udstillingskursus
Fra : Ralph

Dato : 01-09-08 15:53

Davs

Jeg vil prøve at få Rissa avlsgodkendt, i den forbindelse har jeg hørt at
dansk kennelklub har nogle ringtræningskurser.
Jeg har søgt på deres hjemmeside og hundeweb, men finder ikke noget.
Råd ønskes - Gerne midt-vest jylland inden d. 1.11.

--
Tak
Ralph

Fra : JB

Dato : 01-09-08 16:17

> [...]
> Jeg har søgt på deres hjemmeside og hundeweb, men finder ikke noget.
> Råd ønskes - Gerne midt-vest jylland inden d. 1.11.

Du kan finde DKKs kredse her http://www.dansk-kennel-klub.dk/413 ..flere
kreds tilbyder ringtræning.

Hilsen
Jytte

Fra : Ralph

Dato : 01-09-08 23:26

"JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Du kan finde DKKs kredse her http://www.dansk-kennel-klub.dk/413 ..flere
> kreds tilbyder ringtræning.

Tak for det - skal til Spøttrup på mandag.

--
Ralph

Fra : JB

Dato : 02-09-08 07:14

> "JB" <vingekattenfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Tak for det - skal til Spøttrup på mandag.
>
> --
> Ralph

God fornøjelse.

Hilsen