Afbudsrejser, - hvordan?
Fra : Pernille

Dato : 18-08-08 08:52

Jeg kunne tænke mig, at invitere min mand med på en ekstra ferie...
Et lunt sted i Europa. Engang i begyndelsen af oktober.
Men, det skal ikke koste en formue.
Hvordan gør man, når man vil købe en "afbudsrejse"?
På forhånd Mange Tak!

Fra : ks

Dato : 18-08-08 12:19

On Mon, 18 Aug 2008 09:52:23 +0200, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

> [...]
>Et lunt sted i Europa. Engang i begyndelsen af oktober.
>Men, det skal ikke koste en formue.
>Hvordan gør man, når man vil købe en "afbudsrejse"?

Et godt sted at starte er:

http://www.rejse-guide.dk/findenferie/afbudsrejser/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-08-08 21:17

ks <stretch234@get2net.dk> wrote:

>Et godt sted at starte er:
>
>http://www.rejse-guide.dk/findenferie/afbudsrejser/

Og et godt sted at fortsætte kunne være hér:

www.solfaktor.dk

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Per O.

Dato : 18-08-08 18:09

Se også her http://www.afbudsrejser.biz/

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 18-08-08 18:34

> [...]

>Et lunt sted i Europa. Engang i begyndelsen af oktober.
>Men, det skal ikke koste en formue.
>Hvordan gør man, når man vil købe en "afbudsrejse"?

Fænomenet "afbudsrejser" eksisterer vist ikke mere. Men du kan jo
altid have is i maven og vente til meget kort tid før den dato , du
ønsker at rejse og så enten ringe rundt, eller kikke på nettet. De
evt. ikke solgte pladser, vil som regel kunne købes med rabat. Drt er
den metode vi selv bruger, og det har da givet gevinst, men i år synes
jeg ikke der er det samme udbud af gode tilbud . Tror de har kunnet
sælge det meste til fud pris.
Men kik på de forskellige sider - f.eks mytravel.com - apollo.dk -
aarhuscharter.dk - bravotours.dk og lignende, de har alle et sted på
deres side, hvor man kan finde aktuelle tilbud. Men glem de der tilbud
på 998.- kr for en uge i solen - de er meget svære at finde idag.
God jagt.
Mogens

Fra : Pernille

Dato : 18-08-08 22:28

> [...]
> Et lunt sted i Europa. Engang i begyndelsen af oktober.
> Men, det skal ikke koste en formue.
> Hvordan gør man, når man vil købe en "afbudsrejse"?

Tak til alle, der har henvendt sig!
Jeg ser på det. Der er flere muligheder, ser jeg.
Tak!

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 19-08-08 06:00

> Tak til alle, der har henvendt sig!
> Jeg ser på det. Der er flere muligheder, ser jeg.
> Tak!

Men som flere har nævnt, er afbudsrejser ikke noget der findes ret meget af
mere. Nu har du ikke skrevet, hvad I leder efter, men selv som uerfaren
rejsende, er der mange muligheder for at sammensætte en mini-ferie selv. Jeg
synes at man kan finde charter-rejser til fornuftige priser, hvis man kan
rejse uden for skoleferierne. Dermed kan I sikre jer netop den oplevelse,
som vil give jer en god ferie. Endelige er der også mulighederne for rejse
fra Hamborg, bestille den i Sverige o. lign. Hvis du skriver lidt mere om,
hvilken type ferie I har tænkt jer, vil I få mere detaljeret hjælp i
gruppen.

Et konkret forslag? Tag Ryanair fra Tirstrup til Barcelona og find
overnatningen på www.accomline.com.

Kennet
--
www.pernille-kennet.dk
Rejsebeskrivelser fra hele verden. Vil du med?

Fra : Pernille

Dato : 19-08-08 07:56

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> detaljeret hjælp i gruppen.
>
> Et konkret forslag? Tag Ryanair fra Tirstrup til Barcelona og find

Når vi gerne vil prøve med en "afbudsrejse", er det fordi, det skal være en
ekstra rejse.
Vi er igang med at planlægge en længere rejse, som skal være i november.
Så denne her skal bare være afslapning, men også oplevelser. - Måske
Grækenland.
Vi har nu fået rigtig mange bud på, hvordan det kan gøres.
Også tak for jeres!

Fra : Carsten Keller

Dato : 01-09-08 09:26

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> wrote in message
> Et konkret forslag? Tag Ryanair fra Tirstrup til Barcelona og find
> overnatningen på www.accomline.com.

Ryanair har desværre nogle temmelig elendige hjemrejsetidspunkter fra Girona
til både Tirstrup og Billund. Men hvis man kører 3-4 timer sydpå til
Valencia ser det meget bedre ud. Vi bookede Tirstrup ==> Barcelona og
Valencia ==> Billund i starten af oktober for 850,- retur for 2 personer.
Så kan man også lige få set lidt af Valencia

Keller

Fra : ScubaJima@gmail.com

Dato : 22-08-08 04:20

Der visse af selskaberne hvor du kan blive skrevet på en mailingliste,
så de sender deres tilbud til dig før de dukker op på de portaler folk
har linket til.

Bl.a folkeferie.dk

Jeg selv har gode erfaringer med at slå op hos falklauritsen.dk. De
har både deres "tilbudsrejser" men også nogle kampagnetilbud fx rejs 2
betal for 1. Deres hjemmeside er noget rodet, men selve rejserne har
de styr på

Fra : Pernille

Dato : 24-08-08 15:26

<ScubaJima@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]