Min Pittbull :o)
Fra : Pwh

Dato : 03-09-08 16:42

Så er min Angel igen blevet taget for en kamphund
Vi mødte idag en gut med en AmStaff hvalp, han roste
Angel meget for hendes flotte farve og sagde at sådan en
havde han også engang haft i Rednose udgave
http://pets.webshots.com/photo/1046651765011970576zmERBu
Jeg kan da godt se ligheden, men synes nu selv hun ligner en Lab mest
Han blev lidt skuffet da jeg fortalte at hun "blot" var en LabRat

/Jens

Fra : jopa

Dato : 03-09-08 16:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Så er min Angel igen blevet taget for en kamphund
> Vi mødte idag en gut med en AmStaff hvalp, han roste
> Angel meget for hendes flotte farve og sagde at sådan en
> havde han også engang haft i Rednose udgave

ER hun ikke en golden retriver.
Så forøvrigt en rednose med kuperede ører den anden dag, med en ejer der
lignede alt andet end dem der sædvanligvis har sådanne

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 03-09-08 18:16

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> ER hun ikke en golden retriver.

Hun er åbenbart hvad folk gør hende til.
Men da hun ikke har stamtavle kan hun i princippet værer hvad som helst

> Så forøvrigt en rednose med kuperede ører den anden dag, med en ejer
> der lignede alt andet end dem der sædvanligvis har sådanne

Gutten her virkede nu også som en alm fredelig fyr.
Har man heller ikke probs med at ens hund ikke kan omgåes andre hunde
kan en Pitbull sikkert også værer en go fin familiehund, meget populær i USA.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 03-09-08 11:22

jopa skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

Det forekommer at retrievere ikke har meget pignmentering på snuden.
Det bliver den lidt lysebrun af, men ligefrem rednose??

> ER hun ikke en golden retriver.
> S� for�vrigt en rednose med kuperede �rer den anden dag, med en ejer der
> lignede alt andet end dem der s�dvanligvis har s�danne

Det må have været en pæn ældre dame med hårknude i nakken og
doppeltslebne brilleglas?

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 03-09-08 19:00

Kim Christensen, skrev:

> Det forekommer at retrievere ikke har meget pignmentering på snuden.
> Det bliver den lidt lysebrun af, men ligefrem rednose??

Han mente en Rednose PitBull, hvis du ikke fangede den.
Det er vist den mest agrassive udgave af den race.

/Jens (hvis Angel hverken er agrassiv eller har rød snude)

Fra : Kim Christensen

Dato : 03-09-08 14:59

Pwh skrev:

> Han mente en Rednose PitBull, hvis du ikke fangede den.
> Det er vist den mest agrassive udgave af den race.

Ups, så har jeg en farlig hund. Min spinone har en fin lyserød/orange
snude. Må hellere få købt en mundkurv til ham. Men Angel findes
åbenbart også i rednose udgaven...

Hilsen Kim

Fra : ager

Dato : 04-09-08 12:51

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i meddelelsen

Pwh skrev:

> [...]

Ups, så har jeg en farlig hund. Min spinone har en fin lyserød/orange
snude. Må hellere få købt en mundkurv til ham. Men Angel findes

Hmmm emma har brun næse om vinteren.. hun må være en halv pittbull.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-09-08 13:10

In news:g9oi40$vi2$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:

> Hmmm emma har brun næse om vinteren.. hun må være en halv pittbull..
> (-;
> Mvh. Marie

Apropos Emma, så fik jeg en herlig video fra min datter i morges Hun
havde selv moret sig kongeligt, for den ligner grangiveligt hendes
hedengangne Bobber, og den ligner da også Emma lidt. Den ser ihvertfald
ud til at have det herligt.

http://video.msn.com/video.aspx?mkt=da-DK&vid=03160d98-ca41-45e3-a2d3-7d4c504ccbdb

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : ager

Dato : 05-09-08 05:26

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> havde selv moret sig kongeligt, for den ligner grangiveligt hendes
> hedengangne Bobber, og den ligner da også Emma lidt. Den ser

Hmm jeg får ikke noget med nogen boxer frem??

Mvh. Marie -som skal have en ekstra plejehund i weekenden, Emmas bedsteven,
og handyrenes sexsymbol,..LOL.

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-09-08 09:52

In news:g9qceb$1lb7$1@newsbin.cybercity.dk,
ager <big@city.dk> typed:

> Hmm jeg får ikke noget med nogen boxer frem??

Nej for søren det gør du nok heller ikke. Det var en video hun havde fået
fra MSN, og det er jo ikke alle der har Windows Messenger på deres computer.
Jeg prøvede lykken og fandt den samme video på Youtube, så her er den igen.
HÃ¥ber at du kan se den nu :

http://www.youtube.com/watch?v=Hly0vuXPG-M

> Mvh. Marie -som skal have en ekstra plejehund i weekenden, Emmas
> bedsteven, og handyrenes sexsymbol,..LOL.

Uha, så bliver hun da glad vil jeg tro.

Fra : ager

Dato : 05-09-08 11:18

> [...]
> computer. Jeg prøvede lykken og fandt den samme video på Youtube, så her
> er den igen. HÃ¥ber at du kan se den nu :

ROFL!!!!!!!!!!!!!!
Det er den bedste visuelle beskrivelse af en boxers lallede humør.. skønt!.
Jeg må smide Loui op på ungernes trampolin og se om han også gakker ud på
samme måde! ((-;
Emmas ryg er ad H til for tiden, så hende må jeg hellere skåne.

> Uha, så bliver hun da glad vil jeg tro.

Det gør hun, og især handyrene.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 04-09-08 16:39

ager, skrev:

> Ups, så har jeg en farlig hund. Min spinone har en fin lyserød/orange
> snude. Må hellere få købt en mundkurv til ham. Men Angel findes
> åbenbart også i rednose udgaven...

Det bekræfter jo bare at folk ser kamphunde allevegne hvor der ingen er

> Hmmm emma har brun næse om vinteren.. hun må være en halv pittbull..
> (-;

Jeg kan ikke vente helt til vinter, så Angels snude har fået en gang rød spraymaling

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 04-09-08 14:50

Pwh skrev:

> Jeg kan ikke vente helt til vinter, s� Angels snude har f�et en gang r�d spraymaling

Blandt menneskeracen er der nogle af tæverne der bruger noget som
hedder læbestift, til næsten det samme formål...

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 05-09-08 00:05

ager skrev:

> Mvh. Marie -som skal have en ekstra plejehund i weekenden, Emmas bedsteven,

> og handyrenes sexsymbol,..LOL.

En schæfer?

Hilsen Kim

Fra : ager

Dato : 05-09-08 11:20

ager skrev:

> Mvh. Marie -som skal have en ekstra plejehund i weekenden, Emmas
> bedsteven,

> og handyrenes sexsymbol,..LOL.

En schæfer?

kan du vaske din mund med sæbe!
næ, det er en lille blanding, som nærmest ligner en lille fiks
blondine..LOL.. en mini golden retriever på en 18-20 kg.
så her bliver liv og glade dage.
Mvh. Marie