Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lyn over Kalundborg...
Fra : Ukendt

Dato : 07-08-08 23:17

Efter utallige skud, kom dette i kassen:

http://www.phosee.dk/picture/17598-lyn-over-kalundborg

Andre som har været heldige?

Fra : Søren Friberg

Dato : 08-08-08 02:25

Jacob Fich skrev:
> Efter utallige skud, kom dette i kassen:
>
> http://www.phosee.dk/picture/17598-lyn-over-kalundborg
>
> Andre som har været heldige?

Svar, ja det var smukt. Min kone bad mig også tage billeder, men jeg
gjorde det ikke

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 08-08-08 06:57

"Jacob Fich" <jacob_duvednok_brafi.dk> skrev i en meddelelse
> Efter utallige skud, kom dette i kassen:
>
> http://www.phosee.dk/picture/17598-lyn-over-kalundborg
>
> Andre som har været heldige?

Man må ikke sparke en mand der ligger ned.

Desværre fik jeg ingen billeder, sad i bilen og ærgrede mig for vildt over,
at mit kamera lige er sendt til reparation for at få nogle ret vigtige dele
skiftet, især, hvis det skulle have været brugt til lynfoto.

Men dejligt billede du har fanget, selvom det nok nærmere hører til i
dk.fritid.foto.billedsnak.

MVH
Thomas

Fra : Jesper Hansen

Dato : 08-08-08 09:26

"Jacob Fich" <jacob_duvednok_brafi.dk> skrev i en meddelelse
> Efter utallige skud, kom dette i kassen:
>
> http://www.phosee.dk/picture/17598-lyn-over-kalundborg
>
> Andre som har været heldige?

Kunne du ikke have sparet det sidste spørgsmål??

Jeg forsøgte, men kender ikke mit nye Olympus, godt nok endnu. Og retningen
var nok heller ikke perfekt.

Men et rigtig flot billede du har fanget der, men udsigt ind over
Kalundborg, formoder jeg.
Flot arbejde.

Venlig hilsen
Jesper c",)