En rejsekyndig bornholmerpendler søges
Fra : Marianne

Dato : 20-08-08 07:56

Hej

Er der en, der kan forklare mig systemet med biletter til Bornholm? Jeg
fatter det ikke.

Hvis jeg køber en togbillet hos DSB rejser jeg fx København - Rønne til en
given pris. Har jeg bornholmerkort koster det ca. kr. 147.-. På
bornholmstrafikkens hjemmeside står der, at en enkelttur (fra nr. 2 og frem)
koster kr. 89.-

Betyder det, at det koster mig kr 147 + 89 at komme fra København til Rønne?
Eller hvad skal jeg betale de 89.- for? Er det, hvis jeg kun rejser
Ystad-Rønne, dvs togturen Kbh - Ystad koster 147 - 89?

mvh
marianne

Fra : Bo

Dato : 20-08-08 06:54

On 20 Aug., 09:56, "Marianne" <han...@fjerndettelundbak.dk> wrote:
> [...]
> Eller hvad skal jeg betale de 89.- for? Er det, hvis jeg kun rejser
> Ystad-Rønne, dvs togturen Kbh - Ystad koster 147 - 89?

Her kan du se priser og læse om Bornholmerkortet
http://www.bornholmstrafikken.dk/siteDocs/objekter/409.pdf
Det giver mulighed for at købe billetter til en lavere pris læs her
http://www.bornholmstrafikken.dk/faq/30we.aspx?CategoriesId=2

vh Bo