Dansk fri ferie / hjørring turistfart
Fra : carten

Dato : 06-08-08 13:51

Jeg kan kun advare på det kraftigste mod at bruge Dansk fri ferie /
Hjørring turistfart.
Vi blev efterladt i Italien pga. dårlig information og mangelfuld
dokumentation i det tilsendte materiale og måtte selv sørge for at
finde ud af hvordan vi kunne komme hjem og for egen regning (15000kr -
17000.kr) til togbilletter, hotel og mad til 3 personer.

Vi forsøgte at ringe til [:(]Hjørring turistfart[:(], hvor der blev
henvist til et nød nummer, som bare ikke blev besvaret, ringede på
hovednummeret der pludselig efter utallige opkald blev taget og hvor
efter jeg havde forklaret situationen, blev sagt at det bare var
ærgerligt at vi ikke kom med bussen og de kunne sandelig ikke hjælpe
og der blev derefter henvist til [:(]Dansk fri ferie[:(] og så blev
røret knaldet på

Den eneste hjælp der kom fra Dansk Fri Ferie var et "forslag", som de
havde fået fra DSB, med tog tider og hvilke stationer vi kunne
benytte.

Ellers blev der fra Dansk fri feries side kun henvist til de
"generelle bestemmelser" og at det var meget beklageligt. Det er den
hjælp man kan forvente at få fra disse to såkaldte ”FIRMAER"
Så tænk jer grundigt om inden i benytter disse to discount firmaer
Dansk fri ferie / Hjørring turistfart, det kan hurtigt blive meget
dyrt at rejse billigt.

Fra : Mogens

Dato : 07-08-08 05:16

"carten" <carten61@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi blev efterladt i Italien pga. dårlig information og mangelfuld
> dokumentation i det tilsendte materiale

I missede afgangstidspunktet eller hvad?
Fortæl venligst hvad det handler om, så man har en chance for at vurdere
hele historien. Det er jo ikke uden grund, at www.friferie.dk er blevet så
store, som de er...
(nej, jeg arbejder der ikke, men har købt mange rejser dér)