restauranter i NYC
Fra : Rikke

Dato : 12-08-08 02:29

Hej Gruppe

Jeg spørger igen, om der er nogen som kender nogen gode barer og/eller
restauranter i New York ?

// Rikke Frost

Fra : Tine

Dato : 12-08-08 14:37

"Rikke" <RikkeFrost@gmail.com> skrev i meddelelsen
Hej Gruppe

Jeg spørger igen, om der er nogen som kender nogen gode barer og/eller
restauranter i New York ?

// Rikke Frost

Hej Rikke!

Tja, jeg kan anbefale BLT Prime http://www.bltprime.com/
Hyggeligt sted, alletiders service og fantastisk mad.

Hilsen
Tine

Fra : H C Jensen

Dato : 12-08-08 16:59

Jeg spørger igen, om der er nogen som kender nogen gode barer og/eller
restauranter i New York ?

// Rikke Frost

Er der børn med så prøv mars 2112

Hans

Fra : Kim Hermansen

Dato : 13-08-08 01:09

Vi syntes KATZ var en super oplevelse. Det er kendt for deres pastrami
sandwich men de har også alt muligt andet på menuen. Det er et
specielt sted men besøg deres resturant på East Houston Street. Kan
anbefales efter min smag .

Kim

Fra : Rikke

Dato : 13-08-08 03:45

Hej igen

Tak, for jeres svar :)

Nej der er ingen børn med :) men det var jo heller ikke noget som jeg
havde oplyst, men det var et godt forslag :).

Jeg vil prøve de forslåede steder, tusind tak for hjælpen.

:) Rikke

Fra : T.

Dato : 17-08-08 20:43

"Rikke" <RikkeFrost@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej Gruppe

Jeg spørger igen, om der er nogen som kender nogen gode barer og/eller
restauranter i New York ?

// Rikke Frost

Hej Rikke

I din første mail spurgte du mere til følgende:

"Er der nogen som ved, om restauranter og barer i New York / USA har
"nogenlunde samme ordning" med fødevarerkontrol mm. som vi har i
Danmark?

Vil gerne finde nogle restauranter som har et godt ry med hygiejnen."

Så det er jo et helt andet ? denne gang, men jeg kan da foreslå følgende
sted, som vi havde god erfaring med.
Pasta Pesto grill
På hjørnet af 2 avenue og 51 street.

De har en gangske udemærket 3 retter menu til lige omkring 25 Dollar.

Længere nede af 2Avenue omkring 35-40 street ligger der en Mexikansk på din
venstre side når du går ned mod Downtown, rigtig hyggeligt sted.

God tur.

Hilsen

Fra : Pernille

Dato : 21-09-08 09:29

> "Er der nogen som ved, om restauranter og barer i New York / USA har
> "nogenlunde samme ordning" med fødevarerkontrol mm. som vi har i
> Danmark?

Der er en meget god kontrol med den slags i USA.
De går langt mere op i, fx., håndhygiejne, end de fleste gør, i Danmark.