Soma Bay, Egypten?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 17-08-08 09:15

Vi har bestilt en tur til Soma Bay, og vil gerne vide om der er noget vi bør
se og gøre dernede (udover at snorkle)?

Er der nogle der har tips og ideer?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - cool stuff og fede gaveidéer

Fra : Morten Wartou

Dato : 20-08-08 14:53

".°o.O Thomas O.o°." <flash4@it.invalid> skrev i meddelelsen
> Vi har bestilt en tur til Soma Bay, og vil gerne vide om der er noget vi
> bør se og gøre dernede (udover at snorkle)?
>
> Er der nogle der har tips og ideer?

Tag til Luxor og se kongernes dal - den bør man ikke gå glip af, når man er
i Egypten (pyramiderne bør også opleves, men de er nok lige langt nok væk).
Jeg vil skyde på, at det er relativt let at finde en tur til Luxor og omegn
med diverse templer og grave, men det kan rejseselskabet garanteret hjælpe
med, selvom det nok er noget billigere selv at finde en udbyder dernede.
Snorkling er da sjovt nok, men dykning er sjovere. Overvej et simpelt
PADI-kursus, det er overkommeligt prismæssigt, og en stor oplevelse. Udover
det, er der absolut intet der er værd at se på land ved rødehavskysten, jeg
tror ikke der har været noget spændende siden Moses kom forbi med sit
trylleshow.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 21-08-08 16:22

"Morten Wartou" <mort_fjerndette_en@wartou.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> stor oplevelse. Udover det, er der absolut intet der er værd at se på land
> ved rødehavskysten, jeg tror ikke der har været noget spændende siden

Pyramiderne har jeg set, og Luxor bliver ikke i denne omgang - vi bliver i
lokalområdet. Regulær dykning er desværre ikke en mulighed, da 2 af familie
medlemmerne er ramt af en øresygdom, som ikke tillader det

Så er det snorkling den står på - det kan jeg også sagtens få en uge til at
gå med

--
http://www.central-stoevsugere.dk - få bedre indeklima billigere end du tror