Airberlin - erfaringer ?
Fra : Nina

Dato : 19-08-08 14:57

Hej NG.

Vi er omkring 50 studerende, der skal til Rom til foråret på studietur.
Vi mener selvfølgelig, at det burde være muligt med en pæn rabat, når vi
jo er så mange, og er nu igang med at forhøre os.

Er der nogle, der har erfaringer med Airberlin ?
På hjemmesiden skal man for at få et tilbud indtaste kontonummer mm. og
det virker mig en smule betænkeligt.
Andre gode bud på selskaber modtages også!

- Nina

Fra : T.

Dato : 19-08-08 17:58

"Nina" <balfkja@fks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det virker mig en smule betænkeligt.
> Andre gode bud på selskaber modtages også!

Hej Nina

Air Berlin er et ganske udemærket selskab, de har del flyver og et meget
stort rutenet.

Men jeg ville da prøve at kontakte Sterling airways (telefonisk) om de havde
et godt tilbud.

I kunne da også prøve at tage kontakt til Cimber air, når I er 50 pax kan i
fylde en af deres flyver op også, det kan være de kan lave et godt tilbud
til jer.
Evt. sig til dem at ikke ønsker nogen forplejning frem og tilbage, så sparer
de penge på catering og det kan gøre turen billigere for jer.
Det kan godt være de vil have lov til at sætte en drinks trolly på flyveren
for at få noget mere salg, det er jo så op til jer hver, hvor meget i bruge
den......................hik
Cimber air holder til i Sønderborg, men de flyverer rigtig meget fra
København så det er ikke noget problem.
Går ud fra at I skal med fra København siden du spørger til Air Berlin.

Vedr. jeres hotel prøv at google dig frem, der er simpelthen så mange
muligheder, når der er så lang tid til i skal afsted er der meget store
chancher for at få fat i noget billigt.

Hos FDM kan man også lave nogle gode billige rejser via nettet. Vi har lige
været i New York i 7 dage med hotel og fly kom vi af med 8000 kr pr.person.
Det er jo ikke ret meget mere end en charterrejse koster her i sommer.

Hilsen

Fra : sailor99

Dato : 19-08-08 19:31

> [...]
> det virker mig en smule betænkeligt.
> Andre gode bud på selskaber modtages også!

Vi har de allerbedste erfaringer med Airberlin - også på destinationen Rom.
Super priser, super service og sæder med en rimeligt god plads til benene. -
Hvis de flyver derhen, hvor vi vil, vælger vi altid Airberlin, og vi har
også forhandlet os til gode priser, når vi har været en større gruppe.

Mvh,
Georg

Fra : Flinkesen

Dato : 19-08-08 19:57

> [...]
> det virker mig en smule betænkeligt.
> Andre gode bud på selskaber modtages også!

Har også benyttet Airberlin på nævnte strækning, og det hele fungerede
upåklageligt. Fint med plads og klart det bedste lavprisselskab, jeg har
fløjet med.

JK

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-08-08 23:49

"Flinkesen" <flinkesen2002(fjerndette)@yahoo.dk> wrote in

> Har også benyttet Airberlin på nævnte strækning, og det hele fungerede
> upåklageligt. Fint med plads og klart det bedste lavprisselskab, jeg
> har fløjet med.

Jeg kender ikke Air Berlin, men de fleste selskaber er udemærkede sålænge
tingene går som de skal. Det er først når der er problemer man oplever
forskellene.

Fra : Jes

Dato : 22-08-08 06:45

On 19 Aug., 15:57, Nina <balf...@fks.dk> wrote:
> [...]
> Vi mener selvfølgelig, at det burde være muligt med en pæn rabat, når vi
> jo er så mange, og er nu igang med at forhøre os.

Både og... Jeg har hørt om en fodboldklub der skulle til sydeuropa
sidste år i efterårsferien - de kunne ikke købe så mange billetter til
de lave priser - for dem ville selskaberne ikke af med på det
tidspunkt (så der var der en leder som måtte lave en masse bookninger
med forskellige selskaber på forskellige ruter, for at komme afsted).
Så med mindre det er et tidspunkt hvor de alligevel ikke har fuldt
booket, så skal du ikke være sikker på at du kan få rabat.

Jes