller andre medier.

Kan godt være Sterling nogen gange er billige men det er vist også det
ABSOLUT eneste positive der er at sige om dem.

/JAn

Fra : alexbo

Dato : 21-08-08 13:13

"Janner" skrev

> Kan godt være Sterling nogen gange er billige men det er vist også det
> ABSOLUT eneste positive der er at sige om dem.

Jeg synes Sterling har mange kvaliteter, de er sjældent forsinket, venligt
og kompetent personale, en flot ulykkesstatistik.

Deres største ulempe er deres passagerer, jo mindre de har givet for
billetten jo mere puster de sig op.

mvh
Alex Christensen

Fra : Johnny Kjeldsen

Dato : 21-08-08 20:47

> [...]
> og kompetent personale, en flot ulykkesstatistik.
>
> Deres største ulempe er deres passagerer, jo mindre de har givet for

Giver dig ret jeg har kun engang oplevet at være forsinket med sterling, og
det var på vej hjem fra ferie.

Flyet var blevet forsinket p.g.a. de måtte vende om til gaten igen da en
dame blev dårlig, hun blev lægetjekket og fundet ikke egnet hvorfor hendes
bagage skulle af det gav lige en times forsinkelse men det var da helt ok
med mig.

Og ja folk puster sig op over de mindste ting, og folk glemmer at en længere
sagsbehandling måske skyldtes at de vil til bunds og sikre den rigtige
erstatning osv.

Og Alexbo glemmer ikke en udsendelse hvor de prøver at hænge et flyselskab
ud fordi de ikke vil give penge tilbage på en internet super low price
ticket som desværre er bestilt fra b -a i stedet for a - b. Forbrugere er
sku ved at være sære (og sikkert også mig) Der snart tager med Sterling til
Tenerife

Fra : Jes

Dato : 22-08-08 06:30

On 21 Aug., 21:46, "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERS...@hotmail.com>
wrote:

> Giver dig ret jeg har kun engang oplevet at være forsinket med sterling, og
> det var på vej hjem fra ferie.

Jeg vil tro at der er en del rejsende mellem Ålborg og København som
vil kunne fortælle dig historier om aflysninger og MEGET lange
forsinkelser hos Sterling... og netop på den rute er det jo et problem
fordi den benyttes til jobpendling - og så er 4 timers forsinkelse
ikke noget der skal ske for ofte.

Det skal så siges at Sterling har oppet sig mht. kommunikationen og
sender nu mails ud som forklarer hvad der gik galt - og senest har jeg
sørme fået et gavekort som plaster på såret. Det hjælper så kun lidt
når handlingen i København også har haltet alvorligt.

Jeg har også haft en klagesag hos Sterling her i sommer, det tog ca. 2
måneder før jeg fik svar (svarets kvalitet skal jeg så undlade at
kommentere...)

Jes

Fra : ks

Dato : 22-08-08 16:25

On Fri, 22 Aug 2008 05:29:32 -0700 (PDT), Jes <jes@bastholm.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg har også haft en klagesag hos Sterling her i sommer, det tog ca. 2
>måneder før jeg fik svar (svarets kvalitet skal jeg så undlade at

Ja, jeg har sørme også modtaget et gavekort fra Sterling på en
valgfri frirejse samt en forklarende mail, på grund af en forsinkelse
fra Stockholm til København !