Jeg rejser til USA
Fra : Bjarne

Dato : 08-08-08 02:07

Og skal have mere med end de sædvanlige kufferter, er der nogen her
der kender et fornuftig shipping firma?

mvh
Bjarne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-08-08 09:49

Bjarne <vesterport@gmail.com> wrote in news:41beac6a-2ab9-43d1-b72f-
200d6f449e1e@a70g2000hsh.googlegroups.com:

> Og skal have mere med end de sædvanlige kufferter, er der nogen her
> der kender et fornuftig shipping firma?

Afhænger jo en del af hvad du ligger i ordet "fornuftig"

http://www.spiritaircargohandling.com/ er sikkert ikke de billigste (jeg
ved det ikke), men har aldrig haft problemer med service eller levering.

Nu er det længe siden jeg har brugt dem, fordi USA har forbudt min måde at
sende cargo på (er ansat i branchen og får derfor anden service), men på
basis af hvad jeg betalte skal du nok regne med 1000,- kr for 50 kg.

Fra : Armand

Dato : 09-08-08 15:21

Bjarne skrev:
> Og skal have mere med end de sædvanlige kufferter, er der nogen her
> der kender et fornuftig shipping firma?

Et par familien har med succes forhandlet sig til en fornuftig pris på
den mer-vægt de vidste at de skulle have med!
Prøv dét, men vær i god tid - står man først ved skranken er det til den
hårde overvægts-rate!

--
Armand.

Fra : Bjarne

Dato : 10-08-08 11:57

> [...]
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

Fornuft er når pris, vægt, mængde etc stemmer overens og er hurtigt,
billigt osv... Jeg har fået mange tilbud, helt op til 30.000dkr, det
er ikke fornuftigt. Men tak for linket, jeg har talt med dem og de var
fornuftige

Bjarne